Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קצת סדר בדברים:

כשכתוב במחשב 06-11 זה אוניה שנכנסת ביוני 11, בסוף החודש, עכשיו צריכים להמתין לשחרור הרכבים בנמל (מכס אנד שיט), אחכ יש השבחה למסירה (התקנת אביזרים מוזמנים, ניקוי הרכב וכד') ואז מסירה.

 

הרכב שאני הזמנתי (אפור טיטניום EX) יורד מהאוניה של חודש 6, מקווה שישתחרר מהר.

גם אני הזמנתי את הרכב בחולון, אצל אליעזר, איש מאוד חביב, יודע לתת שירות.

 

הצבע האדום פשוט מדהים, אני מת לקחת את הרכב באדום (אם יהיה אדום לפני הצבע שלי, אני מחליף)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור .ס. ביאסת אותי עכשיו עם המידע הזה, גם שלי מגיע באוניה של חודש 6, זה אומר שרק באמצע יולי אקבל אותו אהה.... ממש מבאס.

 

מה אני יעשה בינתיים ללא רכב אני לא יודע...

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת סיוע לזינוק בעלייה )HAC(

 

 

אנחנו יודעים מה קורה כשאתה מזנק

בעליה במעלה תלול. מערכת HAC תוכננה

כדי למנוע ממך להידרדר לאחור

 

זה באמת קיים? (מתוך הקטלוג)

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממ, אני לא רוצה לבאס אותך עוד יותר, אבל אני אישית הנמכתי ציפיות.

 

יש בידיי מידע שקיא קוריאה לא עומדים בקצב היצור של הרכב ואין הקצאת רכבים לישראל (מכאן גם נגזר שסוכני המכירות לא מתחייבים על זמני האספקה נכון להיום), כל שנותר לי לקוות שהאוניה הבאה שנכנסת אכן תכנס עם הרכב שמיועד להיות שלי, אחרת אמצא עצמי מצטער שסירבתי אתמול לקבל את הרכב החום (לא בגלל הצבע, בגלל דגם LX)

 

גם אני בלי רכב (היה לי קיה פרייד, פורסם למכירה ונחטף כעבור יומיים עקב נתונים טובים), אבל אין לי בעיה להמשיך להיות בלי רכב, ובכ"ז אני רוצה את האוטו הוא ככ חמוד :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שכשהפאביה נמכרה רק ב-15 אלף ש"ח יותר מהמיני הידניות הבסיסיות, לא התעוררה היסטריה מעין זו שקמה לזכות הפיקנטו - וברור שהיא עולה על הפיקנטו בכל היבט, מלבד אלו שסגמנט המיני מדגיש (צריכת דלק, אגרות רשוי, אחזקה, יכולות תמרון).

הפיקנטו יותר זולה ויש לה אחריות הרבה יותר ארוכה , חוץ מצריכת דלק , רישוי , אחזקה

( והיא גם נראית הרבה יותר טוב :) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה בגלל ש 15 אלף ש"ח זה ה-מ-ו-ן כסף?

 

לא רציונליים ולא במקרה (למרות שלא קראתי כלל את הספר, יש לי די "ידע פריפריאלי" כדי לשער אלו מן דוגמאות מחבר הספר נותן) - משכנע יותר כנראה לבצע רכישה של ראש השועלים מאשר של זנב האריות. אני מניח שרובם ככולם של הקונים כאן היו יכולים לרכוש רכב יקר יותר, אבל בחרו בפיקנטו ודומותיה על מנת לחסוך בהוצאות. לכן, אין מדובר להבנתי במקרים בהם קצרה היד הכלכלית של הקונים מלהשיג רכב יקר יותר ולכן נאלצו לרכוש אחד כגון זה.

 

15 אלף ש"ח יותר היו קונים לכם: רכב מסגמנט הסופר-מיני על כל המשתמע מכך (אוטו ש"יושב" הרבה טוב יותר על הכביש, חסון ומעניק ביטחון רב יותר בנהיגה; לוח שעונים אינטואיטיבי; תא מטען ענק; בידוד מוצלח הרבה יותר; תא נוסעים גדול ומרווח בכל מימד ועוד), את הליטוש, הארגונומיה ותשומת הלב לפרטים של VAG (אפילו בגרסא ה"עממית" זה ניכר וסקודה היא בהחלט "הכוכב הזורח" בשמי הקונצרן בשנים האחרונות כך שזה תזמון מצוין לרכוש רכב מתוצרתה. הנה דוגמאות: איכות חומרים גבוהה ביותר בהתייחס לסופר מיני הזולות; תא כפפות הנפתח באיטיות; אפשרות לתכנת הרדיו להגביר עוצמתו ככל שמהירות הרכב עולה על מנת לפצות על רעשי דרך - שמן הסתם מתגברים בכל רכב בעת שהמהירות עולה; משענת יד; שקע 12V בתא המטען ועוד. מה שבטוח, איזולירבנד לא היית מוצא מתחת למכסה המנוע ובטח לא בתא הנוסעים רחמנא ליצלן), תוצאת ריסוק זהה או גבוהה מזו של כל מיני שנמכרת בארץ מהקבוצה הזולה ואני בוודאי שוכח עוד דברים רבים.

