Jump to content

dad123

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    רנו קליאו אסטייט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dad123

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. בדיוק... בליסינג מעל 25k כבר לא מוכנים להשכיר. יש לאבא שלי רנו קאדגר שזה בדיוק מה שיש בדאסטר החדשה, והוא מגיע ל1:17 ויש ביד 2 דאסטרים במצב טוב, הבעיה היא שכל המוכרים מבקשים 10,000 שח מעל המחירון!! לא מצליח להבין את זה. ורוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות
  2. תודה. מה הביקורות אומרות? ואתה לא חושש מהמערכת ההיברידית? ןמבחינת נוחות, הדאציה יותר נוחה לי בנהיגה, ואמנם כנראה שלא ארד איתו הרבה לשטח, אבל מרווח גחון שלו מעולה, וזה טוב אפילו בעיר למדרכות גבוהות
  3. שלום לכולם. אז אחרי שהקליאו אסטייט שלי נגנבה לבית עולמה, החלטתי שאני רוצה ג׳יפון אבל חסכוני (נוסע 50k בשנה) ההתלבטות היא בין קיה נירו 2017 ובין דאצ׳יה דאסטר 2018 הצורה החדשה, כמובן דיזל. התקציב הוא באיזור ה75, לכן ירדו אופציות נהדרות אחרות כמו ה3008. מצד אחד, הקיה חסכונית קצת יותר וגם אמינה מאד, אבל אני חושש מהסוללה, היה לי בעבר פריוס 2011, שהסוללה התאבדה אחרי 8 שנים והעלות היא מטורפת, ופה אני קונה רכב שהוא כבר 4 שנים על הכביש. לדאסטר יש את המנוע דיזל המוצלח של רנו עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים, הרכב גם מכויל על הצד הרך כמו שאני אוהב. אבל לא יודע כמה הרכב הזה אמין ובמיוחד התיבת הילוכים אחרי 150k (נוסע המון כאמור) לגבי שווי שוק, להפתעתי גיליתי שיש לדאסטר ביקוש רב ואנשים מוכרים אותו בהרבה מעל המחירון, האם זה הגיוני? פסלתי את הסיאט ארונה למרות שהיא חסכונית, בגלל מנוע קטן (הרכב הולך לעבוד הרבה וקשה) אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים האלו, ואם יש המלצות נוספות מלבד האופציות האלו
  4. תודה. אז אם אין מערכת הזרקה משותפת, אז אפשר לוותר על זה? חתיכת הברזל הייתה צלבנית עם פסי ברזל בולטים כמו בפילטר אוויר
  5. ברשותי רכב מסוג אופל אסטרה דיזל 2003, עליתי על סלע וכתוצאה מכך החלה נזילת דלר מהצינורות דלק שמתחת לרכב וגם נפל מין לוח ברזל שהמוסכניק שלי טוען שזה קולר, אבל הוא לא מבין למה צריך את זה עבור הצינורות דלק. כשהחליף לי את הצינורות הוא לא מצא קולר כזה ולכן לא הרכיב לי וטען שראה כמה אופלים מפירוק והוא לא ראה עליהם קולר כזה. האם מישהו יודע מה עושה הקולר הנ"ל? והאם הוא חובה ברכב? אשמח לתגובות, כי אין הרבה שמבינים באופל, אפילו המוסך המורשה לא יודע
  6. שלום אייל. אני מבית שמש והחנות המדוברת היא יוני ומוטי חלפים. האמת זה מסתדר לי עכשיו שיכול להיות שנשאר להם סטוק. אבל מה אתה אומר? מה ההבדלים בין השמנים? והאם שווה להתעקש על הקסטרול או לחפש שמן אחר? והאם אתה יודע איזה שמן מתאים לאסטרה דיזל? תודה
