Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בסופו של יום, מה דעתכם, כדאי ללכת על רכב חדש כמו פולו, ג'אז או יאריס סול?

 

או לחפש רכב יד שניה?

 

ואם יד שניה, אז איזה?

(כי אני מבינה שלא ניתן למצוא פולו TSI יד שניה וזה משאיר רק את האופציה של ג'אז או פונטו)

פורסם

אני ממליץ לך לחפש ג'אז הצורה הקודמת עם גיר רציף (עד מודל 2008 ).

ג'אז צורה חדשה מודל 2009 הגיעה עם גיר רובוטי, פחות מומלץ.

עכשיו שוב חזרו לגיר רציף ברכבים החדשים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בכל מקרה בעתיד לפחות לפי העבר הגאז תהיה יותר סחירה, דגם נוסף שכדאי לקחת בחשבון זה המיקרה החדשה

עם צריכת דלק מוצהרת של 1/21 ובמבצע מצויין (הייטק זון) 92000 ש"ח עם מימון.

פורסם
תשכח מהמחירון, הוא לא קשור לכלום. זורם איתך.

 

הורדתי את המחיר במכירה כי ראיתי שבמחיר שביקשתי נמכרו רכבים משנתון יותר גבוה עם אותם הנתונים. וגם בתנאי מימון, תשלומים וכו'. תזמון חרא.

 

"מיסוי ירוק" גרם לעליה במחירי רכבי דיזל חדשים, אבל לא גרם לעליה במחירים של המשומשים (הגדיל ירידת ערך עוד יותר).

 

אין קשר, נקודת היחס שונה, לכן אין מקום להשוואה. מי שקנה במחיר X לפני ה"מיסוי הירוק" יספוג ירידת ערך יחסית ל-X, ומי שקנה אחריה גם כן יספוג ירידת ערך יחסית למחיר שהוא שילם. בעל אוטו דיזל שנרכש לפני ה"מיסוי הירוק" (להלן, אתה) לא יכול לטעון שהוא נדפק מירידת ערך של מכוניתו בגלל עליית מחירים של החדשות עקב המיסוי. זה יכול להיות הפוך, אם המיסוי היה מוריד את מחיר החדשות, היה הדבר מקרין גם על שווי הרכב המשומש.

 

ההפרש בטיפולים היה תדירות הטיפולים יותר גבוהה ובית מסנן סולר יקר ( כל 40 אלף ק"מ ) - בקיצור, כ 1000 ש"ח בשנה יותר .

 

 

 

 

 

למה אני עדיין נוסע על דיזל?

כי ברכב גדול ההפרשים בצריכת הדלק בין בנזין אוטומטי לדיזל ידני הוא הרבה יותר גדול מאשר ברכבים קטנים,

כי אני אוהב לנהוג על ידני,

כי נהניתי ממחיר הרבה יותר נמוך בקנית רכב משומש (בגלל אותה ירידת ערך),

כי הסידור הפנימי של ג'מפי מתאים לצרכים שלי יותר מבכל רכב אחר,

כי עדיין אני נוסע כ 30 אלף בשנה (זה לא הרבה במושגים של רכב דיזל מסחרי).

 

אבל לפי החישובים הכלכליים, עדיין מאזדה MPV מפסידה במחיר בחודש כ 800 ש"ח פחות מג'מפי שלי - זה בידיוק הקיזוז של החיסכון בדלק.

 

הקיצר, חוויות פרטיות כואבות ככל שיהיו, לא נכון להכיל אותן על כל שוק מכוניות הדיזל.

 

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

למה את לא שוקלת את האופציה של גפ"מ? את בכלל מודעת לזה?

 

כאן החיסכון יהיה הרבה יותר גדול מכול רכב אחר חדש שתיקני(משקלל את הירידת ערך), בהשקעה ראשונית של 7.5 אלף, שתכלס, במונחים של קניית רכב חדש זה כלום כסף.

 

גם עם התוספת הכסף בטסט לרכבי גפ"מ שהממשלה מתכוונת ליישם , עדיין, לאור הקילומטראג הגדול שלך(לפי החישובים שעשיתי-40 אלף בשנה),יהיה לך הרבה יותר משתלם.

 

*אני לא עובד בשום חברת גפ"מ, ואין לי שום קשר לחברות האלה, פשוט לאור עובדות נטו, אני לא רואה איך אפשר להפסיד בזה.

פורסם
בכל מקרה בעתיד לפחות לפי העבר הגאז תהיה יותר סחירה, דגם נוסף שכדאי לקחת בחשבון זה המיקרה החדשה

עם צריכת דלק מוצהרת של 1/21 ובמבצע מצויין (הייטק זון) 92000 ש"ח עם מימון.

