Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים היקרים.

ברשותי אופל אסטרה דיזל שנת 2003, אוטומט.

כמו רוב חברי הפורום אני מתכנן לעשות טיפול 10, לבד אבל רוצה להשקיע בשמנים.

שמן מנוע - אין בעיה, castrol או lm. עלות 100 ש"ח (10w40).

פילטר אוויר - נראה לי שחליפי זה בסדר, 30 ש"ח.

הבעיה היא בפילטר סולר ובפילטר שמן, חליפי עולה בסביבות ה60 ש"ח ואילו מקורי 200 ש"ח!!

פער עצום, אם ההפרש היה עד 50 ש"ח לא היה אכפת לי, אבל 140 ש"ח??!!

מה דעתכם? האם המקורי שווה את הפרש הכסף?

או האם מישהו מכיר מקום שיש בו מקורי במחיר שפוי יותר?

ולסיום - פילטר שמן כל כמה זמן מחליפים?

 

תודה ענקית לעוזרים!

פורסם

אם אתה שועל אותי כל מה שקשור למנוע רק מקורי

המחיר שציינתה לדעתי באמת מנופח תנסה למצוע זול יותר אבל לא סיני!!!

לשאלתך כל טיפול שמן מחליפים פילטר שמן!

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

פילטר סולר לא מחליפים סתם ככה.

כל עוד אין בעיות אין הוראות יצרן להחליף אותו.

 

לגבי פילטר שמן- חשוב ביותר לקנות פילטר איכותי!

אם המקורי יקר מידי, תחפש פילטר של MANN או HENSHT.

קובי

פורסם
פילטר סולר לא מחליפים סתם ככה.

כל עוד אין בעיות אין הוראות יצרן להחליף אותו.

 

לגבי פילטר שמן- חשוב ביותר לקנות פילטר איכותי!

אם המקורי יקר מידי, תחפש פילטר של MANN או HENSHT.

 

מה ז"א אין בעיות? מתי אני אדע שיש צורך להחליף את הפילטר סולר?

והאם אין צורך להחליף כל טיפול, בעיקר בשל איכות הסולר הירודה?

 

mann henset, האם אלו חליפיים, אך איכותיים?

פורסם

מה עם איכות הסולר?

הרי סולר לא איכותי יכול לדפןק את משאבת הסולר.

האם הפילטר לא אמור למנוע זאת?

 

ולגבי החליפי האיכותי, יש לך מושג איפה אני משיג את מה שרשמת? ומה סדר גודל של מחיר?

תודה

פורסם

לפי ידיעתי:

התפקיד של הסולר זה לשמן את המשאבה(אם תשים סולר על היד לאחר שהוא יתייבש תרגיש שמנומניות).

אם אתה ממש לחוץ אז תחליף גם את הפילטר.

בחלק מהפילטרים יש פתח קטן למטה שניתן לנקז שאריות מים מהפילטר.

 

מאיפה אתה בארץ?

בעיקרון כל חנות חלפים תוכל להזמין לך את זה.

קובי

פורסם

תודה על התשובות.

אני מבית שמש.

מה לגבי הפילטר אוויר? מספיק חליפי ב 30 ש"ח?

ולגבי השמן מנוע? מדובר בחברה טובה?

 

תודה

פורסם

אני לא יודע מה החברה של הפילטר אוויר תחליפי.

אני אישית שם פילטרים של MANN, לדעתי יש חשיבות לפילטר האוויר.

 

שמן מנוע- תבדוק שהם עומדים בתקן של יצרן הרכב.

באופן כללי- השמנים טובים.

קובי

פורסם

פילטר סולר לא צריך להחליף כל 10 אלפים ק"מ.

אפשר להחליף כל 20 או 30 אלף ק"מ.

אני לא מכיר את הוראות היצרון לגבי החלפת פילטר סולר באופל אסטרה, בג'מפי במוסך מורשה מחליפים כל 45 אלף ק"מ (אני כל 30),

ברנו קנגו כל 40 אלף ק"מ.

תבדוק אצל היבואן מה תדירות החלפת מסנן סולר.

לדעתי, תקנה מסנן סולר מקורי. משאבת הזרקה ברכב שלך יקרה להחריד, כדאי שפילטר סולר יהיה איכותי = מקורי.

גם פילטר שמן - רק מקורי.

אגב, כאשר מדברים על כך שהטיפולים לרכב דיזל יותר יקרים, מתכוונים לסיפור הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה.

בסוף הלכתי על פילטרים של mann .

אוויר -90 ש"ח.

סולר - 90 ש"ח.

שמן - 50 ש"ח.

 

מקווה שmann טוב כמו המקורי (אפילו בעל מוסך סקודה אמר לי שזה החלקים שהם שמים)

 

מה דעתכם על השמן מנוע של castrol? ומה ההבדלים בין הgtx לmagnatec?

 

תודה מראש

פורסם

MANN היא יצרנית פילטרים להרבה רכבים.

(היא מייצרת את הפילטרים המקוריים לרכבי VAG)

אל תדאג הפילטרים שקנית טובים.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...