Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם מדברים על הזמנת מכוניות כאילו הם לחמניות...

 

מצד אחד אתה צודק, מצד שני לא כל כך.

אז נכון שאף אחד לא עומד בתור בסוכנות מאזדה, הונדה או פולקסווגון (אשר ניתנו כדוגמא בגלל שאין להם דגם מיני זול) ושביום טוב הסוכנויות מצליחות להוציא מכירה אחת או שתיים לכל היותר, ולכן איש מכירות אחד מספיק.

אבל שוק המיני החדש שינה את זה לחלוטין.

כשהאלטו רק יצאה, הלכתי לסוכנות בחדרה, ופשוט לא היה להם מספיק כיסאות שאנשים יוכלו להמתין בנוחות. כשהגעתי היו 4 אנשים בתור לפניי.. ורק סוכנת מכירות אחת...

פיג'ו בנתניה - אותו סיפור. איש מכירות אחד (מאוד נחמד אני חייב לציין), שלושה אנשים שמתעניינים על ה107 ואחד ל207.

קיה בחדרה - יש את מנהל המקום, שסתם כזה מסתובב בין המכירות למוסך ויש את המזכירה\אשת מכירות. כן, אין שם אפילו מי שישב קבוע בכיסא של המכירות. את הרכב אתה קונה מעבר לדלפק.. ומרוב שהיא עסוקה - אתה מקבל מענה בסגנון "אולי תסתכל בקטלוג ותעזוב אותי בשקט?". למרות שברגע שיצא כרטיס האשראי הכל משתנה. אבל עדיין.

 

כח האדם המוקצה לסוכנויות האלו מותאם לאופי העבודה שלהם טרם השיגעון של המיני. ואין שום בעיה בכך.

האם צריך עכשיו להוסיף 10 אנשי שירות לכל סוכנות אשר משווקת מיני? לא. ממש לא. זה סתם יגרום להעלאת מחירים באופן עקיף. אבל לפלפל קצת את העובדים הקיימים עם בונוסים קצת יותר גבוהים או משהו כזה זה בהחלט משהו שהייתי חושב עליו בתור מנהל שקר כלשהו באחת החברות האלו.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקשר לכח האדם אתה צודק, אבל אני לא התייחסתי לזה.

 

התייחסתי ל:

''תהרגו אותי אך אני לא מבין איך יבואן כמו של קיה שידע שיש לו קלף כזה ביד, של רכב עם כל הייתרונות בשוק המיני, עם מחיר תחרותי, בגדול כל "חכם" יכול היה לדעת שזהו להיט מכירות, למה מראש לא להזמין כמות גדולה?''

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה שלי הייתה מיועדת גם לxpozot וRomanGLX10 בהתייחסותי לכח האדם :)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לכח האדם אתה צודק, אבל אני לא התייחסתי לזה.

 

התייחסתי ל:

''תהרגו אותי אך אני לא מבין איך יבואן כמו של קיה שידע שיש לו קלף כזה ביד, של רכב עם כל הייתרונות בשוק המיני, עם מחיר תחרותי, בגדול כל "חכם" יכול היה לדעת שזהו להיט מכירות, למה מראש לא להזמין כמות גדולה?''

 

דיברתי עם הזכיין בב"ש, בעל הבית, על הנושא, הוא גם אמר: "אם בהזמנה הראשונה היו מזמינים כמות גדולה יותר, הקוריאנים היו מספקים ללא בעייה, עכשיו כשנוצר לחץ עולמי על הרכב, במיוחד באירופה, ששם הכמויות שאנחנו מוכרים בחודש הם מוכרים ביום, עכשיו זו בעייה לקבל הקצאות"

 

אז אתה מבין מאיפה הגעתי למסקנה...?

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה פעם לעסוק בניהול מלאי.

עזוב אותך ממוצר כמו מכונית חדשה בשוק. זה מסובך (זמני אספקה, זמני משלוח, מימון כבד, זמינות מפס הייצור, קושי בצפי מכירות).

תתחיל ממשהו פשוט, כמו חמוצים בסופר. בוא נראה אותך מגיע למצב שאתה לא זורק סחורה פג תוקף, ותמיד המוצר זמין.

אחרי זה תחזור...

 

אתה יודע, יש לישראלים תכונה לחשוב שכל מה שהאחר עושה זה נורא קל ופשוט, "ואני הייתי עושה יותר טוב בקלות", גם כשאין מושג בביזנס.

מה אתה כבר יודע על מגוון השיקולים, הבעיות, העלויות, מגבלות התפוקה, יכולת המימון, שטח האיחסון, הזמינות של המוצר, המחיר הנתון בפרק זמן מסויים, שינויים בשערי מטבע, זמינות הובלה ימית, עלות הובלה ימית, הביקוש בפועל לאורך תקופה (לך תדע...), ועוד ועוד ועוד, שאתה כבר מתפלא איך מראש לא נערך היבואן לביקוש מוגבר, ושכדאי היה לו לייבא יותר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou אני לא יודע איזה עסק אתה מנהל... אבל אני מנהל עסק לצילום אירועים.

 

אני מזמין מלאי של אלבומים מדגמים מסויימים שרלוונטים רק לתקופה מסויימית, ואם אני לא מזמין מספיק, אז זמן ייצור של חדשים הוא 3 חודשים, ואם אני מזמין יותר אני נתקע עם מלאי של אלבומים שכבר לא באופנה ואף לקוח לא רוצה.

 

זו אחת הדוגמאות, נכון שלא מדובר כאן במיליוני שקלים כמו המכוניות, אך עדיין מדובר בהזמנות של 200 אלף ש"ח כל פעם, ואם אתה עושה טעות ומזמין דגם שלא הולך בשוק אתה נתקע עם מלאי ומפסיד כסף.

