Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

הזמנו לאחרונה את הסופרב 1.8 אלגנס.

אך נחשפתי לאחרונה לפיג'ו 508 החדשה 1.6 טורבו.

ואני מתלבט..

 

מה אתם אומרים על הפיג'ו? מי מהן עדיפה? אמינה? שומרת על ערכה?

בעבר היה למשפחתי פיג'ו 406 והאוטו "בילה" הרבה במוסך עקב כך מקנן בי הפחד לחזור על טעויות העבר,

אך יצרני פיג'ו אומרים: שזהוי פיג'ו חדשה, אמינה וחזקה.

היש דברים בגו?

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה מראש וחג שמח !

פורסם

אני לא יומר לך שה-508 רכב גרוע

אבל לא הייתי שולל כ''כ מהר את הסופרב.

הוא יותר מרווח עם מנוע 1.8T

אני הייתי לוקח נסיעת מבחן על שניהם ומחליט מה יותר טוב

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם
ה508 מקבל המון שבחים בחול,על האיכות,נוחות,עיצוב,אין לי ספק שהוא עולה על הסקודה.

 

אתה בטוח שאתה לא "אח" של ron215? כך זה נשמע.

 

ה-508 עוד לא נבחנה על כבישי ישראל, ובטח שלא מול מתחרותיה, כך - שמן הראוי - לומר שלא ניתן לקבוע מי עדיפה, אך בהחלט ניתן לציין כי שתיהן אופציות מצויינות (גם ה-C5) וכי באירופה זוכה ה-508 לשבחים רבים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לך על סופרב מנוע עוצמתי שקט , רכב בטחותי חסכוני , יש לו תא נוסעים מאובזר באיכות גבוה , נוחות נסיעה מצתיינת,גם לא יקר אנחנו רכשנו אחת ב-191000 גם קיבלית מספר יפה 99-888-70 מסוכנות נתניה

פורסם

הסופרב כבר הפכה לסובארו של "רכבי המנהלים", למרות שאין ספק שהיא אטרקטיבית.

 

לגבי ה 508, היא נראית מעולה ויש לה לטעמי סטייל יחסי, למרות שאם כבר הייתי הולך על ה C5 עם המנוע והגיר החדשים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הסופרב כבר הפכה לסובארו של "רכבי המנהלים", למרות שאין ספק שהיא אטרקטיבית.

 

לגבי ה 508, היא נראית מעולה ויש לה לטעמי סטייל יחסי, למרות שאם כבר הייתי הולך על ה C5 עם המנוע והגיר החדשים.

 

לא חושב שהגזמת קצת? כאחד שרכש סופרב 2009 מהפה שלך לאלוהים...לפחות בזמן המכירה.

פורסם

ממש לא הגזמתי, אתה רואה סופרב כל 10 מטר.

 

לגבי סחירות - אני מניח שהיא תהיה יותר טובה מזו של ה C5, למזלי :)

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מנועה של ה-508 אכן מקבל ביקורות מעולות בחו"ל (אולי בגלל ששורשיו גרמניים והצרפתים לא קלקלו אותו)

 

אישית לו אני מתלבט כמוך - נראה לי שהייתי הולך על הסקודה, אך זה עניין של טעם אישי.

 

הייתי עושה נסיעת מבחן בשתיהן - ומחליט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה508 מקבל המון שבחים בחול,על האיכות,נוחות,עיצוב,אין לי ספק שהוא עולה על הסקודה.

 

על סמך מה את קובע זאת? אני לא אומר שאתה טועה, אך מן הראוי שאם אתה כה נחרץ לפחות תנמק זאת.

 

AZERAD - אני מציע לכם לבצע נהיגת/נסיעת מבחן על שני הרכבים ולהחליט בעצמכם. נראה שמדובר בשני רכבים טובים וההכרעה היא עניין של טעם אישי.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים.

 

לאחר נסיעת מבחן על שתי המכוניות, החלטנו להזמין את הסופרב "אלגנס".

 

במועד ההזמנה, נציג השירות הציע לנו לרכוש מערכת מולטימדיה מדגם zenec ZE-NC2010.

