Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כשיצרן מפרסם נפח תא מטען במכונית 5 דלתות, המידה היא רק עד המדף, או מכיוון שהמדף ניתן לשליפה, הנפח מחושב עד לתקרת הרכב?

פורסם

עד גובה המדף.

 

 

אם מעניין אותך לדעת קצת יותר על הנושא הזה - בבקשה.

 

מדידת נפח תא מטען מתבצעת לפי סטנדרטים מקובלים בתעשיית הרכב, ויש שני סטנדרטים עיקריים - אירופאי ואמריקאי.

 

נדבר על האירופאי, כי מכוניות אלו יותר נפוצות בארץ.

 

היצרן לוקח בלוקים בגודל 200X100X50 - כלומר בנפח 1 ליטר וממלא אותם בתא המטען. כמות הבלוקים שנכנסו = נפח תא מטען מוצהר.

 

במכוניות סדאן ממלאים עד גובה מכסה תא מטען.

במכוניות הצ'בק וסטיישן ממלאים עד גובה המדף.

אם ישנו נתון נוסף - נפח תא מטען עם מושבים אחוריים מקופלים- אז זה עד קו החלונות.

אם מדובר ברכב (מחסרי/וואן/סטיישן) עם אפשרות הרכבת רשת או מחיצה בין איזור הנוסעים לאיזור המטען - במצב של מושבים מקופלים נתון הנפח נמדד עד הגג, ואז באמת מתקבלים מספרים מרשימים של 2000-2500 ליטר.

 

כמה מילים על תקן אמריקאי - בתקן מדידה אמריקאי מעמיסים מזוודות בגדלים שונים ולא בלוקים קטנים.

 

בתקן זה הנתון שמתקבל יהיה נמוך יותר, אבל הוא משקף טוב יותר את הנפח הריאלי והשימושי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...