Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

חיברתי רדיו דיסק עכשיו יש לי בעייה בקיבוע הפחית המקורית שלו כיוון ואני רוצה לנעול אותו על הפחית.

הבעייה שרק הפחית המקורית של האוטו יושבת במקום המיועד לרדיו יש מעין מסילה ורק היא נכנסת.

בעוד שאים היא מורכבת אז הפחית החדשה בלתי אפשרי להכניסה.

בקיצור מה לעשות? איך אני יכול לשים את הפחית של הרדיו כדי לנעול אותוץ.?

(רכב דייהו נובירה)

פורסם

בדייהו נובירה מלבישים את הרדיו על הפחית המקורית של הרכב ולא על הפחית שמגיעה עם הרדיו,לצורך זה יש לפרק את הפלסטיק שעוטף את מתקן הכוסות המזגן והרדיו ולפרק את הפחית המקורית החוצה.

 

לפני שאתה מתחיל למשוך את כל הפלסטיקים ברכב(דבר שיוביל אולי לשבר),אולי כדאי לשקול התקנה מקצועית????

 

נקודה למחשבה!

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אני יודע איך לפרק פירקתי את זה כבר באמת צריך בעדינות זה נראה שביר.

הבעייה שרק הפחית המקורית מתלבשת שמה. וכרגע הרדיו מולבש עליה..

אבל אים אני רצה לנעול אותו כמו שצריך אני צריך להתשמש בפחית של הרדיו

ואי אפשר לשים אותה --יש מסילה--> רק המקורי מתאים.

אולי קיים מתאם כזה בין הפחיות או משו?

×
×
  • תוכן חדש...