Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר כמה אתה משלם על הדלק שלך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

110 אג' הנחה על ליטר 98 ב-פז איילון עם כרטיס תדלוק ייעודי.

 

אם אני לא טועה, הם נותנים 35 אג' הנחה על ליטר 95.

 

מה הכוונה? אתה מוכן לפרט? נניח ואני נכנס ל"יילו" (לאו דווקא בפז אילון כמו שרשמת, אלא לליד הבית) ומבקש כזה כרטיס, אני פשוט מקבל אותו? מה הפרוצדורה? התחייבות, משהו דומה?

תודה.

 

כאמור, רק בפז איילון - תדלקת שילמת, לא תדלקת לא שילמת. אין התחייבות.

אפשר לקבל את הכרטיס מהיילו שבתחנה הזו ספיציפית ובלבד (תחנה פרטית בזכיון של פז).

 

אצלי הכרטיס משמש להוראת קבע מהבנק.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
בד"כ מתדלק ב"טן " צ'ק פוסט - 7.12 ש"ח לליטר ועוד 1.5% הנחה בכרטיס האשראי - אשר מביאה אותי לכ-7.01 ש"ח לליטר. אדם מן היישוב ללא ועד עובדים חזק.

 

טן בצ'קפוסט? זו שבאזור בן-דור, ליד הסופרסל והמגה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

7.06 לליטר 95 אוקטן במזומן בסדש טוביהו בבאר שבע.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
טן בצ'קפוסט? זו שבאזור בן-דור, ליד הסופרסל והמגה?

לא. זו שבמתחם הצ'ק פוסט, כאשר אם באים מנשר עוברים במעבר מתחת כביש 75 ואז פונים שמאלה לכיוון לב המפרץ. התחנה נמצאת מימין, כאשר מולה יש בניין של חברת שמירה ומוסך של טויוטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא בדיוק יכול לעזור בדיון הזה אבל בכל זאת ארשום כמה עולה לי הדלק גדי שתבינו שגם פה בארה"ב כבר לא כזה זול.

 

בשנה האחרונה ראיתי איך הדלק עולה מאיזור ה3.70 ל4.15 לגלון (4 ליטר).

 

זה מאוד תלוי באיזור שאני נמצא כשנדלקת המנורה, בין 4.09 דולר לגלון ל4.39 של 87 אוקטן.

 

בהתחשב בעובדה שהרכב שלי שותה גלון ל16 מייל = 6.4 ק"מ לליטר ואני נוסע באיזור ה1300 ק"מ בשבוע.

אני מוציא באיזור ה200 דולר בשבוע על דלק.

 

אז אני משלם על הדלק שלי באיזור ה800-1000 דולר בחודש. ראבק, למה נכנסתי לשרשור הזה, סתם התבאסתי עכשיו, אם אני מוכר וקונה מיאטה ידנית אני חוסך 400 דולר בחודש לפחות.

haters will hate

פורסם

דולר וטיפה לליטר זה חצי ממחיר ליטר בארץ ;)

זה שאתה נוסע מעל 5K בחודש,זאת כבר בעיה אחרת :p

 

אגב - למה אתה לא עובר לדיזל? (ולמה מקביל אוקטן 87 בארץ?)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש לי טנדר דיזל בבית, המחיר לגלון קצת יותר גבוהה מבנזין.

 

דיזל פרייבט לא בדיוק קורץ לי, והייבריד בערך אותו הסיפור - משעמם.

 

אמנם אני נוהג הרבה אבל אני נהנה מכל דקה מאחורי ההגה, אז אם האוטו שותה - לבריאות.

 

87 אוקטן מקביל ל97 בארץ, פה גם יש אתנול בדלק.

 

אני מתלדק 2 טנקים 87 וטנק של 91, שם תוסף כל 3 תדלוקים.

haters will hate

פורסם
7.12 בתחנת "דור-אלון" בחוף שמן.

הנחה של 40 אג' בכרטיס YOU במסלול של החברה שאני עובד בה בשיתוף דור-אלון.

 

שכחתי להוסיף: על כל תדלוק של 150 ש"ח ומעלה ניתנים עוד 7 ש"ח לתדלוק.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
בימי שלישי בלבד בדור אלון או פז ביבנה עם 51 אג' הנחה ממחיר מקורי.

 

צריך כרטיס מועדון או משהו כזה? מה המחיר הסופי?

פורסם

7.52 שקלים לליטר בנזין 98 ב"סונול שערי חולון" בין צומת חולון לכיכר הדמעות.

לא צריך שום כרטיס ושום הנחות. זה המחיר.

 

ולכל אלו שרושמים "700 שקל הנחה ב98" - אין לזה משמעות. ה-98 לא מפוקח ולכן יש להסתכל על המחיר הסופי בלבד, הנחה של 700 שקל שהמחיר מחירון הוא 710 זה עדיין יקר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...