Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובפרט תועיל לביטחון ולהערכה העצמית.

 

ספורט זה דבר נהדר הרבה מעבר לכושר ובריאות, יכול ללמד אותך לנצח ולהפסיד בכבוד, לקבל הפסד, התמדה, כוח רצון והתמודדות עם קשיים. את הילד שלי אני אשלח לחוג ספורט ללא צל של ספק.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

לאחיין שלי הייתה בעיה, עד גיל ממש מאוחר (משהוא כמו גיל 9-10) הוא היה פורץ בבכי היסטרי כל פעם שהוא היה מפסיד במשהוא.

 

עכשיו אתם בטח מתארים לכם מה היה קורה בהפסקות בביה"ס כל פעם שהוא היה מפסיד ב גוגואים/ פוגים/ מחבואים וכו'.

 

בהמלצתי הוא נשלח לחוג לקרטה, אחרי כמה חודשים התופעה פשוט נעלמה!

 

הילדון קיבל הרבה בטחון עצמי ולפני כחצי שנה (הוא כבר בן 13) הוא ייצג את ישראל באליפות העולם באתונה :-P

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מבין איך אתם ממליצים על ספורט, שזה עיסוק שמזיק לגוף ולבריאות. עובדה, יש כזה מושג "פציעות ספורט" אבל אין "פציעות גלישה באינטרנט", למשל...

 

נוחו בבית, הכי עדיפויי.

ועזבו אותכם מבנות, זה רק מביא צרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא דיברתי על לימודים למרות שגם שם יש השפעה.

אני מדבר על ביטחון עצמי, כאחד שלמד אומנויות לחימה אני יכול להעיד שזה מעלה לך את הביטחון, כושר ותורם הרבה לאיך שאתה מרגיש עם עצמך, וזה משליך לגבי מה שאתה משדר החוצה, וזה מה שבעצם הבנות רואות...קפיש?

אני מסכים איתך - בטחון עצמי זה מעולה, עם זאת, זה לא מספיק כדי לכבוש בחורה :)

פורסם
אני לא מבין איך אתם ממליצים על ספורט, שזה עיסוק שמזיק לגוף ולבריאות. עובדה, יש כזה מושג "פציעות ספורט" אבל אין "פציעות גלישה באינטרנט", למשל...

 

נוחו בבית, הכי עדיפויי.

ועזבו אותכם מבנות, זה רק מביא צרות.

 

אני יודע שכתבת את זה בצחוק, אבל חייב לציין שאחרי כמה הרצאות בקורס ארגונומיה נחרדתי מכמות הסיכונים העתידיים שגלישה באינטרנט/עבודה מול מחשב עלולה לגרום. הרבה יותר ממה שחשבתי, זה בטוח.

עדיף היה לא לדעת..

מצד שני, גם לנשום אויר זה מסוכן.

טוב נו, גם ככה ב-2012 יהיה סוף העולם.. :-D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אני פשוט בן אדם שפל ורע - או שיש לי ראש קצת יותר פתוח ואני לא מפחד שעובדים עלי:wink:

 

עד גיל 27 לא הייתה לי חברה ויצאתי עם בחורה אחת בשנה שנה אחרי הקורס לא היה ערב שלא הייתה

צמודה אלי מישהי . היום זה כבר הפך לשעשוע.

 

ולא אני לא צייד נשים ואני חושב שזה רע לשחק בנשים - בעיקר רע לעצמך!

 

אם אתה ספקן אני מזמין אותך לפגוש את אלפי התלמידים שעברו תחת ידי (כולל הזמנות לחתונה)

 

 

עזוב מאזדה אל תתייחס

אם לא הבנת בפורום הזה לא חסר כל מיני חכמולוגים שחושבים שהם יודעים הכל רק בגלל שיש להם אוטו יותר גדול/יקר/חזק משלך (ולא אני לא מקנא יש לי את אותו הרכב 6 שנים וממזמן הייתי יכול להחליף,אם הייתי רוצה)ומרשים לעצמם להסתלבט עליך כאילו אתה בדיחה טובה.

 

חבל כי בגלל הגישה הזאת הרבה חבר'ה שיש להם הרבה מה לתרום לקארספורום נכנסים רק לפורום מכירה וקניה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
הביקורות על הספר הזה דווקא הצליחו לסקרן אותי.

נראה לי ששווה לקרוא, ולו רק ע"מ לבסס את הקייס שלי נגדם בדיונים עתידיים.

 

מקפיץ את השרשור בעקבות קריאת הספר. מתנצל מראש על אורך היריעה, חיכיתי זמן רב להזדמנות להתבטא בנושא הזה.