 

אגב, בתור מי שהייתה לו יאריס 1000 ידנית - דומה עד זהה לקונספט של המיני הזולות (למרות שמבחינת גודל היא הייתה משהו בין מיני לסופר מיני), המנוע הזה חלש על הרכב ואין מדובר במנוע הרחוק שנות אור מבחינה טכנולוגית ממנועי ה-1 ליטר הנמכרים כיום (זכה בפרס מנוע השנה אי שם בתחילת המילניום והיה פורץ דרך לזמנו) והוא בוודאי לא נופל מהם בכל הקשור למומנט והספק. אני מקווה שעל המיני הזולות למיניהן מנועים מעין אלו מרגישים טוב מספיק. אם לאו, זו ודאי עוד סיבה להעדיף את הסופר מיני עם מנוע 1.4 "מסורתי", שאמנם אינו מרגיש נמרץ אך גם אינו מרגיש חסר מחץ. אגב, מלבד המנוע ותיבת ההילוכים, זו אותה הפאביה בדיוק, אבל בדיוק, שנמכרת במעל 100,000 ש"ח בגרסאת ה-DSG\TSI שלה. זה מלמד ודאי מאיזה קלאס הרכב הזה ירד כדי לבקר בשטחי המרעה של מכוניות המיני.

 

ה-15 אלף האלו היו מתקזזים בעת המכירה, שכן הייתה זו הנחה גדולה מאד על מחיר נמוך ממילא ומאחר והמחירון הרשמי של הרכב נותר גבוה ואף אחד לא יזכור את המבצע בעוד כמה שנים, מי שימכור אותו אז יגלה שהוא הפסיד מעט מאד כסף על אחזקת רכב חדש, אפילו פחות מהסופר מיני הזולות (כן, בערך מוחלט - כלומר זה שהמיני הזולות זולות יותר ולכן מאבדות פחות ערך לא עוזר להן להתגבר על ההפרש הגדול שהפאביה נמכרה בו מתחת למחירון. גם אם הסקודה לא תימכר במחירון הרשמי אלא מעט מתחת, היא לכל היותר - אבל לכל היותר - תימכר בהפרש מחירים דומה לעומת מחירה כחדשה, כפי שפיקנטו ודומותיה תימכרנה בעוד כשלוש שנים לדוגמא - כלומר אובדן של כ-15,000 ש"ח בממוצע).

 

מצטער על הפרוט, ממש לא רציתי "לחרבן" בשרשור ההתחדשות הגדול של הפיקנטו. אולי עשיתי זאת רק כדי לשפוך מעט אור, גם אם פשטני ו"כדרך אגב" ובוודאי מעל במה לא הולמת, על התנהגותם של בני אנוש. תתחדשו ותהנו, היא נראית כבחירה מוצלחת עבור מי שמעוניין ביתרונות המוחלטים של רכבי המיני.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא לחיות מעבר ליכולת הכלכלית לכן אני חי לפי תקציב מוגדר. (אני משתמש בתוכנה המצויינת You need a budget) כל חודש אני מקציב סכום מסוים לצרכים שונים. אם אין כסף אני לא קונה. נקודה. אני, אישית, הגעתי לגבול היכולת הכלכלית מבחינת רכישת רכב. התוכנית המקורית הייתה לרכוש רכב משומש ב-20-30 אלף, אבל העדפתי לשלם 20 אלף מקדמה ו-20 אלף בתשלומים מאשר לשלם 20 אלף על גרוטאה ועוד 10-15 אלף תיקונים ב-3 שנים. בנוסף אני נהנה משקט נפשי, מנוע חסכוני ובטיחות מודרנית. לדעתי משתלם. בעצם אם אני עושה השוואה בין הפיקנטו לגרוטאה ממנה אני עובר החסכון בדלק ישלם כ-30% מהתשלום החודשי.

