Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשור שפתחתי בדבר המנוע החשמלי של ההליכון שלי, מתברר שגם כרטיס הבקרה של המנוע נפגע ונשרף בו טרנסיסטור הספק.

 

הטרנסיסטור הוא מסוג mosfet ssh22n50a

 

אין להשיג אותו באיזור י-ם, מבקש המלצות מהחברים על ספק מתאים/חנות לחלקי אלקטרוניקה באיזור המרכז.

 

תודה!

פורסם

לדוגמא:

http://cgi.ebay.co.uk/SSH22N50A-Transistor-x-1-pieces-SSH22N50-/400183461667

משלוח עד הבית, תוך 10 ימים אצלך בסלון.

 

אגב, לדעתי יש לו תחליפים רבים, לא משהו מיוחד. נסה משהו תחליפי כמו

2SK2837

 

בהצלחה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש מלא חנויות באזור התחנה המרכזית הישנה בת"א בשדרות הר-ציון.

בלצר אלקטרוניקה נחשבת לסבירה-השותף שלי למעונות קנה שם את הרכיבים לפרוייקט הסיום של התואר.

פורסם

אתה יכול לשים תחליף IRFP460 יש אותו באריהב בעלות של 25שח, לחלופין מה מתח הכניסה? אולי אפשר לשים משהו יותר מתאים.

אודי A4

דימה.

פורסם

חבר'ה, אייבי זה דבר יפה אבל המחירים של רכיבי אלקטרוניקה הרבה יותר יקרים מאשר רכישה אצל סימן טוב בשדרות הר-ציון.

 

המחיר לרכיב תואם ל-SSH22N50A עולה בסביבות 40 שקלים בשדרות הר-ציון (תוכל לקבל הנחה של 5 שקלים).

דבר בעניין רק עם דוד.

 

החנות סגורה בימי שישי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם כבר מדברים על רכיבי אלקטרוניקה, מרק חיפשתי גם בשדרות הר ציון וגם בחנויות של ירושלים, לאף אחד אין UC3825, האם אין מנוס מלהזמין מאיבאיי?

אודי A4

דימה.

פורסם
אם כבר מדברים על רכיבי אלקטרוניקה, מרק חיפשתי גם בשדרות הר ציון וגם בחנויות של ירושלים, לאף אחד אין UC3825, האם אין מנוס מלהזמין מאיבאיי?

 

ניסית להזמין דוגמאות של הרכיב חינם אין כסף ?

תנסה להזמין דוגמאות מטקסס אינסטרומנט.

 

http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/uc3825.html

 

נסה לבדוק עם לחברת LT יש את הרכיב או רכיב שווה ערך. איתם אין בעיות של הזמנת דוגמאות במידה והרכיב זמין להזמנת דוגמאות.

אם אתה כבר מזמין מחברת LT דוגמאות תזמין על הדרך עוד כמה דוגמאות של רכיבים שתצטרך אותם בעתיד.

http://www.linear.com/product/LT3825

 

תזהרו מרכיבים תוצרת סין ! ניתקלתי ברכיבים מזוייפים או 'רכיבים' שהינם רק אריזת פלסטיק עם רגליים.

איזה כייף לי :)

פורסם
חבר'ה, אייבי זה דבר יפה אבל המחירים של רכיבי אלקטרוניקה הרבה יותר יקרים מאשר רכישה אצל סימן טוב בשדרות הר-ציון.

 

המחיר לרכיב תואם ל-SSH22N50A עולה בסביבות 40 שקלים בשדרות הר-ציון (תוכל לקבל הנחה של 5 שקלים).

דבר בעניין רק עם דוד.

 

החנות סגורה בימי שישי.

 

גם נסיעה מירושלים לתל-אביב עולה כסף.

גם חניה וגם לבזבז זמן.

בסופו של יום אני לא משוכנע שאיביי יוצא יקר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מה אני צריך בשביל לקבל דוגמיות?

ניסיתי לבקשר מ National Semiconductor ואיך שהוא הסתבכתי אם הטפסים.

לגבי LT אני ינסה , תודה על הרעיון :)

אודי A4

דימה.

פורסם
גם נסיעה מירושלים לתל-אביב עולה כסף.

גם חניה וגם לבזבז זמן.

בסופו של יום אני לא משוכנע שאיביי יוצא יקר.

