Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברצינות עכשיו, זאת שאלה עמוקה מאוד.

 

איך להתחיל עם בנות....

 

אני בחור בעייתי או בררן, תקראו לזה איך שבא לכם אבל את הסוד למדתי כשהייתי ממש קטן.

תביע התעניינות וברגע שזכית בתשומת ליבה תתנהג כאילו אתה לא מעוניין או משהו.

 

אם בבר אז אני מחכה שאיזה מבט יפגש, חיוך וכוסית על חשבוני, בדרך כלל יש חיוך של תודה ולפעמים הרמת יד ל"לחיים" מרוחק, אני מחייך בנימוס, שותה ולא מתאמץ, זה מסתורי, זה מוזר, זה מכובד וזה משגע לה את הקופסא, עכשיו זה או שהיא תשלח לי משקה או שהיא תבוא לשבת בחיקי כדי להבין מי אני ולמה החיוך הזה או שהיא תמשוך אותי לרקוד.

 

הבעיה של גברים היא שהם מאוד קלים לקריאה, גבר יוצא לבלות ובראש שלו דבר אחד - אני רוצה בחורה. - זאת טעות.

אני יוצא ובראש שלי דבר אחד - אני רוצה להנות, בחורות זה שולי, הן רגילות שגברים נמרחים עליהן, כשהן מרגישות שאתה רוקד ונהנה ולא מתנהג כאילו שאתה במסע ציד אז הן רוצות להיות בקרבתך, כשאתה לא מביע התלהבות הן נהנות יותר, וכשבן אדם נהנה זה הכי חשוב. אני מקפיד תמיד לשמור על נימוס, מקפיד לחייך ולהנות מהמקום שאני נמצא בו זה עובד מצויין.

 

והכי חשוב - כנות, היו לי הרבה סטוצים ביודעין, לא לשחק עם בחורות - זה לא יפה, אני אומר לבחורה שאני לא רוצה להיות במערכת יחסים, לא רוצה זוגיות ושכרגע אני מתרכז בקריירה- אני מקווה שאת מבינה ואם זה מקובל עליך אז מצויין, אני לא רוצה לשקר אותך בשביל להכניס אותך למיטה, יש לי מצפון וסקס זה לא הכל בחיים, זה חשוב אבל אני מאמין בקארמה.

בחורות חולות על זה :)

 

טוב, זה די מפגר, לנסות לתת דוגמאות, זה תלוי בסיטואציה, במיקום ובבן אדם שעומד מולך, תמיד להתנהג בכבוד, לא להראות התלהבות יתרה ולא לדבר יותר מדי, להקשיב להביע התעניינות ולהנות.

בנץ אתה בהחלט אדם גדול! :lol:

כל מילה בסלע!

פותח השירשור- ההמלצה הכי טובה שתוכל לתת לבחור הצעיר זה להתחיל פעילות ספורטיבית/ אומנות לחימה.

אתה לא מבין כמה זה תורם לחבר'ה האלה לביטחון העצמי, ואחרי זה ה"פאסון" שלו יעשה את שלו.

פורסם
לפותח השרשור,

 

מה שלא יהיה, רק אל תדבר איתו על אהבה אמיתית. בשביל זה, צריך עוד כמה שנים טובות של התבגרות.

 

בשביל להיות אינפנטיל מוחלט, חייבים קודם להתבגר... טוב.8)

 

תביע התעניינות וברגע שזכית בתשומת ליבה תתנהג כאילו אתה לא מעוניין או משהו.

 

אני מעדיף להתנהג כאילו אני משהו משהו.

 

לרב, כל מה שצריך זה מקום שקט לבד ו-5 דקות של לשתוק ולהסתכל אחד לשני בעיניים. בד"כ זה מספיק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ההמלצה הכי טובה שתוכל לתת לבחור הצעיר זה להתחיל פעילות ספורטיבית/ אומנות לחימה.

אתה לא מבין כמה זה תורם לחבר'ה האלה לביטחון העצמי, ואחרי זה ה"פאסון" שלו יעשה את שלו.

סליחה על הבורות, אבל מה הקשר?

