Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרק הLM זה אחלה בתור ספק פלאפון או מכשיר חלש.

מה שאני צריך זה להמיר 12V ל40V 10A (ספק SMPS), בשביל זה כבר קניתי מוספטים IRF3205 שתומכים עד 110A,

אם אני ישתמש ב UC3825 אני יכול לוותר על דריוורים בשביל המוספטים כי יש לו יציאה של 2 אמפר,

אם אני הולך על SG3525 אני יצטרך להוסיף כמה BD בגלל שהSG מוציא 0.5 אמפר.

 

מקסימום אם אני יחליט לרדת מ3825 ומ3525 אז אולי נעבור לTL494 היותר עממי.

 

הבנתי אותך.

בכול מקרה אני מציע שתבדוק את הפרוייקט בקובץ המצורף.

66.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לך טעות , הVGS של שניהם הוא +-30.

לגבי ה2A הבדל, אף על פי שההבדל הוא 10% זה לא הולך לשפיע , אלא אם כן המכשיר שלך מוצהר 10000W בדיוק 20A.

אודי A4

דימה.

פורסם

מרק תודה, אכן זה הבסיס, אני חייב לציין שזה בין הפרויקטים היחידים שלא משקרים בקשר לעוצמת היציאה.

מה שאני מתכנן זה משהו בסגנון כמו בסכמה המצורפת.

 

73458977.gif

אודי A4

דימה.

פורסם
יש לך טעות , הVGS של שניהם הוא +-30.

לגבי ה2A הבדל, אף על פי שההבדל הוא 10% זה לא הולך לשפיע , אלא אם כן המכשיר שלך מוצהר 10000W בדיוק 20A.

 

 

אתה צודק.

 

רב תודות על העזרה !!!

×
×
  • תוכן חדש...