Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי האתר tires4u יש 2 סוגים של צמיגי TOYO במידה שביקשת:

 

http://tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=2&r=14&a=70&s=185&m=15&CarType=1

 

כנראה המידה שלך לא הולכת על הרבה רכבים בגלל זה המחיר.

 

תסתכל בלינק הזה:

http://tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=2&r=14&a=70&s=185&m=0&CarType=1

 

יש הרבה דגמים חוץ מTOYO כמו יוקוהמה,קונטיננטל שלא פחות איכותיים אפילו יותר לפי דעתי ובפחות כסף.

 

 

חן

פורסם

ככל הנראה אני ארד מהטויו היקרים, 2000 ש"ח לרבעייה יותר מידי עבורי.

איזה דגם של צמיג אחר מומלץ שיהייה בעל אחיזה טובה ושקט וכמובן היכן לקנות אותו?

פורסם

1600 לרבעיה איכותית נשמע סביר ביותר, אני נוסע על צמיגים כאלה ומרוצה מאוד, דרך אגב במידה שלך כל החברות הטובות יעלו פחות או יותר ככה.

פורסם
ככל הנראה אני ארד מהטויו היקרים, 2000 ש"ח לרבעייה יותר מידי עבורי.

איזה דגם של צמיג אחר מומלץ שיהייה בעל אחיזה טובה ושקט וכמובן היכן לקנות אותו?

 

לפי 400 לאחד יוצא לך רביעייה ב1600 ולא 2000.

לגבי צמיג מומלץ אני אישית ממליץ לך על ContiEcoContact 3

כרגע מורכבים על אחד מהרכבים שלי ואני מרוצה

 

אני מאמין שתקבל עוד הצעות

 

 

חן

פורסם

חן תודה, את האתר אני מכיר כבר כמה שנים ומשם אני מקבל הערכה גסה למחירי צמיגים.

אני יעשה כמה טלפונים אחרי החג כדי לברר מחירים. מה שכן שכל פעם שאני מתקשר לפאנצ'ריה כזאת או אחרת יש לי הרגשה שאני נופל על מאכר שכל מה שרוצה לדפוק לך מחיר ולסיים את השיחה כמה שיותר מהר.

פורסם

מצאת צמיג שאתה רוצה?תתקשר לאחת הפנצריות והמחיר שרשום באתר

זה בדרך כלל המחיר שתקבל אולי גם טיפה פחות.

 

רק לא לשכוח לבדוק תאריך ייצור.

 

 

חג שמח.

 

 

חן

×
×
  • תוכן חדש...