אם לדוגמא מישהו מסוים רוצה להשתפר בלימודים ולקבל ציונים גבוהים אז הוא גם צריך ללכת לילמוד קרטה?

 

לפותח השרשור - הספרים שהומלצו כאן מעולים ויש גם עצות טובות אבל בסופו של דבר הכל מתרכז סביב ניסוי וטעיה.

פורסם

בהחלט יש קשר בין אומנויות לחימה לבין בטחון עצמי גבוה.

תראה אותי למשל, מגיל 8 באומניות לחימה ועדיין עושה ביד! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תגיד בנצי, איך כל הסיפורים שלך מסתדרים עם התואר "חבר פורום גאה"? :bugeyed:

 

לפני שעשית את הקאמבק בשנה שעברה, כל פעם שהייתי רואה את הודעותיך הישנות בפורום,

משום מה הייתי בטוח שאתה מייצג את קהילת נהגי המיאטות בארה"ב. הטייטל הזה ממש מטעה.

 

הייתי שוקל החלפה.

 

אני גאה להיות חבר פורום, זה הכל עניין של איך אתה רוצה לקרוא את השורה הזאת:)

 

אני חייב לציין כמה נקודות לבחור שדיבר על סצינת ה"פיק-אפ" האמריקאית.

 

אני לא בסצנה הזאת. ואני יודע שהגישה שלי עובדת יופי, למדתי את זה כשהייתי בן 13, הייתי דלוק על מישהי ונדבקתי לה לתחת כמו כל ילד מאוהב, חופש גדול נעלמתי, עשחזרנו בתחילת השנה לא הבעתי בה שום התעניינות והיא לפתע הפכה להיות הצל שלי.

 

נשים הן נשים, בכל העולם ובכל שפה, זה הכל עניין של פסיכולוגיה בדיוק כמו במכירות, אני מוכר פרוייקטים והגישה שלי עוזרת לי למכור פרוייקטים איכותיים, אני לא מפעיל לחץ על הלקוח, לא מנסה למכור לו, אני מביא אותו לנקודה שהוא מנסה למכור לי שהוא צריך אותי ורק אותי, יש בזה מעין ראוותנות מסויימת להגיע ללקוח ולומר בביטחון מלא אני הכי טוב ולא בטוח שאתה הלקוח המתאים לי , אני רוצה פרוייקט שאוכל לשים בקטלוג, אני לוקח עבודות שמאתגרות אותי ואני אוהב שהלקוחות הופעים לחברים.

פתאום הרבה יותר קל לי, אני לא מדבר על חוזה ולא מדבר על כלום למעט רעיונות קראטיבים שהלקוח העלה בפני ואני מעצים אותם, הוא רואה מישהו שחושב כמוהו, מישהו שלהבדיל מהאחרים, לא מנסה למכור לו משהו, מישהו שנעים ונוח לדבר איתו כי אין לחץ הוא רואה את עצמו כלקוח הבא שלי, ואני הכי אוהב את השאלה "אז מתי אתה יכול להתחיל?"

 

באותו הדרך צריך לגשת לבנות, שגבר ניגש לבחורה עם מבט של זאב רעב בעיניים הוא ממש קל לקריאה, נמאס לה מבחורים כאלה.

הייתי בצד השני, הייתי יוצא למועדון של "קוגריות" בשכונה מאוד מבוססת והייתי נקרא מצחוק כשהיוצרות התהפעו ופתאום אני זה שכל המבטים נעוצים בו. היה כייף אבל זה לא משהו שאני יכול לחיות איתו לטווח הארוך, ולא משנה כמה היא יפה, מערכת יחסים עם אשה שגדולה ממני ב20 תשעמם אותי די מהר.

 

אחרי הכל אנחנו כולנו חיות, נשים וגברים מתעניינים בסקס באותה המידה, זה פשוט לא מקובל שאשה תדבר כמו גבר.

אז תחשבו על זה, אין דבר מרגש יותר מלהשיג משהו שהוא לא בר השגה, ולכן תדעו למקם את עצמכם בנקודה הזאת.

 

זה הכל עניין של כיבוש והריגוש שמגיע איתו, וכן בחורות מדברות על גברים בצורה מלוכלכת בדיוק כמו שגברים מדברים על נשים.

