Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם לפני פחות משבוע רכשתי קומפוננט של חברת BOSS מאוטודיפו במחיר מצחיק של 350 שקל.

לאחר שהתקנתי אותם אצל מתקין , הסאונד היה איכותי והכל , אבל נכון להיום חמש ימים אחרי הטוייטרים(מידים) שווקו חיים והפסיקו לעבוד.

 

חיברתי במקומם טוויטרים אחרים והבעיה היא לא בקרוס אלא בזוג הטוויטרים שקיבלתי עם הקומפוננט.

מה שמציק לי בעיקר באוטודיפו אמרו לי שאין שום אחריות על רמקולים והכל עניין של מזל.

 

 

רציתי לדעת האם הגיוני שלאחר פחות משבוע רמקולים(טוויטרים) ישרפו לי ואין עליהם אחריות מינימלית ?

חשוב לציין שהקומפוננט האלה מוגברים על המגבר של הרדיו דיסק ולא על מגבר גדוש בRMS.

יפני זה הכי אחי

פורסם

הרמקולים נקנו באוטו דיפו.

זה חוצפה שאין אחריות מינימלית על רמקול, סך הכל הוא נשרף לאחר כמה ימים בשימוש סביר לחלוטין.

אותם טוויטרים שקיבלתי עם הקומפוננט אולי בנפרד כ-160 שקל !

יפני זה הכי אחי

פורסם

כן על מקרה של רמקול שנשרף אין אחריות, אצלך זה עוד בסט של 400 שקל תאר לך עם סט של 4.5K ומעלה...(כן מגיע לי לרחם על עצמי קצת למרות שהסכימו בסוף להחליף לי:-D )

פורסם

נקווה שיסכימו להתחשב במצב ולהחליף לי את הטוויטרים המחורבנים האלו .

בכל מקרה לפי דעתי האשם בהריסתם זה הקרוס הנחות שקיבלתי בסט.

יפני זה הכי אחי

פורסם

א. לא הבנתי אם נשרפו לך המידים (וופרים) או הטוויטרים.

ב. במידה ואלו הטוויטרים, קשה לי להאמין ששניים נשרפו בו זמנית.

ג. איך בדקת את הטוויטרים "השרופים"? ניסית לחבר רב מודד ולבדוק התנגדות או רציפות?

ד. למרבה ההפתעה קל יותר לשרוף רמקולים עם מגבר חלש (כדוגמת מגבר של רדיו דיסק) לעומת מגבר חיצוני. מה שכן, כדי לעשות את זה צריך להיות חירש ולא לשים לב שהרמקולים צורחים ומתחננים לעזרה, אני בספק שזה מה שקרה אצלך.

 

אני מציע לך לבדוק לעומק האם באמת הטוויטרים נשרפו או אם יש בעייה אחרת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היי שלום איתמר,האמת לא ניסיתי לבדוק טכנית את הטוייטרים . אבל מה שכן חיברת אותם לקרוס המובנה השוכן בדשבורג והם לא הוציאו צליל.

לעומת זאת שחיברתי לקרוס המובנה+לקרוס של BOSS את הטוויטרים הזולים שהיו לי כן נשמע צליל.

 

אלוהים יודע אבל 2 הטוויטרים הפסיקו לעבוד בוזמנית.

יפני זה הכי אחי

פורסם

מה זה קרוס מובנה? :shock:

ולמה לחבר לשני קרוסים ביחד? זה משנה את נקודות החיתוך.

מי עשה אצלך את ההתקנה ופרט בדיוק מה מחובר למה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני אענה לך בקצרה על הניסיון שלי עם כל הציוד של BOSS ברמקולים וסאבים בפרט ! חד פעמי ! אני שיוקתי אותם פחות מחודש ו90 אחוזים מהציוד חזר תקול ! סאב שמוצהר 750W RMS נשרף ממגבר של 60W RMS .

×
×
  • תוכן חדש...