Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כח אזרח?!

זה ערס עם סמכות שבגלל שהוא פקח אז כנראה מותר לו לחנות איפה שבא לו, קיבל דו"ח חוקי למהדרין, כי נחש מה, אסור לו לחנות איפה שבא לו והחליט שהוא "מחזיר מלחמה" אז הוא שלח פקחים לתת דו"חות לשוטרים, שנחש מה, גם להם אסור לחנות איפה שבא להם.

אז הם התקשרו אליו ואמרו לו "בוא, בוא רגע לפה, לא מרביץ'ך"

הוא בא, חנה איפה שאסור, כי הוא כנראה עדיין חושב שמותר לו לחנות איפה שבא לו, ו.. כן, הבנת, אסור לו. ונתנו לו עוד דו"ח.

 

חבורה של אידיוטים. תענוג לדעת שעל זה הולכים המיסים שלנו. מדינה מטומטמת!

ממש לוחמי צדק, דבילים... (אני מבקש פטור הפעם, באמת שאי אפשר לסיים את זה עם משהו שהוא לא שלוש נקודות, זה לא כעס, זה ייאוש)

 

*ממש אתמול ראיתי ניידת חונה בתחנת מוניות. אחרי כמה דקות יוצאות שתי שוטרות עם שקיות של סופרפארם. טוב לשעת ששומרים לי על הבית

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ואני היום בלמתי בלימת חירום כי איזה גמד באוקטביה דיזל כל מדבקות כחולות לא עמד בעצור בכלל .

 

עד מתי נסבול את הטמבלים האלו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
איזה כח אזרח?!

זה ערס עם סמכות שבגלל שהוא פקח אז כנראה מותר לו לחנות איפה שבא לו, קיבל דו"ח חוקי למהדרין, כי נחש מה, אסור לו לחנות איפה שבא לו והחליט שהוא "מחזיר מלחמה" אז הוא שלח פקחים לתת דו"חות לשוטרים, שנחש מה, גם להם אסור לחנות איפה שבא להם.

אז הם התקשרו אליו ואמרו לו "בוא, בוא רגע לפה, לא מרביץ'ך":-Dהרגת אותי מצחוק!

הוא בא, חנה איפה שאסור, כי הוא כנראה עדיין חושב שמותר לו לחנות איפה שבא לו, ו.. כן, הבנת, אסור לו. ונתנו לו עוד דו"ח.

 

חבורה של אידיוטים. תענוג לדעת שעל זה הולכים המיסים שלנו. מדינה מטומטמת!

ממש לוחמי צדק, דבילים... (אני מבקש פטור הפעם, באמת שאי אפשר לסיים את זה עם משהו שהוא לא שלוש נקודות, זה לא כעס, זה ייאוש)

 

*ממש אתמול ראיתי ניידת חונה בתחנת מוניות. אחרי כמה דקות יוצאות שתי שוטרות עם שקיות של סופרפארם. טוב לשעת ששומרים לי על הבית

אבל זה שהוא התקשר לפקחים לתת דוח לשוטרים זה יפה :) מגיע להם -כמו שאמרת על השוטרות!

פורסם

זה טוב, אבל זה נעשה במקום הלא נכון, מהסיבות הלא נכונות.

אם הם חונים ניידות ליד התחנה על המדרכה כי אין שם איפה לחנות, זה לא באמת כלכך נורא. כל עוד יש להולכי רגל איפה לעבור. צריכים להדביק להם דוחות על כל שאר הדברים בכל שאר המקומות שהם עושים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

פשוט חלם...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני מכיר את המיקרה הזה יותר מקרוב.

הרכב של סגן מנהל אגף חניה הוא רכב שכור ורשום על חברת ליסינג.

לא היתה אפשרות לדעת של מי הרכב, כי זה היה דו"ח הדבקה.

אתם לא רוצים לדעת, באיזו צורה הפקיד הזה דיבר לשוטרים...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...