שלום לכולם.
אז אחרי שהקליאו אסטייט שלי נגנבה לבית עולמה, החלטתי שאני רוצה ג׳יפון אבל חסכוני (נוסע 50k בשנה)
ההתלבטות היא בין קיה נירו 2017 ובין דאצ׳יה דאסטר 2018 הצורה החדשה, כמובן דיזל.
התקציב הוא באיזור ה75, לכן ירדו אופציות נהדרות אחרות כמו ה3008.
מצד אחד, הקיה חסכונית קצת יותר וגם אמינה מאד, אבל אני חושש מהסוללה, היה לי בעבר פריוס 2011, שהסוללה התאבדה אחרי 8 שנים והעלות היא מטורפת, ופה אני קונה רכב שהוא כבר 4 שנים על הכביש.
לדאסטר יש את המנוע דיזל המוצלח של רנו עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים, הרכב גם מכויל על הצד הרך כמו שאני אוהב.
אבל לא יודע כמה הרכב הזה אמין ובמיוחד התיבת הילוכים אחרי 150k (נוסע המון כאמור)
לגבי שווי שוק, להפתעתי גיליתי שיש לדאסטר ביקוש רב ואנשים מוכרים אותו בהרבה מעל המחירון, האם זה הגיוני?
פסלתי את הסיאט ארונה למרות שהיא חסכונית, בגלל מנוע קטן (הרכב הולך לעבוד הרבה וקשה)
אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים האלו, ואם יש המלצות נוספות מלבד האופציות האלו