Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גולף 2004 שרק נקנתה ואני לא יודע באיזה שמן מנוע הבעלים הקודמים השתמשו.

לאחר דפדוף בפורום הבנתי שמומלץ לי להשתמש בסינטטי מלא 5W 40.

במידה והבעלים הקודמים השתמשו בשמן חצי סינטטי לדוגמא ואני ישים עכשיו סינטטי מלא (בעצם יערבב בין השמנים בתוך המנוע) זה יכול לעשות נזק כלשהו?

פורסם

תרד מתחת לרכב אתה תראה שיש באגן שמן בורג גדול אלן 12 אני חושב את צריך קערה גדולה בשביל השמן לפחות 5 ליטר תרוקן את השמן עד שיפסיק לזרום לאחר מכן אתה ממלא שמן בכמות קטנה עד שאתה רואה שצבע השמן במיכל התחלף תסגור את הבורג תמשיך למלאות את השמן ותבדוק אם המדיד שמן עד שתגיע לסוף וחשוב שהרכב היה במישור

פורסם

אם תבצע חיפוש על החלפת שמנים ופרוייקט מצולם אני בטוח שתמצא.

אבל אם אתה לא יודע איך לעשות זאת עדיף שלא תיגע על מנת שלא תהרוס, גש למוסך שיחליף לך שמנים.

קובי

פורסם
תרד מתחת לרכב אתה תראה שיש באגן שמן בורג גדול אלן 12 אני חושב את צריך קערה גדולה בשביל השמן לפחות 5 ליטר תרוקן את השמן עד שיפסיק לזרום לאחר מכן אתה ממלא שמן בכמות קטנה עד שאתה רואה שצבע השמן במיכל התחלף תסגור את הבורג תמשיך למלאות את השמן ותבדוק אם המדיד שמן עד שתגיע לסוף וחשוב שהרכב היה במישור

 

אני מאוד מקווה שככה אתה לא עושה אצלך,אם הוא מרוקן הכל ואז ממלא שמן בכמות קטנה עד שהצבע ישתנה בזה אתה אתה חושב שניקיתה משהו ? מה עם פילטר שמן למה יש בשירשור כבר יותר מ 4 תגובות ואף אחד לא אומר לו שכדאי להליף על הדרך פילטר שמן בכדאי לא להזרים שמן חדש דרך פילטר שמן ישן ? תאמת רק יעשה תשמן שחור מעבר לזה הצמיגות תהיה זהה לשמן חדש אבל אם כבר יש לנו גולף גרמנייה וזוג ידיים אז למה לא ?.

פורסם
תרד מתחת לרכב אתה תראה שיש באגן שמן בורג גדול אלן 12 אני חושב את צריך קערה גדולה בשביל השמן לפחות 5 ליטר תרוקן את השמן עד שיפסיק לזרום לאחר מכן אתה ממלא שמן בכמות קטנה עד שאתה רואה שצבע השמן במיכל התחלף תסגור את הבורג תמשיך למלאות את השמן ותבדוק אם המדיד שמן עד שתגיע לסוף וחשוב שהרכב היה במישור

 

1. הבורג הוא לא בורג אלן אלא בורג משושה ויש להחליפו בבורג בחדש אשר מגיע עם דיסקת אטימה מולבשת עליו ולסגור במומנט מתאים.

2. על איזה מיכל אתה מדבר ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...