 

עדיין יש דברים שאפשר לצפות ולתכנן אחרת, אני יודע שיש דגם שנראה לי מאוד שהוא יילך בקיץ הזה, דגם דומה הולך טוב עכשיו, אז לא הזמנתי 100 כמו בהזמנה רגילה ואז אתקע באמצע הקיץ בלי מלאי, הזמנתי מראש 400 כי אני צופה ביקוש גדול, באמצע הקיץ כשלצלמים אחרים יהיה חסר הדגם הזה, וזמן אספקת האלבום יהיה 3 חודשים אצלם, אצלי זה יהיה מיידי, ואז ההכנסות יעלו.

 

אז אולי אני לא הכי מבין, אבל נראה לי שאת המכונית ההזו הוא היה צריך להזמין בכמות גדולה יותר.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהרגו אותי אך אני לא מבין איך יבואן כמו של קיה שידע שיש לו קלף כזה ביד, של רכב עם כל הייתרונות בשוק המיני, עם מחיר תחרותי, בגדול כל "חכם" יכול היה לדעת שזהו להיט מכירות, למה מראש לא להזמין כמות גדולה?

 

האם הם ניסו לעשות באזז שאין רכבים במלאי וצריך להמתין?

 

אני ממש לא מצליח להבין את החלטת היבואן להזמין כמות קטנה בתור התחלה...

 

אפילו את הדבר הבסיסי לא עשו, לדרוש מהסוכנויות (לדוגמא בב"ש) להביא עוד אנשי מכירות, אצלנו יש אחד, אחד מבוגר, שיחסית כבר אין לו כח למכירות (בכל זאת האיש כבר עובד בזה מספר לא מבוטל של שנים), לא חס וחלילה שאני אומר שצריך להחליף אותו, כי הוא איש טוב, אך להוסיף לו כח צעיר ורענן שיתעסק במכירות הפיקנטו.

אם עכשיו באים שתי לקוחות פוטנציאלים שרוצים פיקנטו, ויחד איתם מגיע לקוח שמעוניין בפורטה או בסיד, הסוכנות הפסידה, אחד מהשלושה יעזוב, אם זה יהיה רוכש פיקנטו עתידי הוא עוד יחזור כי אין לו הרבה ברירות, אם זה יהיה רוכש סיד אז הוא יגיד לעצמו: "אם זה היחס כשאתה בא לקנות, מה קורה כשקנית..."

 

עסקית אני לא מצליח להבין מה קורה שם.

אני לא מסכים איתך.

אני הזמנתי לפני שלושה חודשים את קיה סיד בסוכנות בב"ש (אצל מבוגר). בפעם הראשונה באתי לשם לראות את קיה סיד וזה היה לאחר מספר חודשים שהוספתי את הפרטים ותגובות על האוטו באינטרנט והשוואתי אותו מול רכבים אחרים (טויוטה אוריס, מאזדה 3, סוזוקי SX4 וכו') עזר לי בחור צעיר. בפעם השניה באתי להזמין - עזר לי בחור מבוגר. אם הייתי בא עכשיו והייתי צריך לחכות בתור בגלל שיש אנשים שמזמינים את פיקנטו אז הייתי יושב וממתין בסבלנות מכיוון שאני החלטתי מה אני רוצה לקנות ואם יש תור אז מחכים, לא קרה כלום !

למשל, כאשר באתי לראות את סקודה יטי, לא חכיתי בתור, אך קיבלתי יחס מגעיל ומזלזל כאילו שבאתי לקנות לחמניות. למרות שרציתי את יטי אני החלטתי שבסוכנות בב"ש אני בחיים לא אזמין אותו. אין לי בעיה לחכות בתור, אבל ברגע שמגיע תור שלי אני רוצה לפחות לקבל יחס ראוי. בסוכנות של סקודה אני באמת אמרתי לעצמי את מה שכתבת - "אם זה היחס כשאתה בא לקנות, מה קורה אחרי קניה".

אני מבין שאין מה להשוות בין יטי לסיד, אבל סוכנות סקודה הפסידה 134900 ש"ח בגלל יחס המזלזל של איש המכירות שלה (דרך אגב זו הייתה בחורה). יכול להיות שגם אני הפסדתי, רק הזמן יגיד, אך נכון להיום אני מרוצה מהקניה שעשיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב השגתי לכם סוכריה!!!

 

מסמך פנימי של מצגת על הפיקנטו

 

לינק למצגת

:lol: :lol: אחלה מצגת .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לאיזכור חוזר של מערכת הHAC במצגת שאמורה להדריך את אנשי המכירות ...

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע איך קיה מגדירים את שוק המטרה של הפיקנטו:

הקיה פיקנטו אינה מכונית אופיינית רק לנשים. היא מכונית "יוניסקס" ופונה הן לגברים והן לנשים.‬

‫היא בחירה בטוחה וחכמה הנעשית על-ידי אנשים מתקדמים בעלי ראש פתוח.

:lol: :lol:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou אני לא יודע איזה עסק אתה מנהל... אבל אני מנהל עסק לצילום אירועים....

אז אולי אני לא הכי מבין, אבל נראה לי שאת המכונית ההזו הוא היה צריך להזמין בכמות גדולה יותר.

 

 

לפי ההתנהלות הזאת, יבואני שברולט, פיגו וסוזוקי היו אמורים להיות תקועים עכשיו עם מלאים גדולים של מיני שלא זזות כי כל מה שהם צפו נטרף ובוטל כשהפיקאנטו הגיע לארץ.

 

אז אולי אשרינו שזה לא ככה כי על המלאים האלה אתה משלם ביוקר בתמחור של דגמים אחרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...