אני לא מנסה לז**ן כמה שיותר, אני מנסה לז**ן כמה שיותר טוב ואני אוהב להיות במערכת יחסים.

 

ולכל הגברים שמשחקים משחקים, תתנהגו לנשים בכבוד, תתנהגו לזולת בכבוד, יש לכם אחיות ואמהות וקארמה זה דבר חזק.

haters will hate

פורסם

ערב טוב,

 

הבחור שהביא קישור ל"אלפא ישראל"-אני מקווה שאנשים לא באמת עוקבים אחרי הסברים שכאלה.

 

הם לא מנסים להעביר את מה שDerish ניסה להעביר, הם מסבירים שיטות, שיש חברים מסוג מסויים ויש חברים מסוג אחר, חלק מכבידים עליו בסצנת הPU וכאלה שהם לעזר.

 

זה רק אני או שזה מטריד. מטריד כל כך את הדעת כי יש ממש כללים וסט של סכמות(http://www.alpha-il.com/articles.php?aid=75) כיצד לנהוג.

 

ואני לתומי, סך הכל בן 18 הנני, חשבתי שעניין הבנות הוא להיות כנה, להיות מי שאתה, לדבר כבן אדם מתורבת ולהתנהג באופן מכובד, לפתוח את הדלת(כן גם להחזיק אותה) לאפשר לה לפנייך(Ladies first) ובאופן כללי לחייך ולהנות מהזמן.

 

כלל שאיתי תמיד, בייחוד בעניין הדייטים, היא כבר הסכימה לדייט/אתה כבר בדייט, אתה כבר לא צריך להמשיך לנסות להרשים אותה, כי היא בחרה כבר לצאת איתך, בין אם בעתיד(הכוונה לכך שהיא הסכימה) או בהווה(אתה כבר נמצא באחד כזה).

 

אישית אני לא מתחבר לסצנת המועדונים, אני לא ממש נהנתי עד היום, הרבה יותר נהנתי בפאבים למיניהם, אווירה הרבה יותר מתאימה לי, אישית.

 

אבל הדיון סובב סביב אחד שגילו 15, ולכן אני חושב דווקא העצה של שיחה כנה על אמצעי מניעה, אלכוהול ועישון ובנוסף עידוד על עיסוק על ספורט תחרותי-חובבני רק יוסיפו לביטחון העצמי שלו ובנוסף ל"פאסון" מה שנקרא "ייעשה את העבודה", כמו שאחד החברים כאן כתב.

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

ציינתי שיש להשתמש בזהירות, לא? ;)

 

תכלס יש שם הרבה בולשיט, אבל מצד שני גם המון דברים ממש טובים ומועילים. ולא רק בתחום ה"פיקאפ".

 

בוא נגיד ככה, אם אתה אחד שאין לו יכולות חברתיות, או יכולות נמוכות מאוד, אתה תצטרך את הדרכים הסיסטמטיות שמציעים שם.

וזה אשכרה עובד! ראיתי את זה במו עיניי! אנשים שבקושי יכולים להתחיל שיחה מתחילים עם בחורה ממש שווה בפאב. זה בהחלט משהו מדהים כשרואים מהצד.

איפה הבעיה בכל זה? כשהם מגיעים למצב שהם לא התכוננו אליו הם נתקעים וחוזרים לקליפה שלהם ונעלמים.

 

אני אישית עקבתי אחרי הקהילה לפני שבע שנים כשהייתי בצבא. בזמנו היא הייתה בהתהוות. להגיד את האמת זה לא עזר לי בשיט להתחיל עם בחורות. לא התאים לי הקור שמאחורי השיטות (למרות שבסופו של דבר מצאתי משהו שמתאים לאופי שלי).

 

מה שכן, והרבה אנשים לא יודעים, עולם ה"פיקאפ" מתחלק לשני חלקים, משחק חיצוני ומשחק פנימי. משחק חיצוני זה כל השיטות והטריקים שבאמת למי שלא התעמק בזה (או צר אופקים) נראים בזויים. החלק השני מדבר על שינוי חשיבה ושינוי גישה, התגברות על פחדים והיכולת להשתלט על חוסר בטחון כשהוא מגיע בעוצמה.

