Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי חבר שבונה מערכת בימים הקרובים והחלקים שיש לו בינתיים זה

שני סאבים פיוניר 304C+מגבר רוקפורד 501M

רדיו דיסק פיוניר 7600

ופה מתחילה הבעיה,יש לו כמה התלבטויות:

1.הוא לוקח פיוניר,הוא מתלבט בין-300W צבע זהב,300W צבע לבן או 260W.

2.איזה קומפוננט הכי טוב עד 1000 שקל (אפשר להציע דגמים שעומדים באותה רמה)

3.איך לחבר את המערכת,לקנות מגבר 4 ערוצים לכל הרמקולים,או מגבר 2 ערוצים,ואם 2 אז לחבר לקומפוננט שיבוא או לפיוניר?

4.הצעות למגבר באיכות גבוהה שיתאים לרמקולים.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

1.ה260 הכי מוצלחים.

2.מורל דוטק יתאימו פה,הוא יכול גם ללכת על הרוקפורד אבל עם הסאבים של פיוניר לא נראה לי שיהיה פה שילוב מנצח..

3.מגבר 4 ערוצים כמובן.

4.מה התקציב שלו למגבר?

 

*אני אגיד לך עוד משהו,אני במקום חבר שלך לא הייתי הולך על הפיוניר בתור hu ,הדגם הזה לא משהו בכלל..

שיבחר משהו אחר,אם הוא יוכל להביא את ה750 שלא יחשוב פעמיים!

8)
פורסם

יכול לוותר על הרמקולים ולהגביר את הדוטק(הכי טובים במחיר הנקוב)

במגבר איכותי אפילו יד שניה(ניתן להשיג במחירים טובים מאוד כי מחירי יד שניה ממש בריצפה

וניתן למצוא מגברים ממש מעולים-מניסיון)אגב לגבי רמקולים יד שניה לא לשלול על הסף אבל להיות הרבה יותר זהיר

פורסם

קומפוננט

אפשר למצוא כמה דברים איכותיים במחיר הזה

ועכשיו בקשר למגבר

אפשר את ה-SPL פרימאר שהוא 1000 וואט

והוא חזק מאוד

או את הבליץ

שהוא 1000 וואט

והוא הרבה יותר חזק והרבה יותר יפה גם לדעתי!

פורסם

הוא מחפש מגבר איכותי,יש לו אפשרות להביא את הDSD של MBQ והוא החליט להגביר את כל הרמקולים (הוא החליט לא אני) אז מגבר 4 ערוצים ברמה גבוהה יש למישהו להציע (והוא הלך בסוף על פיוניר 300)

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...