 

בגדול תמיד אפשר להוסיף עוד, אבל איפה עובר הגבול? מתי אומרים זה מספיק? רכב סופר מיני יעלה יותר בתשלומים חודשיים, ביטוח יותר יקר, צריכת דלק יותר גבוהה ואני מאמין שגם הטיפולים יותר יקרים. נניח ופער בצריכת הדלק יעמוד על 100 ש"ח בחודש והביטוח עוד 100 ש"ח בחודש והתשלום עוד 200 ש"ח בחודש. הגענו ל-400 ש"ח תוספת על רכב שממלא את אותו התפקיד בדיוק. כלומר אני צריך לקחת 400 ש"ח בחודש מתקציב אחר. כלומר פחות בגדים חדשים, יציאות, שדרוגים למחשב או להתחיל להיכנס לחובות שלא יגמרו.

 

כל התוספת שציינת, בגדול, שטויות. ככל שמחיר המוצר עולה יחס מחיר-תמורה יורד. כל כך קשה להגביר את הרדיו ידנית? בשביל מה אני צריך שקע 12V בתא המטען? קשה לקפל מראות ידנית? היעדר אבזור כגון מזגן פוגעים קשה באיכות הנסיעה, אבל תא כפפות שנפתח יותר לאט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגבול עובר היכן שלדעתך נמצא יחס העלות\תועלת הטוב ביותר. אם אתה מעוניין ביתרונות המוחלטים של סגמנט המיני, אשריך. אך לדעתי יש כאן לא מעט קונים שיחס העלות\תועלת היה טוב יותר מבחינתם אם היו קונים את הפאביה ההיא - אך רעש כזה לא הוקם אז, אף לא חצי ממנו. לדוגמא, עבור מי שמתנהל בכבישים בין עירוניים בחלק ניכר מהזמן, הפאביה הרבה יותר מוצלחת: יתרונות צריכת הדלק של מכוניות המיני מתגמדים אז וכמו כן הרבה יותר מהנה ונוח להתנהל עם סופר מיני מאשר עם מיני בתנאי נסועה מעין אלו.

 

להערכתי שלי, הפרשי ההוצאות מצדיקים את ההנאה המתמשכת מיתרונותיה של הפאביה. ההפרש באגרת הרשוי אינו משמעותי, גם לא מחירי הביטוח למיטב ידיעתי, הנפרשים שניהם על פני שנה שלמה (אם ניקח את ה'חודש' בתור יחידת מדידה עבור הוצאות האחזקה). כך גם לגבי הוצאות הטיפולים. ההבדל המשמעותי הוא בהוצאות הדלק ואכן לפיקנטו יתרון משמעותי על פני הפאביה בעניין.

 

כעת נשאלת שאלת החישוב הכולל: האם ההוצאות הנוספות המסתכמות רובן ככולן בהוצאות הדלק (שלהן פוטנציאל להאמיר ככל שהנסועה גדולה יותר והיא נעשית בתנאים עירוניים) מצדיקות את היתרונות של הפאביה. לי אישית, התשובה היא כן באופן מפורש, בייחוד כשנזכרים שירידת הערך של הפאביה נבלמת עד למתחת זו של מכוניות המיני - בערך מוחלט - בשל ההנחה הראשונית הגדולה בה היא נמכרה. לצערי לא קניתי, כי כל הנסיבות האפשריות הצטלבו בתקופת המבצע ומנעו ממני לרכוש. עד היום אני קצת מצטער על כך.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבצע שהיה וככל הידוע לי, לא מוצע כרגע.

!

 

אתה טועה, המבצע קיים.

 

המבצע שהיה זה 88888

 

המבצע הנוכחי 86600 , ראיתי פרסומת בעיתון ושלט פרסומת ענק בנתיבי איילן.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה 88800

עכשיו 86600 + מערכת מולדימטיה

פולו 83990

פאביה 77777 (או טיפה יותר היום)

 

כל תוצרת VAG במחירי רצפה.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הפיקנטו הצהובה הגיעה :lol:

 

נהגתי עליה קצת, האמת מידה שלי היא פיאט פנדה

אז הסל"ד עולה ממש מהר, רק מתחילים לזוז וכבר ב4000.

אבל מצד שני בסל"ד נמוך מדיי האוטו לא מושך הכי טוב, בקיצור צריך עבודת הילוכים שנוהגים באוטו הזה.

מרגישים שזה 3 צילינדרים מבחינת רעידות אבל זה לא משהו שמציק יותר מדיי.

מרגיש אוטו איכותי ונוח. ההגה בכלל לא מרגיש קל כל כך כמו שאמרו, של הפנדה יותר קל.

קנייה טובה בקיצור.. :-D

 

קיבלנו חלונות רוח (למרות שלא רצינו) חיישני רוורס, מרימי שמשות, 2 שלטים, קודן, הכל חינם בלי לבקש בכלל - אם לא נותנים לכם את אלו חינם סעו לסוכנות בפתח תקווה.

IMG_20110520_133922.jpg

IMG_20110520_133943.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...