 

הספר נקנה בנסיעה האחרונה שלי לאנגליה, 8 פאונד בשביל 400 עמודים מודפסים על נייר עיתון, אבל עם כריכה מושקעת

שכנראה עלתה יותר מה-398 עמודים האחרים. טקטיקה שיווקית שבאופן משעשע נותנת אינדיקציה לתוכן של הספר כולו.

 

אני מבין מאיפה הגיעו הביקורות הטובות - הכתיבה בהחלט איכותית ובשפה גבוהה, רואים שהבחור הגיע מבית טוב ועבר

במוסדות השכלה רציניים. מה חבל שמעשיות הגבורה שלו תופסות חלק גדול מהכתוב - אילו רק היה נצמד יותר לרעיון

ופחות לפרטים, אפשר היה לצמצם את מספר העמודים בשליש, אולי אף יותר. למען האמת, ה-50 עמודים האחרונים

לקחו יותר זמן לקרוא משאר הספר.

 

ראשית, קל לראות שהסיפור הזה הוא מחלבת כסף לא קטנה בשביל המחבר, בדיוק כמו במקרה של "אבא עשיר

אבא עני". חיפוש קצר באינטרנט על הדמויות המוזכרות שם מראה שרובם עדיין פעילים בתחום, בעיקר כמדריכים

בקורסים, ומוציאים קלטות, ספרים, סרטונים ביו-טיוב וכיו"ב. לאחר הקריאה המשכתי לחקור את התחום דרך כמה

פורומים שונים ואתרי "הדרכה" למיניהם, לא רק בארץ אלא בכל מדינה שבה כתבו באנגלית ויכולתי לקרוא ולהבין.

המחקר הזה לא שינה את דעתי בהרבה, אבל הוביל כצפוי להבנה טובה יותר של המצב ולהסקת מסקנות ברורות.

 

ברור שיש פן חיובי לתעשיה הזאת, וחיזוק הבטחון העצמי זה תמיד רעיון טוב. עם זאת, הנסיון האישי שלי לפחות

מצביע על כך שבניית בטחון עצמי יש מאין שקולה להרמת בניין על הקרקע ללא יסודות. במוקדם או במאוחר הוא

יתמוטט. בטחון עצמי נבנה על סמך חוויות שאנו עוברים בחיים, על סמך נסיונות ומבחנים בהם עמדנו בכבוד ויצאנו

מנצחים. מי כמונו הישראלים יודע את זה - רובנו עברנו שירות צבאי, לפעמים אף קרבי, וראינו כיצד החוויות האלה

מגבשות את האופי שלנו כבני אדם. נכון שבצבא ובעבודה אנו לא לומדים להתחיל עם בחורות או להתמודד עם דחיה,

אבל לצפות שהמצב הנפשי ישתנה באופן דרסטי בעקבות קורס כזה זה קצת נאיבי.

 

בחיים אין פתרונות קסם ואין קיצורי דרך, השאלה היא רק כמה זמן לוקח לנו ללמוד את זה. אלה שעדיין לא למדו יכולים

ללכת לקורסים באומנות הפיתוי ולהרגיש טוב עם עצמם. אלה שכבר יודעים איך העולם עובד, ספק אם יתפתו לדברים כאלה.

 

מעל הכל, מדובר בעניין של סדרי עדיפויות ומטרות בחיים - האם אני מנסה להכניס את אותה בחורה למיטה, או שמא אני רוצה

להכיר אותה ולראות למה זה יכול להוביל, לאו דווקא בפן הרומנטי. באם מדובר באופציה השניה, הקורסים האלה לא יביאו הרבה

תועלת. אנשים עם גישה כזאת בד"כ יהיו מספיק בטוחים בעצמם בשביל לא להזדקק לשום טריקים סוציולוגיים. עם זאת, די ברור

שרוב הגברים שייכים דווקא לקטגוריה הראשונה, ובשבילם אני בהחלט יכול לראות את האפקטיביות שבדבר.

 

אז איש באמונתו יחיה, וכל עוד שני הצדדים בהסכמה, אני לא רואה פה ניצול או עלבון לאף אחד, בניגוד לאסוציאציה המקובלת

על התחום הזה. עדיין, בשבילי אישת זה ממש לא הכיוון, ואינני רואה לנכון להמליץ על זה לאף אחד. אני מאמין שזה לא עושה

אותנו לבני אדם טובים יותר, ובטווח הרחוק לא באמת עוזר לבנות כלום. מי שנהנה - שיהנה, אך לחשוף נערים בתחילת דרכם

לראיית העולם המעוותת הזאת זה לא משהו שהייתי עושה.

 

זאת דעתי האישית על הנושא של אמנות הפיתוי. אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם

כמו שכתבת, זה מראש ספר למי שמה שמעניין אותם זה לרוץ לספר לחבר'ה.