 

כל מה שקראתי שם ובעיקר במקומות אחרים על המשחק הפנימי עזר לי המון. אם זה לפתח את היכולת שלי לדבר מול קהל, לפתח גישה חיובית לגבי דברים בזמנים קשים, היכולת להרשים בראיונות עבודה ועוד ועוד.

 

אז לפני ששופטים, צריך להבין על מה מדובר, וכמו למטבע, לדבר יש שני צדדים :-)

 

 

מילה קטנה על MAPI. אני מכיר את שטארק עוד כשהוא רק התחיל. כיום זה ממש אבל ממש ממוסחר.

Kawasaki Versys !!!

פורסם
סליחה על הבורות, אבל מה הקשר?

אם לדוגמא מישהו מסוים רוצה להשתפר בלימודים ולקבל ציונים גבוהים אז הוא גם צריך ללכת לילמוד קרטה?

 

לפותח השרשור - הספרים שהומלצו כאן מעולים ויש גם עצות טובות אבל בסופו של דבר הכל מתרכז סביב ניסוי וטעיה.

לא דיברתי על לימודים למרות שגם שם יש השפעה.

אני מדבר על ביטחון עצמי, כאחד שלמד אומנויות לחימה אני יכול להעיד שזה מעלה לך את הביטחון, כושר ותורם הרבה לאיך שאתה מרגיש עם עצמך, וזה משליך לגבי מה שאתה משדר החוצה, וזה מה שבעצם הבנות רואות...קפיש?

פורסם
תגיד מאזדה, אתה אמיתי? גם זה וגם פירמידה? אתה מנסה לשבור איזה שיא של שפל מוסרי? :???:
אני פשוט בן אדם שפל ורע - או שיש לי ראש קצת יותר פתוח ואני לא מפחד שעובדים עלי:wink:

 

עד גיל 27 לא הייתה לי חברה ויצאתי עם בחורה אחת בשנה שנה אחרי הקורס לא היה ערב שלא הייתה

צמודה אלי מישהי . היום זה כבר הפך לשעשוע.

 

ולא אני לא צייד נשים ואני חושב שזה רע לשחק בנשים - בעיקר רע לעצמך!

 

אם אתה ספקן אני מזמין אותך לפגוש את אלפי התלמידים שעברו תחת ידי (כולל הזמנות לחתונה)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

האמת שגם לי יש חבר שהקורס הזה שיפר לו את הביטחון העצמי ואת היכולת להכיר נשים.

ולא, ממש לא מדובר בבנאדם מגעיל, ההיפך הוא הנכון. חבל לשפוט אנשים לפי הקורס הזה, הוא בסה"כ משפר את בטחון העצמי ומשנה הרגלי חשיבה מוטעים, זה מה שאני יודע ממנו לפחות...

 

 

מבחינתי, הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת, וזה מניסיון החיים הקצר (כבר לא כל כך לצערי... :-D) שלי, הוא פשוט לתרגל בטחון עצמי.

להיות עצמך אבל עם קצת אקסטרה פלפל של בטחון עצמי, והכל יסתדר :wink:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

קראתי את הספר "המשחק"

ולא התאהבתי, בהתחלה הוא היה מעניין, והראה כמה טכניקות ושטויות כאלו, אבל לקראת הסוף הוא נהיה משעמם בטירוף, הוא נהיה ספר מלא בתלונות על החיים שלו בקהילת הפיק אפ, תאמת שאפילו עדיין לא סיימתי אותו, כבר חודש שאני תקוע 50 עמודים מהסוף.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

כמו כל player אמיתי, אתה חייב לתרגל איתו כללי ייסוד.

 

1. תרגול יכולות משחק!

http://www.youtube.com/watch?v=rngjZ10yUyA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

2. STEP UP YOUR GAME!

http://www.youtube.com/watch?v=1KHuNqgsuQw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אבל תכלס. לטעמי? עניין של גישה, בטחון עצמי והכלל הכי חשוב לטעמי שהכי קשה איתו (לי לפחות), לא לפחד מדחייה ומהמילה לא

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...