Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון הבנאדם היה מטפל תמיד במוסך מורשה, יש לו ספר טיפולים.

אבל ניראה לי לאור הקילומטראג' היחסית נמוך של הרכב(120 אלף) הוא היה מטפל לפי קילומטראג' ולא ניראה לי שהוא היה מתחשב כול כך לפי זמנים.

בכול אופן, יש לך אולי מושג מה אמורות להיות העלויות?

פורסם

הרכב הזה עבר תאונה מאחור וגם מקדימה (הוחלפו שתי כנפיים, מכסה מנוע שמשה קדמית ומצויין גם נזק בתא מנוע).

אולי שמרו על הרכב מבחינת תחזוקה, אך הוא עבר תאונה/ תאונות.

לגבי תיקון תקלות - אתה תוכל להתייעץ עם מוסך רון כאן בפורום.

alfa 156 2.5.

פורסם

התייחסתם להכל פרט למה שאותי הכי הטריד בבדיקה! - בלוק מנוע!

פח שהוחלף זה לא ביג דיל! בכל זאת משמעות שולית ואין פגיעה לא עלינו בקורות או בשילדה והשאר נשמע קצת כסת"ח רגיל של המכון בדיקה (למרות שאכן צריך לוודא דבר דבר).

לסיכום, המנוע נשמע שעבר התעללות והזנחה ואני אישית היתי מוותר.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אני אישית הייתי מוותר על הרכב,

 

בעיות בשלדה, בדוק שהוא עבר תאונה,

כל הנזילות שמן+מנוע לא תקין,

סרנים לא טובים.

גלגלים שחוקים.

 

אישית הייתי מוותר. חבל על הכסף של הבדיקה.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
התייחסתם להכל פרט למה שאותי הכי הטריד בבדיקה! - בלוק מנוע!

פח שהוחלף זה לא ביג דיל! בכל זאת משמעות שולית ואין פגיעה לא עלינו בקורות או בשילדה והשאר נשמע קצת כסת"ח רגיל של המכון בדיקה (למרות שאכן צריך לוודא דבר דבר).

לסיכום, המנוע נשמע שעבר התעללות והזנחה ואני אישית היתי מוותר.

ההערה היחידה על בלוק המנוע הנה - נזילת שמן בין המנוע לגיר(כל השאר כסת"ח) אשר נתן לפתרון.

אני אישית הייתי מוותר על הרכב,

 

בעיות בשלדה, בדוק שהוא עבר תאונה,

כל הנזילות שמן+מנוע לא תקין,

סרנים לא טובים.

גלגלים שחוקים.

 

אישית הייתי מוותר. חבל על הכסף של הבדיקה.

אין לרכב תאונת שלדה!!!

רואים לא חווית בדיקות רכב רבות בימיך הקצרים :evil:

 

*הרכב לאחר תאונה(לא שולית כלל) עם תיקונים בתא-המנוע(יש לבדוק ירידת ערך).

כל השאר אלו תיקונים שניתן לתמחרם במוסך ולקחת בשקלול הקניה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...