 

פיק-אפ זה לא מעניין, מין חד פעמי עם בחורות לא מוכרות זה לא מעניין, להתחיל עם בחורה רק כי היא נראית טוב, זה גם לא מעניין. זה לא שכל קשר שהיה לי עם בחורה היה עם אופק לחתונה (או אפילו לחברות), אבל בחיים לא הייתי צריך לברוח מהר מהר, לפני שהשפעת האלכוהול תגמר...

 

כל העיסוק הזה בחיפוש אחר דוגמנית לזיון חד פעמי (או דו פעמי) הוא טרחני ודלוח. זה לא שמין מזדמן זה רע, אבל לסמן זאת כתכלית בחיים ולהשקיע כל כך הרבה אנרגיה בשביל זה...

 

איך אמרו חז"ל, Get A Life.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברור שיש פן חיובי לתעשיה הזאת, וחיזוק הבטחון העצמי זה תמיד רעיון טוב. עם זאת, הנסיון האישי שלי לפחות

מצביע על כך שבניית בטחון עצמי יש מאין שקולה להרמת בניין על הקרקע ללא יסודות. במוקדם או במאוחר הוא

יתמוטט. בטחון עצמי נבנה על סמך חוויות שאנו עוברים בחיים, על סמך נסיונות ומבחנים בהם עמדנו בכבוד ויצאנו

מנצחים. מי כמונו הישראלים יודע את זה - רובנו עברנו שירות צבאי, לפעמים אף קרבי, וראינו כיצד החוויות האלה

מגבשות את האופי שלנו כבני אדם. נכון שבצבא ובעבודה אנו לא לומדים להתחיל עם בחורות או להתמודד עם דחיה,

אבל לצפות שהמצב הנפשי ישתנה באופן דרסטי בעקבות קורס כזה זה קצת נאיבי.

 

...

 

עם זאת, די ברור

שרוב הגברים שייכים דווקא לקטגוריה הראשונה, ובשבילם אני בהחלט יכול לראות את האפקטיביות שבדבר.

.

 

אני מסכים עם הדברים שלך, אני מכיר את הקורס הזה מחבר שעבר אותו לפני כמה שנים טובות.

 

הוא בחור טוב, משכיל, ויש לו בטחון בהרבה תחומים בחיים, אבל עם בחורות לא היה לו בטחון. אני חייב לציין שהקורס שיפר לו את הבטחון העצמי בתחום הזה, ורק לטובה. כבר בטווח הקצר היה לו הרבה יותר קל להתחיל עם בחורות.

 

הוא לא מחפש ולא חיפש לזיין את כל העולם ולהתייחס חרא לאנשים בכלל ולבחורות בפרט, רק לשפר את הבטחון העצמי. הקורס הזה עזר לו, כך שבמבחן התוצאה בסה"כ הוא היה חיובי.

 

הקורס הזה הוא סוג של COACHING לבטחון עצמי בגישה לבחורות,

אני בהחלט מבין אנשים שמחפשים לשפר את הבטחון בנושא הזה, גם לי לא היה קל לשאוב בטחון "בתחום" הבחורות, אבל כמו שדריש אמר, החוויות שלי בחיים לימדו אותי מאיפה לשאוב אותו ופיתחו גם את תחום הבטחון העצמי.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
כמו שכתבת, זה מראש ספר למי שמה שמעניין אותם זה לרוץ לספר לחבר'ה.

 

פיק-אפ זה לא מעניין, מין חד פעמי עם בחורות לא מוכרות זה לא מעניין, להתחיל עם בחורה רק כי היא נראית טוב, זה גם לא מעניין. זה לא שכל קשר שהיה לי עם בחורה היה עם אופק לחתונה (או אפילו לחברות), אבל בחיים לא הייתי צריך לברוח מהר מהר, לפני שהשפעת האלכוהול תגמר...

 

כל העיסוק הזה בחיפוש אחר דוגמנית לזיון חד פעמי (או דו פעמי) הוא טרחני ודלוח. זה לא שמין מזדמן זה רע, אבל לסמן זאת כתכלית בחיים ולהשקיע כל כך הרבה אנרגיה בשביל זה...

 

איך אמרו חז"ל, Get A Life.

 

 

מין מזדמן זה חרא. been there, done that, too many times. הנאה מזדמנת הופכת לריקנות אחרי תקופה.

haters will hate

פורסם

אם כבר הוקפץ -

 

חיפוש קצר של "איך להתחיל עם בחורה" מעלה את הסרטון המיתולוגי הזה :

 

TRVjfKOeIxU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עכשיו אני נזכר מאיפה הפועל "לפרגע" :lol:

 

 

בהחלט יש קשר בין אומנויות לחימה לבין בטחון עצמי גבוה.

תראה אותי למשל, מגיל 8 באומניות לחימה ועדיין עושה ביד! :shock:

 

ביד ריקה, התכוונת...

 

פסח עבר חלף, יש עדכונים?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...