המערכת הנה תואמת מקור ותומכת בהפעלת מערכת השמע מההגה, תצוגה של חיישני החניה הקדמיים והאחוריים, תצוגה של בקרת האקלים, דיבורית בלוטות', GPS, די וי די ועוד.

עלות המערכת לאחר הנחה 8,000 ש"ח כולל התקנה ואחריות.

 

האם למישהו יש ניסיון על המערכת? האם יש מערכות דומות? במידה וכן, איזה דגם? זה מחיר טוב למערכת מסוג זה?

 

תודה רבה מראש ושבת שלום.

פורסם

לכל הידוע לי הסופרב רכב פשוט מצוין מנוע חזק מאוד ..אני הייתי הולך על הסקודה ..

ה508 של פיג'ו הרבה פחות מדברת אליי.. אני הייתי הולך על סקודה אוטו פשוט אדיר .

פורסם
תודה רבה לכל המגיבים.

 

לאחר נסיעת מבחן על שתי המכוניות, החלטנו להזמין את הסופרב "אלגנס".

 

במועד ההזמנה, נציג השירות הציע לנו לרכוש מערכת מולטימדיה מדגם zenec ZE-NC2010.

המערכת הנה תואמת מקור ותומכת בהפעלת מערכת השמע מההגה, תצוגה של חיישני החניה הקדמיים והאחוריים, תצוגה של בקרת האקלים, דיבורית בלוטות', GPS, די וי די ועוד.

עלות המערכת לאחר הנחה 8,000 ש"ח כולל התקנה ואחריות.

 

האם למישהו יש ניסיון על המערכת? האם יש מערכות דומות? במידה וכן, איזה דגם? זה מחיר טוב למערכת מסוג זה?

 

תודה רבה מראש ושבת שלום.

 

תתחדשו, רכב נהדר.

גם אני הייתי בוחר בסופרב על פני ה-508.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם
תודה רבה לכל המגיבים.

 

לאחר נסיעת מבחן על שתי המכוניות, החלטנו להזמין את הסופרב "אלגנס".

 

במועד ההזמנה, נציג השירות הציע לנו לרכוש מערכת מולטימדיה מדגם zenec ZE-NC2010.

המערכת הנה תואמת מקור ותומכת בהפעלת מערכת השמע מההגה, תצוגה של חיישני החניה הקדמיים והאחוריים, תצוגה של בקרת האקלים, דיבורית בלוטות', GPS, די וי די ועוד.

עלות המערכת לאחר הנחה 8,000 ש"ח כולל התקנה ואחריות.

 

האם למישהו יש ניסיון על המערכת? האם יש מערכות דומות? במידה וכן, איזה דגם? זה מחיר טוב למערכת מסוג זה?

 

תודה רבה מראש ושבת שלום.

 

ה-ZENEC היא אחת הטובות שבנמצא, אם לא הטובה ביותר - לפחות מכל הזבל הסיני שנמכר בארץ. הייתי בוחר בה או במערכת המשודרגת המקורית.

 

תתחדש ותהנה. בהחלט ראויה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תודה רבה לכל המגיבים.

לאחר נסיעת מבחן על שתי המכוניות, החלטנו להזמין את הסופרב "אלגנס".

במועד ההזמנה, נציג השירות הציע לנו לרכוש מערכת מולטימדיה מדגם zenec ZE-NC2010.

המערכת הנה תואמת מקור ותומכת בהפעלת מערכת השמע מההגה, תצוגה של חיישני החניה הקדמיים והאחוריים, תצוגה של בקרת האקלים, דיבורית בלוטות', GPS, די וי די ועוד.

עלות המערכת לאחר הנחה 8,000 ש"ח כולל התקנה ואחריות.

האם למישהו יש ניסיון על המערכת? האם יש מערכות דומות? במידה וכן, איזה דגם? זה מחיר טוב למערכת מסוג זה?

תודה רבה מראש ושבת שלום.

 

מה כוללת המערכת? (מבחינת חיבור USB למשל, GPS, צ'יינג'ר, וכו')

כמה ביקשו ממך על מקורית?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...