 

כאשר אני נוסע לת"א אני לא נוסע רק בשביל רכיב אחד אני בדרך כלל רוכש עוד רכיבים ועל הדרך עובר ברחוב יצחק שדה לרכוש מסנני שמן.

אני תמיד מעדיף לראות בעיניים את הרכיב שאני רוכש (במידה והוא ייקר) כי לא חסר זיופים.

איזה כייף לי :)

פורסם
מה אני צריך בשביל לקבל דוגמיות?

ניסיתי לבקשר מ National Semiconductor ואיך שהוא הסתבכתי אם הטפסים.

לגבי LT אני ינסה , תודה על הרעיון :)

אכן הם מבקשים למלא הרבה פרטים אבל אני מציע שתקח לך זמן איכות ותמלא את הפרטים הנדרשים גם באתר של TI (איתי להחריד).

אם אתה לא מזמין עבור חברה פשוט תרשום את השם שלך או מלא את הפרטים כסטודנט.

אתה לא צריך שום דבר מיוחד בשביל לקבל דוגמאות אלא פשוט למלא את כול הפרטים הנדרשים בצורה אמיתית.

 

יש חברות שלא שולחים אלא מפנים אותך לייבואן בארץ ואז זה קצת בעייתי.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק תודה על התשובה, אני אכן לא מזמין בשביל חברה אלא בשביל פרויקט משלי בתור תחביב.

עדיין הית מעדיף לקנות את הרכיבים, דוגמיות זה יפה אבל עדיף שחברות אמיתיות יקבלו אותם, חבל לנצל אותם למטרה זו, החברות הגדולות באמת צריכות אותם.

 

דרך הגב אחרי ביקור בשדרות הר ציון קניתי לוח דו צדדי והחלטתי שהצד השני יהיה מסך לסינון תדרים, כבר הכנתי את הפרוטוטיפ הראשון, שהתגלה כמוצלח מעוד :)

כאת נותר לתכנן ספק, ההתלבטות היא האם להשתמש ב3825 או ב3525 שהרבה יותר נגיש בארץ אבל חלש יותר משמעותית ביציאות מה שיצריך ממני שימוש בדריוורים נוספים :( הבונוס שיש לי כמה KA זרוקים בבית.

אודי A4

דימה.

פורסם

דימה, במידה ואתה בונה ספק כוח ממותג אני מציע לך לבנות מעגל סביב הרכיב LM2576 הזמין לרכישה אצל סימן טוב במחיר של 7-9 שקלים.

ראה תמונה של ספק שבניתי םשוט וקל.

 

אני לא מסכים איתך בעניין הזמנת רכיבים, חלק מהחברות העניין לשם מה אתה צריך את הרכיב או מי אתה לא ממש מעניין אותם.

מטען לאייפון (14) (Custom).jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק הLM זה אחלה בתור ספק פלאפון או מכשיר חלש.

מה שאני צריך זה להמיר 12V ל40V 10A (ספק SMPS), בשביל זה כבר קניתי מוספטים IRF3205 שתומכים עד 110A,

אם אני ישתמש ב UC3825 אני יכול לוותר על דריוורים בשביל המוספטים כי יש לו יציאה של 2 אמפר,

אם אני הולך על SG3525 אני יצטרך להוסיף כמה BD בגלל שהSG מוציא 0.5 אמפר.

 

מקסימום אם אני יחליט לרדת מ3825 ומ3525 אז אולי נעבור לTL494 היותר עממי.

אודי A4

דימה.

פורסם
אתה יכול לשים תחליף IRFP460 יש אותו באריהב בעלות של 25שח, לחלופין מה מתח הכניסה? אולי אפשר לשים משהו יותר מתאים.

 

תודה רבה לכולם!

 

בחנתי את הרכיב שהצעת (שאגב הוצע לי גם בי-ם) ומצאתי שהוא חלש יותר בכ- 10% מהמקורי, אבל בפרמטר של :

gate to source voltage - המקורי עומד ב- 30V ואילו התחליפי ב- 20V, עד כמה הדבר לדעתכם משמעותי?

 

אין ברשותי את הסכמה השממלית של המעגל, כך שאני די מגשש באפלה בעניין הזה.

 

עריכה: מתח המוצא נמוך יחסית, ישנו מיישר של 4 דיודות וקבל גיבור - זה הכל.

×
×
  • תוכן חדש...