Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא בן 15.

 

נערים בגיל 15 שמבלים בברים ומועדונים זה דבר שנהיה שכיח יותר ויותר, אז אני אישית לא הייתי מתפלא.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סביר להניח שנערים בני 15 שמבלים בברים לא יזדקקו ליעוץ בנושא מפי הדוד שלהם.

 

תיקנה לו את הספר "המשחק".

 

אני רואה שהסחל'ה הזה תופס תאוצה בפורום.

 

אישית אני מאד סולד מהחבר'ה האלה ומהסגנון והטכניקות שלהם, אבל הביקורות על הספר הזה דווקא הצליחו לסקרן אותי.

נראה לי ששווה לקרוא, ולו רק ע"מ לבסס את הקייס שלי נגדם בדיונים עתידיים.

 

:snipersmi

פורסם
אני רואה שהסחל'ה הזה תופס תאוצה בפורום.

 

אישית אני מאד סולד מהחבר'ה האלה ומהסגנון והטכניקות שלהם, אבל הביקורות על הספר הזה דווקא הצליחו לסקרן אותי.

נראה לי ששווה לקרוא, ולו רק ע"מ לבסס את הקייס שלי נגדם בדיונים עתידיים.

 

:snipersmi

אתה לא מרגיש קצת מגוכך לקרוא לזה סחל'ה כשאין לך מושג מה זה בכלל?

המשחק הוא סיפור על בן אדם ותהליך שהוא עובר, כתוב יפה מאוד ונותן לך היכרות שטחית עם התחום. הוא לא ספר הדרכה על איך להתחיל עם בחורות, בשביל זה יש חומרים אחרים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תגיד, אתה שם לב שאנחנו כל פעם נכנסים לוויכוח על נושא ששנינו בעצם מסכימים עליו? :puzzled:

 

אמנם יש לי מושג לא רע מה זה (על אף הקביעה הנחרצת שלך), אבל הצורך לנהל דיון בנושא מחייב אותי לעשות מה שנקרא אצלכם באמריקה due diligence, או בתרגום חופשי, "שיעורי בית". בדיוק מהסיבה הזאת אמרתי שהספר מסקרן אותי, כי זה לא עוד מדריך של אחד מהליצנים האלה שמחזיקים מעצמם גורו, אלא תיאור חווייה של מישהו שנכנס לתחום מבחוץ וככל הנראה מציג תמונה די מציאותית של מה שהולך שם.

 

זה לפחות מה שהבנתי מהביקורות, ועוד הבנתי שבאופן כללי מדובר בספר שכתוב היטב. שני הגורמים האלה מובילים אותי למסקנה שהוא שווה קריאה. מש"ל.

פורסם
הוא לא ספר הדרכה על איך להתחיל עם בחורות, בשביל זה יש חומרים אחרים.

 

 

כמו G.H.B?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה מה ששמת לי במשקה לפני אותו טרמפ ארור לרכבת בקאנטרי שלך?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עלית על השיטה שלי! :twisted:

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תגיד, אתה שם לב שאנחנו כל פעם נכנסים לוויכוח על נושא ששנינו בעצם מסכימים עליו? :puzzled:

 

אמנם יש לי מושג לא רע מה זה (על אף הקביעה הנחרצת שלך), אבל הצורך לנהל דיון בנושא מחייב אותי לעשות מה שנקרא אצלכם באמריקה due diligence, או בתרגום חופשי, "שיעורי בית". בדיוק מהסיבה הזאת אמרתי שהספר מסקרן אותי, כי זה לא עוד מדריך של אחד מהליצנים האלה שמחזיקים מעצמם גורו, אלא תיאור חווייה של מישהו שנכנס לתחום מבחוץ וככל הנראה מציג תמונה די מציאותית של מה שהולך שם.

 

זה לפחות מה שהבנתי מהביקורות, ועוד הבנתי שבאופן כללי מדובר בספר שכתוב היטב. שני הגורמים האלה מובילים אותי למסקנה שהוא שווה קריאה. מש"ל.

 

אתה כותב שלא קראת, ואז אתה אומר שיש לך מושג לא רע מה זה?

אם אתה רואה את הספר ואת "אמנות הפיתוי" (או כל שם מזעזע אחר בעברית) כדבר אחד, אתה כבר שוגה.

הספר מספר סיפור, וכל חטאו זה שהביא את קהילת הPUA (Pick Up Artist) לתודעה הציבורית. הספר אינו סחל'ה, קראתי אותו והוא מצויין. אם התכוונת לכל התורה, בהחלט יש שם סחל'ה, אבל לא על זה דיברו פה.