  7. שלום לכולם. אני רוצה לבצע טיפול לרכב. נכנסתי לחנות שמוכרים בה שמני מנוע של castrol, ובמחיר יחסית זול, חצי סינטתי 10W40 ב100 ש"ח. התלהבתי והזמנתי, אך לאחר שיטוט באינטרנט, מצאתי שיש שמן מסוג magnatec של castrol שהוא יותר טוב מהgtx castrol, שאותו ראיתי בחנות. (שניהם דרך אגב חצי סינטתי 10W40). מה הבעיה? לבעל החנות היה את הmagnatec אבל רק סינטתי מלא 5W40 , ובאתר של החברה ראיתי שיש גם חצי סינטתי, אבל הוא טען שהוא לא יודע על חצי סינטתי בMAGNATEC. מחיפוש בפורום על שמני castrol, ראיתי התייחסות לשמן הזה (MAGNATEC) מפי חבר פורום בשם אפי שטען שמדובר בכלל בשמן מינרלי מתוסף וזה בכלל לא שמן חצי סינטתי. ואם להוסיף על הכאב ראש, באתר של פז שמנים(וקסטרול), מצויין שהשמן המומלץ לרכבי הוא castrol magnatec 10w40. "והעיר שושן נבוכה.." הרכב המדובר הוא אופל אסטרה דיזל, אוטומוט, 2003. אודה למי שיכול לפתור את החידה. או למי שיודע איזה שמן מנוע מתאים לרכב זה.
  8. תודה. בסוף הלכתי על פילטרים של mann . אוויר -90 ש"ח. סולר - 90 ש"ח. שמן - 50 ש"ח. מקווה שmann טוב כמו המקורי (אפילו בעל מוסך סקודה אמר לי שזה החלקים שהם שמים) מה דעתכם על השמן מנוע של castrol? ומה ההבדלים בין הgtx לmagnatec? תודה מראש
  9. תודה על התשובות. אני מבית שמש. מה לגבי הפילטר אוויר? מספיק חליפי ב 30 ש"ח? ולגבי השמן מנוע? מדובר בחברה טובה? תודה
  10. מה עם איכות הסולר? הרי סולר לא איכותי יכול לדפןק את משאבת הסולר. האם הפילטר לא אמור למנוע זאת? ולגבי החליפי האיכותי, יש לך מושג איפה אני משיג את מה שרשמת? ומה סדר גודל של מחיר? תודה
  11. מה ז"א אין בעיות? מתי אני אדע שיש צורך להחליף את הפילטר סולר? והאם אין צורך להחליף כל טיפול, בעיקר בשל איכות הסולר הירודה? mann henset, האם אלו חליפיים, אך איכותיים?
  12. שלום לחברים היקרים. ברשותי אופל אסטרה דיזל שנת 2003, אוטומט. כמו רוב חברי הפורום אני מתכנן לעשות טיפול 10, לבד אבל רוצה להשקיע בשמנים. שמן מנוע - אין בעיה, castrol או lm. עלות 100 ש"ח (10w40). פילטר אוויר - נראה לי שחליפי זה בסדר, 30 ש"ח. הבעיה היא בפילטר סולר ובפילטר שמן, חליפי עולה בסביבות ה60 ש"ח ואילו מקורי 200 ש"ח!! פער עצום, אם ההפרש היה עד 50 ש"ח לא היה אכפת לי, אבל 140 ש"ח??!! מה דעתכם? האם המקורי שווה את הפרש הכסף? או האם מישהו מכיר מקום שיש בו מקורי במחיר שפוי יותר? ולסיום - פילטר שמן כל כמה זמן מחליפים? תודה ענקית לעוזרים!
  13. אני נוסע ממש רגוע, על כל לחיצה על הדוושה אני חושב פעמיים... יש מישהו שיש לו רכב כזה ויודע מהי הצריכה האמיתית?
  14. תודה. אני אמנם נוסע בתוך העיר(בבית שמש, איזור הררי), אבל בבדיקה שבדקתי נסעתי חצי בעיר וחצי מחוץ לעיר, אם הצריכה הזאת הייתה רק בתוך העיר לא היו לי שום טענות - זה מעולה, אבל מדובר בצריכה משולבת. אם אני לא טועה, לך הייתה קסרה דיזל מה הייתה הצריכה שלך? המדוייקת ואם אני מעביר באוטומט מd ל3 בעליות, זה אמור לחסוך משהו? תודה
×
×
  • תוכן חדש...