Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה שמדובר בנהג שודים :lol:

לגבי הגיל והמבחנים - מורגש שכל הכותבים כאן עדיין לא הגיעו לגיל 30. כשתראו את ההורים שלכם נוהגים היטב בגיל 80-90 תדברו אחרת. לפי ההגיון שלכם צריך להוריד מהכביש את בני ה-20, הרי יש מישהו בגיל זה שנסע מנתניה לחיפה ב-7 דקות או משהו דומה, לא?

לגבי בדיקות רפואיות - להזכירכם כי מעל גיל 65 הרשיון מתחדש מדי שנתים ונדרשת הצהרת בריאות של הנהג ושל רופא המשפחה שלו וכן בדיקת ראיה. אני לא רואה מערכת שתבצע בדיקות מסודרות לכל בני ה-65 ומעלה, שכן מדובר במאות אלפי נהגים וצורך במערכת בהיקף מתאים.

 

זה בטוח היה בלילה, רק אז אפשר לנסוע ברכב ב~550 קמ"ש (הכוונה למיטה)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אשתו התקשרה אליו תוך כדי נהיגה ואמרה לו : מותק תיזהר, שמעתי שיש מישהו שנוסע נגד כיוון התנועה.

הוא ענה לה: מישהו אחד? כולם נוסעים פה נגד הכיוון.

 

אני אוהב קשישים.

haters will hate

פורסם

מפני שיש סלקציה בפורום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
למה על קשישים מותר להכליל אבל על בני דודים לא? :roll:

 

מפני שיש סלקציה בפורום.

 

אני אעשה איתכם עסקה: אתם תראו לי היכן יש בשרשור גזענות ו/או הטפה לאלימות נגד מגזר הקשישים בחברה, ואני לא אתן לכם התראה על זה שאתם לא פונים בביקורת למנהלים בפרטי.

הולך?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה קרה?

אסור לכתוב מעט הומור בפורום, היכן ראית שמישהו ביקר אותך או מנהל אחר?

אם אתה רוצה אני אשלח לך הודעה פרטית.

 

יש הכללה לגבי מגזר שלם של קשישים, כאשר מכלילים את כולם שאינם יכולים לנהוג.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
+1!

 

בהחלט אפשרי אגב, פעם לפני המון שנים נסענו שלוש מכוניות בערב למסעדה בתל אביב (לפני ש GPS היה דבר נפוץ..),

והסתבכנו טוב מאוד לא ידענו איך להגיע, בדרך טעינו, ואיכשהו הצלחנו לעלות נגד כיוון תנועה לאחד המחלפים שיורדים מאיילון (ז"א, עליינו על איילון! :lol: )

 

כמובן באמצע המחלף הובן שהייתה טעות, אך לא הייתה ברירה אלא להמשיך עד שאפשר להסתובב ולכיוון הנסיעה.

 

אה ואני פשוט התפוצצתי מצחוק איך מכוניות עברו והסתכלו, לא בטוחים מי נוסע נגד כיוון התנועה כי אנחנו היינו שלוש מכוניות! :lol:

 

 

לפעמים הייתי נכנס לחנייה בעיר שפעם התגוררתי בה נגד כיוון התנועה (בתוך שכונה) כדי לחסוך זמן ברמזורים ראשיים.. ופעם אחת גם נסעתי ברוורס בכביש 4 כמאה מטר כי פספסתי ירידה - מפחיד לראות במראה מכוניות שועטות 100+ כשאני נוסע כ 30+ הפוך.

 

מעניין איך זה לנסוע 100+ כנגד התנועה! הקשיש בטח קיבל מזה זריקת אדנלין עדיפה על כל ויאגרה! :twisted:

 

לפעמים הברירה הטבעית של דרווין איננה עובדת... :roll:

פורסם
לפעמים הברירה הטבעית של דרווין איננה עובדת... :roll:

בדיוק מה שבאתי להגיד רק בצורה יותר אלגנטית, יפה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

הוא בסך הכול מיהר מאוד ליום ההולדת של חבר שלו, ולמה שיצא פראיר ויפספס את העוגה (הכשרה לחפסח כמובן) אם אפשר פשוט לנסוע איזה כמה קילומטרים נגד כיוון התנועה.

שמתם לב שחוץ מהמוקדנית של איילון לאף אחד זה לא הזיז?

נסע 5 קילומטר ואף אחד לא חשב שזה לא הגיוני וצריך לעזור את התופעה או לפחות להודיע למשטרה?

והיא מסכנה ישבה שבוזה מול המסך במחשבות על זה שכולם ממנגלים סטיקים והדבר היחיד שהצליח להעיר אותה זה מרצדס מנצנצת שבמקרה גם נסעה דרך כיוון התנועה.:?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

אני משערת שהגיעו טלפונים למוקד המשטרה מאזרחים אשר נהגו באותה העת על הכביש בכיוון הנכון.

כבישי הארץ מרושתים במצלמות, נתיבי איילון במיוחד.

אני חושבת שבמוקד פעלו בצורה הטובה ביותר כדי לתת דיווחים בזמן אמת לגורמים המטפלים בשטח (המשטרה).

מכיוון שלהם "עיניים" (מצלמות) על הכביש ויכולים לתת דיווח על מקום המצאותו של הרכב.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

המוקדנית אמרה בריאיון בטלוויזיה שההודעה הראשונה על רכב הנוסע בניגוד לכוון התנועה הגיעה בשיחת טלפון מנהג אחר בכביש.

 

ראיתם איזו נחישות הוא הפגין בנסיעה - זה דור הפלמ"ח! את הסלוקי הוא היה עובר בלי לעצור.

פורסם

הנהג עוד יחזור לזחול בנתיבים שמאלים בכבישי הארץ ,לאחר שיבדקו וימצאו שהוא כשיר לנהוג עד 120 .:twisted:

כל עוד הרכב לא משופר הוא לא מהווה סכנה ממשית לציבור :lol:

פורסם
זה בטוח היה בלילה, רק אז אפשר לנסוע ברכב ב~550 קמ"ש (הכוונה למיטה)

ה-7 דקות בפוסט שלי היה מהדמיון, אבל המקרה של נהג ה-BMW שנהג בלי ידיים במהירות בלתי סבירה בעליל אמיתי. אין לי כוח לחפש את הכתבות ב-ynet ואת השרשור ב-CF.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...