Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיווט דאבל דין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הייתי אתמול אצל דוד במושב ישרש ורכשתי לעצמי דאבל דין של פרימייר

המערכת נימכרת באינטרנט ב1600 שקל אני קניתי אותה ממנו ב1200 עם אחריות לשנה.

השאלה שלי היא בקשר לחיווט-לחווט רדיו דיסק רגיל אין לי בעיה לחווט אבל פה יש לי חוטים שאני לא יודע למה הם משמשים. אז ככה:

חוט ורוד שבהוראות ניקרא -LAMP IN

 

חוט כחול שניקרא antena power

הכחול זה למגבר/אנטנה-רימוט=>תקנו אותי עם אני טועה.

 

יש עוד 3 חוטים לא מזוהים

parking gear

reverse gear יכול להיות שזה בשביל המצלמה? ף

swc®

 

תודה רבה רבה למי שיענה

יום טב :)

פורסם

סיני זה סיני.

לגבי חוטים יש לך חוברת שרשום ומצויר סכמות של כל חוט.

antena power- מתח לאנטנה שעולה.

parking gear ו reverse gear זה מצלמות.

איזה עצלנות לפתוח חוברת.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

אם החיווט הוא אוניברסלי אז:

חוט ורוד - חיבור לבלם יד - בטיחות .כל עוד הבלם לא משוך , לא תראה ווידאו / TV במערכת (אתה יכול לקצר אותו ל (-) , כדי לראות וידאו בכל מצב )

הכחול הוא לאנטנה עולה , כמו שרשום מעלי , אבל יכול לשמש גם כREMOTE .

 

REVERSE GEAR (או REVERSE IN ) - חוט מתח למצלמה אחורית (כך שלא תפעל לא לצורך)

PARKING GEAR - כנראה כמו הורוד , רק למצב PARKING .

פורסם

אושר היקר תתחדש על המכשיר.

אם לא סיימת את ההתקנה תתקשר אליי ואעזור לך או שתגיע ונמשיך את העבודה.

לגבי הסינים- גם אלפיין וJVC מיוצרים בסין ואני לא אמשיך ברשימה של הסינים.

תלוי באיזה סיני מדובר !

פורסם

יש הבדל בין משמיוצר בסין ומשסיני.

בו לא נדבר על נושא "סיני" יש כבר הרבה שרשורים על זה.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...