Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על האזהרה, תיארתי לעצמי שבגשם תהיה שם בעייה.

ובאשר לתגובה ההיא, למה ציפית?

אתה יכול לתאר לעצמך את גודל ההשקעה ב"שיפור" הזה, בכסף? הושקע שם סכום שנראה בדיוני לאנשים מן היישוב. אז מה ציפית שהוא יעשה עכשיו, ישקיע כפול כדי להחזיר הכל לאיך שהיה?...

במדינה מערבית, ולא מדינה מ.ערבית, הציפוי היה עומד בתקני אי-החלקה קשים. אה, כן, וגם הבאמפרים המחורבנים שהם שמו שם על חצי כביש (רק על הצד שנכנס לחניון!!! לך תבין :x כאילו שהם רוצים שכולם ייסעו בנתיב הנגדי:roll: )אמורים להיות בגובה ורוחב תקניים. אלה הכי גרועים, אלה-קטנים וממזרים, דופקים חזק את הרכב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
החניון של חצי חינם בראשל"צ גם כזה.

 

בקומה התחתונה (המקורה) אין בעיה, קצת חריקות צורמות אבל האחיזה סבירה+ כי אין מים.

 

בקומה העליונה, שאינה מקורה בכלל - ברגע שיורד גשם זה הופך למשטח החלקה גם במהירויות אפסיות. הרכב מפרפר בקלות בכל הילוך גם בלי להשתדל יותר מדי.

אם זה לא היה מלא בבמפרים ושאר מכשולים זה היה יכול להיות מאוד משעשע.

 

 

בידיוק תהיתי אם לחנייה כמו בחצי חינם השרשור הזה מתייחס והבנתי שכן . 8)

 

ממש מעצבן, וממש דבילי. שפשוט ישימו גגון או שיסגרו את השטח, וישאירו בטון. למרות שיצא לי לנהוג שם בגשם, לא הרגשתי איזשהי סכנה - אלא רק בהליכה

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

אל תשכחו להנות מהספירלה המגוחכת ביציאה מהחניון התת-קרקעי.

ממש כיף לנסוע בכביש רטוב בעל רוחב של 12 ס"מ בעליה עם מדרכה נוראית משני הצדדים.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

לי אישית לא זכורה החלקה שם, רק רעשים מעצבנים!

 

אין ספק שהדבר הכי גרוע בחניון הגרנד קניון זה הכניסה/יציאה צפונה!

פורסם

האמת, שלדעתי זה אחלה.

לאיודע מה איתכם, אבל לדעתי לגראנד קניון חסרות אטרקציות ועכשיו שיש מגרש החלקה למטה אני בא הרבה יותר.

הסובארו שלי (טורבו-4-על-4) מפרפרת שם את כל גלגליה (חוץ מהספייר) ומקשקשת בזנב, וביחד עם ההד מקירות החניון התוצאה נפלאה.

אחלה קניון, אחלה רצפה, כל הכבוד למדינת ישראל.

הרצפה הזאת מוצלחת כמעט כמו הרכבת הקלה בירושלים.

 

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

 

מישהו כנראה שומן היטב

כן. הרצפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...