אכן שווה קריאה. התחלתי לקרוא אותו בכלל כעותק אלקטרוני, אבל באמצע חשתי צורך לשלם כסף לניל שטראוס אז קניתי עותק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אם התכוונת לכל התורה, בהחלט יש שם סחל'ה, אבל לא על זה דיברו פה.

 

התכוונתי לתורה ולנגזרותיה בלבד. על הספר עצמו אפילו לא התחלתי לחוות דעה, כי טרם קראתי אותו.

מתנצל אם זה לא היה ברור מהניסוח שלי.

פורסם

ברצינות עכשיו, זאת שאלה עמוקה מאוד.

 

איך להתחיל עם בנות....

 

אני בחור בעייתי או בררן, תקראו לזה איך שבא לכם אבל את הסוד למדתי כשהייתי ממש קטן.

תביע התעניינות וברגע שזכית בתשומת ליבה תתנהג כאילו אתה לא מעוניין או משהו.

 

אם בבר אז אני מחכה שאיזה מבט יפגש, חיוך וכוסית על חשבוני, בדרך כלל יש חיוך של תודה ולפעמים הרמת יד ל"לחיים" מרוחק, אני מחייך בנימוס, שותה ולא מתאמץ, זה מסתורי, זה מוזר, זה מכובד וזה משגע לה את הקופסא, עכשיו זה או שהיא תשלח לי משקה או שהיא תבוא לשבת בחיקי כדי להבין מי אני ולמה החיוך הזה או שהיא תמשוך אותי לרקוד.

 

הבעיה של גברים היא שהם מאוד קלים לקריאה, גבר יוצא לבלות ובראש שלו דבר אחד - אני רוצה בחורה. - זאת טעות.

אני יוצא ובראש שלי דבר אחד - אני רוצה להנות, בחורות זה שולי, הן רגילות שגברים נמרחים עליהן, כשהן מרגישות שאתה רוקד ונהנה ולא מתנהג כאילו שאתה במסע ציד אז הן רוצות להיות בקרבתך, כשאתה לא מביע התלהבות הן נהנות יותר, וכשבן אדם נהנה זה הכי חשוב. אני מקפיד תמיד לשמור על נימוס, מקפיד לחייך ולהנות מהמקום שאני נמצא בו זה עובד מצויין.

 

והכי חשוב - כנות, היו לי הרבה סטוצים ביודעין, לא לשחק עם בחורות - זה לא יפה, אני אומר לבחורה שאני לא רוצה להיות במערכת יחסים, לא רוצה זוגיות ושכרגע אני מתרכז בקריירה- אני מקווה שאת מבינה ואם זה מקובל עליך אז מצויין, אני לא רוצה לשקר אותך בשביל להכניס אותך למיטה, יש לי מצפון וסקס זה לא הכל בחיים, זה חשוב אבל אני מאמין בקארמה.

בחורות חולות על זה :)

 

טוב, זה די מפגר, לנסות לתת דוגמאות, זה תלוי בסיטואציה, במיקום ובבן אדם שעומד מולך, תמיד להתנהג בכבוד, לא להראות התלהבות יתרה ולא לדבר יותר מדי, להקשיב להביע התעניינות ולהנות.

bbb1.jpg

haters will hate

פורסם
לפותח השרשור,

 

מה שלא יהיה, רק אל תדבר איתו על אהבה אמיתית. בשביל זה, צריך עוד כמה שנים טובות של התבגרות.

 

:oops:

ברור.

זה ברמה של לגשת, לדבר, לנסות להבין למה היא מתכוונת, כבוד הדדי, זכויות, גבולות וכד' - ולשמחתי זה נדחה לפסח. נתאמן עליו כדי שיהיה קל עם הבן שלי (בן 3) בבוא העת...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תגיד בנצי, איך כל הסיפורים שלך מסתדרים עם התואר "חבר פורום גאה"? :bugeyed:

 

לפני שעשית את הקאמבק בשנה שעברה, כל פעם שהייתי רואה את הודעותיך הישנות בפורום,

משום מה הייתי בטוח שאתה מייצג את קהילת נהגי המיאטות בארה"ב. הטייטל הזה ממש מטעה.

 

הייתי שוקל החלפה.

פורסם

קנה לו את הספר הזה

 

http://www.mapi.co.il/book

 

לפחות כאן מדברים על ישראל ולא על קהילת הפיק אפ של ארה"ב

 

בנוסף מדובר על מדריך מעשי ולא על סיפור ביוגרפיה

 

גילוי נאות אני עובד של החברה שמוציאה את הספר.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:


×
×
  • תוכן חדש...