Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר כמה אתה משלם על הדלק שלך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דלק 95 בהנחה של 35 אג' ממחיר מלא.

 

הנחה ע"י כרטיס ספציפי לתחנת פז "אילון" בבני ברק, כרטיס שמעבירים לפני האשראי והוא ניתן לכל דורש ללא עלות ביילו.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

41 אגורות הנחה לליטר בנזין בכל תחנות דור אלון, עם כרטיס YOU.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

8.40 לליטר 98 אוקטן בדור אלון בלינסון פתח תקוה .

7.07 לליטר 95 אוקטן בתחנת דלק טל באר שבע .!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

תידלוק אחרון ב-טן בכניסה הצפונית לאשדוד היה 7.12 ש"ח לליטר בנזין 95, שרות מלא ללא כרטיסים\הנחות מיוחדות.

אגב, בתחנה יש שלט שטוען שתחנה זו משתתפת בבדיקות איכות דלק שגרתיות.

בנוסף, לפני מספר שבועות שמו לי פלייר מתחת לוישר שמספר על הנחה של 50 אגורות בימי שלישי בלבד בתחנת דור אלון מתנ"ח יבנה. לא יודע אם עדיין רלוונטי.

פורסם

מכייון שלחברה שלי יש חוזה עם חברת דלק פז אז המחירים הם לא ניתנים לכולם, המחיר נגיד הרשמי לדיזל הוא בסביבות ה14.40 ש"ח לליטר בעוד הבנזין הוא בסביבות 7.30 ש"ח לליטר המחירים האלה הם לצרכן במחיר מזומן, בעוד שעל הדיזל אני משלם 6.90 ש"ח ועל הבנזין במחיר מאוד נמוך :lol:.

ברכבי המשפחה יש לנו הנחה של כרטיס שופרסל והמחיר הוא 7.04 לליטר.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

כרטיס פז של עובדי תעשייה אווירית 48 אגורות הנחה על בנזין 95

58 אגורות על 98

 

בכל עמדה תדלוק עצמי או מלא

Vw Polo GTI

פורסם
עושה רושם שאני משלם הכי הרבה :roll:

7.45 לליטר עם התקן פזומט ברכב :evil:

 

אני לא יודע אם כתבת את זה בציניות או לא, אך ללקוחות דלקן יש הסכמים עם חברות הדלק, ולפיכך מחירי דלק שונים ויותר נמוכים מאשר הלקוח הפרטי.

פורסם

33 אג' הנחה ב"דלק" -לחברי אגודת הסטודנטים.נותנים למתדלק,הוא מכניס את הכרטיס לפני התדלוק והתעריף מתאפס למחירון פחות 33 אגורות הנחה.

איפה שאני מתדלקת יש גם רחצה חינם בתדלוק מעל 150 שח..

 

(אשמח לדעת איפה באזור המרכז יש תחנות של חברת "דלק" שמחלקות עיתון חינם ביום שישי..-אזור גבעת שמואל עד תל אביב)

פורסם
7.17 ש"ח לליטר בכל תחנות "פז" ו- "סונול" באמצעות כרטיס אשראי של "חבר".

לא יודע אם אתה מודע לזה, אבל גם בתחנות "דור אלון" יש לנו עמיתי חבר הנחה, בנוסף להנחות הקיימות בתחנות אלה ניתנים 3% הנחה על החיוב..

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away


×
×
  • תוכן חדש...