Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התכוונת נוהג נגד כיוון התנועה.

לאן יש לו לנסוע כבר בגיל 92???

יש לשלול לו את הרישיון במיידי, אנשים כאלה מסכנים אותנו סתם.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

לא סתם אני אומר ש :

כול נהג בכול גיל - כול 5 שנים תיאוריה .

בדיקה רפואית לכשירות ( במיוחד ראייה !!) כול שנה .

למבוגרים מעל גיל 60 - טסט כול 7 שנים .

 

זמני החזרות הן לדוגמא - אפשר לשנות כרצונכם ...:-P אבל קחו כדוגמא .

 

 

מה שכן אפשר לומר על המקרה :

1. הוא עבר 5 ק"מ עד שניידות הגיעו אליו , זה המון .

2. מרצדס , בן 92 , יפה לו !

3. למישהו יש את הטלפון של הבקרית ?!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
התכוונת נוהג נגד כיוון התנועה.

לאן יש לו לנסוע כבר בגיל 92???

יש לשלול לו את הרישיון במיידי, אנשים כאלה מסכנים אותנו סתם.

 

מה זאת אומרת לאן? למסיבת יום הולדת של חבר בבי"ח איכילוב! :lol:

V5

פורסם
לא סתם אני אומר ש :

כול נהג בכול גיל - כול 5 שנים תיאוריה .

בדיקה רפואית לכשירות ( במיוחד ראייה !!) כול שנה .

למבוגרים מעל גיל 60 - טסט כול 7 שנים .

 

זמני החזרות הן לדוגמא - אפשר לשנות כרצונכם ...:-P אבל קחו כדוגמא .

 

 

מה שכן אפשר לומר על המקרה :

1. הוא עבר 5 ק"מ עד שניידות הגיעו אליו , זה המון .

2. מרצדס , בן 92 , יפה לו !

3. למישהו יש את הטלפון של הבקרית ?!

תאוריה כל 5 שנים? תן למי שעבר תאוריה לפני חודש לעשות תאוריה ואתה תיראה שהרוב יכשלו ...

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

כניראה נמאס לו מהנתיב הימני שכולו מלא בבורות וסדקים,מהשמאלי הצפוף,שמאכלס כל מיני עלוקות כבישים וזחלנים למינהם.

אז החליט שאולי בכיוון הנגדי יהיה טוב יותר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אני היחיד שמופתע מהעובדה שהוא לא עשה תאונה? שאפו, אני מוריד בפניו את הכובע.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

3. למישהו יש את הטלפון של הבקרית ?!

קודם כל +1 לסעיף הנ"ל. :)

 

דבר שני, האם ייתכן שהקשיש באמת לא שם לב שהוא נוסע נגד כיוון התנועה? זה נראה כל כך הזוי ובלתי אפשרי..

פורסם
קודם כל +1 לסעיף הנ"ל. :)

 

דבר שני, האם ייתכן שהקשיש באמת לא שם לב שהוא נוסע נגד כיוון התנועה? זה נראה כל כך הזוי ובלתי אפשרי..

 

+1!

 

בהחלט אפשרי אגב, פעם לפני המון שנים נסענו שלוש מכוניות בערב למסעדה בתל אביב (לפני ש GPS היה דבר נפוץ..),

והסתבכנו טוב מאוד לא ידענו איך להגיע, בדרך טעינו, ואיכשהו הצלחנו לעלות נגד כיוון תנועה לאחד המחלפים שיורדים מאיילון (ז"א, עליינו על איילון! :lol: )

 

כמובן באמצע המחלף הובן שהייתה טעות, אך לא הייתה ברירה אלא להמשיך עד שאפשר להסתובב ולכיוון הנסיעה.

 

אה ואני פשוט התפוצצתי מצחוק איך מכוניות עברו והסתכלו, לא בטוחים מי נוסע נגד כיוון התנועה כי אנחנו היינו שלוש מכוניות! :lol:

 

 

לפעמים הייתי נכנס לחנייה בעיר שפעם התגוררתי בה נגד כיוון התנועה (בתוך שכונה) כדי לחסוך זמן ברמזורים ראשיים.. ופעם אחת גם נסעתי ברוורס בכביש 4 כמאה מטר כי פספסתי ירידה - מפחיד לראות במראה מכוניות שועטות 100+ כשאני נוסע כ 30+ הפוך.

 

מעניין איך זה לנסוע 100+ כנגד התנועה! הקשיש בטח קיבל מזה זריקת אדנלין עדיפה על כל ויאגרה! :twisted:

פורסם

ואו O_O

תאכלס, נשמע מאתגר.

 

איך לבנאדם בן 92 יש רישיון בתוקף?

כמו שיש גיל מינימום, צריך גם לעשות גיל מקסימום.

פורסם
ואו O_O

תאכלס, נשמע מאתגר.

 

איך לבנאדם בן 92 יש רישיון בתוקף?

כמו שיש גיל מינימום, צריך גם לעשות גיל מקסימום.

נראה שמדובר בנהג שודים :lol:

לגבי הגיל והמבחנים - מורגש שכל הכותבים כאן עדיין לא הגיעו לגיל 30. כשתראו את ההורים שלכם נוהגים היטב בגיל 80-90 תדברו אחרת. לפי ההגיון שלכם צריך להוריד מהכביש את בני ה-20, הרי יש מישהו בגיל זה שנסע מנתניה לחיפה ב-7 דקות או משהו דומה, לא?

לגבי בדיקות רפואיות - להזכירכם כי מעל גיל 65 הרשיון מתחדש מדי שנתים ונדרשת הצהרת בריאות של הנהג ושל רופא המשפחה שלו וכן בדיקת ראיה. אני לא רואה מערכת שתבצע בדיקות מסודרות לכל בני ה-65 ומעלה, שכן מדובר במאות אלפי נהגים וצורך במערכת בהיקף מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...