 

 

גם אני חשבתי על המיקרה החדשה, אבל המיקרה, כמו שאר הקטנות פשוט כל כך קטנה מבחינה פיזית וזה מאוד מפריע לי.

 

האם אין רכב משפחתי שהוא חסכוני יותר בדלק מהפוקוס?

פורסם
למה את לא שוקלת את האופציה של גפ"מ? את בכלל מודעת לזה?

 

כאן החיסכון יהיה הרבה יותר גדול מכול רכב אחר חדש שתיקני(משקלל את הירידת ערך), בהשקעה ראשונית של 7.5 אלף, שתכלס, במונחים של קניית רכב חדש זה כלום כסף.

 

גם עם התוספת הכסף בטסט לרכבי גפ"מ שהממשלה מתכוונת ליישם , עדיין, לאור הקילומטראג הגדול שלך(לפי החישובים שעשיתי-40 אלף בשנה),יהיה לך הרבה יותר משתלם.

 

*אני לא עובד בשום חברת גפ"מ, ואין לי שום קשר לחברות האלה, פשוט לאור עובדות נטו, אני לא רואה איך אפשר להפסיד בזה.

 

אני לא כל כך מכירה את הנושא של רכב מונע בגז אז קשה לי לבחון את זה

נראה לי לפחות כרגע, שזה יותר מדי מורכב מבחינתי לבצע המרה לגז ולתחזק רכב עם גפ"מ.

מה גם שבכל מקרה רציתי להחליף את הפוקוס.

פורסם
אני ממליץ לך לחפש ג'אז הצורה הקודמת עם גיר רציף (עד מודל 2008 ).

ג'אז צורה חדשה מודל 2009 הגיעה עם גיר רובוטי, פחות מומלץ.

עכשיו שוב חזרו לגיר רציף ברכבים החדשים.

 

צורה קודמת של ג'אז ניתן למצוא רק אצל אנשים פרטים, וכמו שאמרתי אני מחפשת לעשות טרייד אין (לצערי)

פורסם

את לא רוצה מכונית קטנה, את רוצה 5 דל', אוטומטית, חיסכונית

 

ראית את הגולף+? זה יכול לעניין אותך?

 

יש אקזמפלרים שמורים בלוחות, ובגלל התדמית הלא "גולפית" שלהם הן נגישות יותר מבחינת המחיר.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
את לא רוצה מכונית קטנה, את רוצה 5 דל', אוטומטית, חיסכונית

 

ראית את הגולף+? זה יכול לעניין אותך?

 

יש אקזמפלרים שמורים בלוחות, ובגלל התדמית הלא "גולפית" שלהם הן נגישות יותר מבחינת המחיר.

 

צודק !!!

 

כן גולף + מעניין אותי מאוד.

יש יד 2 ?

אפשר לקבל הכוונה לגבי דגם, סוג מנוע וכו' ? שאדע מה לחפש.

פורסם

יש מנועים

 

1.4 TSI

 

1.6 FSI



 

1.9 TDI


 

 

מנוע א' ג' חיסכוניים.

מכאן, ההחלטה שלך. אני הייתי מתקשר או הולך למוסך מורשה להתעניין במחירי הטיפול לכל דגם, מרווח טיפולים וכו'. במחשבה שניה, הייתי הולך למוסך רון, שהוא מתמחה ברכבי VAG ומבלבל לו את הראש קצת (הרבה) ומתייעץ איתו. הוא בחור חביב ומסביר פנים.

 

נטייתי האישית היא לדגם TDI, בשנתונים של הגולף+, כמו שאמרתי, ניתן למצוא מכוניות דיזל שמורות +\- 100,000 ק''מ מפרטי.

 

הנימוק לנטייה שלי - (גילוי נאות, לא נהגתי ב TSI) הוא קודם כל החיסכון בדלק במנועים אלו (1:18, 1:19), וגם היכולת שלהם לשמור על רמת ביצועים דומה לאורך הרבה קילומטרים, עד 350-400 אלף ק''מ. בטיפול נכון ומוקפד כמובן.

 

לגבי דגם 1.6 FSI צריכת דלק בו היא סביב 1:13 בנסיעה רגוע עד מאוד ( סטייל סבתא). למרות שראיתי סבתות (ואני מתכוון לסבתות סבתות) שהאיצו ונהגו די מהר ביחס לסביבה.

 

ותעדכני מה מצאת בחיפושייך.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...