Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת מה כדאי לי לרכוש מבחינת מחשבה על ירידת ערך הרכב ומכירתו בעוד כשלוש שנים.

 

דיהטסו סיריון 2008 מאדם פרטי שרכש בליסינג מימוני. ברשיון הרכב רשום החכרה ולא שם בעל הרכב.

מחיר 62,000

דייהטסו סיריון 2008 מאדם פרטי ששמו מופיע ברשיון הרכב. מחיר 70,000

 

תודה,

הילה

פורסם

מבחינת מחשבה על ירידת הערך, עדיף לקנות מאדם פרטי.

 

בנוסף, את יכולה לעשות בדיקה קצרה בעצמך על-מנת לגלות.

כנסי למחירון לוי יצחק באינטרנט, מיצאי את סוג הרכב המבוקש (במקרה זה סיריון) מלאי את כל הפרטים הדרושים.

לאחר שמילאת את הנתונים, לדוגמא:

דייהטסו סיריון, שנת 2008, אוטומטית, נפח מנוע 1.3, קילומטראז' (כמה ק"מ הרכב עבר), יד ראשונה - בעלות פרטית.

לאחר שקיבלת את מחירון הרכב, שני את הקטגוריה:

מ-"יד ראשונה - בעלות פרטית",

ל-"יד ראשונה - ליסינג מימוני".

כך תוכלי לראות בעצמך איך הפרמטרים השונים של הרכב משפיעים על אחוז ירידת ערכו במחירון. פשוט מאוד.

תוכלי לשחק כך עם עוד משתנים, כגון נפח המנוע, סוג הגיר, וכיו"ב.

 

ניב.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

בוקר טוב,

 

לדעתי בעוד שלוש שנים לא תיהיה משמעות גדולה לרישום של החכר ברישיון של הסיריון. בנוסף, עכשיו את רוכשת את הרכב בהנחה של כמעט עשרה אחוזים ובעוד שלוש שנים אותו הסכום יהיה שווה יותר מעשרה אחוזים. את ההנחה הזאת תוכלי לגלגל למי שיקנה ממך את הרכב, להגדיל את העניין ברכב ולמכור בקלות רבה יותר.

 

בנוסף, אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולבדוק גם הצעות נוספות לסיריון ממודלים כאלו.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

היי הילה,

 

רישום החכרה ברישיון רכב מוריד 8% מהמחירון של הרכב, כך שערך הרכב הינו 64,400,

הרכב בבעלות פרטית יצא לך זול יותר ב-8,000 ₪

 

בכל מקרה, עשי בדיקה לרכב, כי מצב הרכב יקבע את ערכו הסופי.

לפני בדיקה יש לבדוק :

 

קילומטרז'

טסט

פגיעות ברכב

מועד עליית הרכב לכביש

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

פורסם

אם הרכב הפרטי תקין לכי עליו, רק השבוע התמודדתי עם מכירה של סיריון עם נתונים דומים והאמיני לי שאת אף אחד זה לא מעניין שהרכב היה בליסינג פרטי ולכן ישחטו אותך בעת המכירה בהתאם, עדיף להיות בראש שקט ולקנות רכב שאת סמוכה ובטוחה מי היו בעליו האמייתיים.

×
×
  • תוכן חדש...