Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מתכננת לקנות את הניסאן ג'וק בקרוב, לכן צפיתי בסרטונים המסבירים על הג'וק ביוטיוב וכו'...

ואז, נתקלתי בסרטון שמציג את הניסאן ג'וק עם גג נפתח, תוכלו לראות את הקטע כאן בדקה 4:25:

cs14E1oQHyI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רציתי לשאול, איך זה שהניסאן הזו עם גג נפתח, יש לה 3 דגמים ולא ראיתי אפילו תת דגם אחד עם גג נפתח.

האם זה מען ייבוא אישי חריג? אם כן, איך אפשר לעשות זאת וכמה זה אמור לעלות?

 

אשמח לשמוע גם כל ביקורת לטובה או לרעה לגבי הניסאן ג'וק בכדי שזה יוכל לעזור לי בהחלטה האם לקנות ואיזה תת דגם מדויק.

פורסם

זו רמת איבזור שלא מגיעה לארץ.

תבדקי מול הסוכנות אם ניתן להזמין חלון בגג, במידה ולא מה כרוך בהזמנה אישית מיוחדת ומה זמן אספקה

Confidence In Motion

פורסם
זו רמת איבזור שלא מגיעה לארץ.

תבדקי מול הסוכנות אם ניתן להזמין חלון בגג, במידה ולא מה כרוך בהזמנה אישית מיוחדת ומה זמן אספקה

 

כמה לערכתך זה עלול להוסיף לעלות הרכב?

פורסם

היבואן התחיל בשבוע שעבר להציע הרכבה מקומית של גג נפתח (החברה שיושבת במושב גנות). העלות - 7500 ש"ח.

 

נראה לי מיותר. מה גם שזו הרכבה מקומית.

 

אנחנו ויתרנו.

---

פורסם
היבואן התחיל בשבוע שעבר להציע הרכבה מקומית של גג נפתח (החברה שיושבת במושב גנות). העלות - 7500 ש"ח.

 

נראה לי מיותר. מה גם שזו הרכבה מקומית.

 

אנחנו ויתרנו.

 

מה ההבדל אם זה הרכבה מקומית או מהחברה המקורית? בסופו של עניין זה לא אותו הדבר?

פורסם

כל התקנה מקומית פוגעת באיכות הרכב.

 

יש סכויים לא רעים שתופיע חלודה במקום החיתוך לאחר מס' שנים, וכן נזילות מהגג עקב חוסר אטימה.

 

בתור מי שהיה לו גג נפתח ברכב, אני יכול לומר שזו תוספת נחמדה - אבל לא כזאת שהיתי משלם עבורה סכום כזה ובטח שלא בהתקנה מקומית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כל התקנה מקומית פוגעת באיכות הרכב.

 

יש סכויים לא רעים שתופיע חלודה במקום החיתוך לאחר מס' שנים, וכן נזילות מהגג עקב חוסר אטימה.

 

בתור מי שהיה לו גג נפתח ברכב, אני יכול לומר שזו תוספת נחמדה - אבל לא כזאת שהיתי משלם עבורה סכום כזה ובטח שלא בהתקנה מקומית.

 

אני מבינה...

2 שאלות נוספות:

איך ניתן לקבל ריפוד עור לבן כמו שמוצג בסרטון, וידית ההילוכים, התיבה של הכוסות וכו'... שצבועות בברירת מחדל באדום, איך אפשר לבחור צבע אחר? כל זה ניתן לשנות בהזמנה? והאם זה כרוך בהוספת תשלום?

פורסם

אם בכלל, סביר להניח שזה בהזמנה מיוחדת (וכנראה) כרוך בתשלום נוסף ובהמתנה לא מבוטלת, תשובות מוסמכות לשאלות אלה תוכלי לקבל באולם התצוגה הקרוב לביתך. ממה שהבנתי גם להזמנה "רגילה" יש רשימת המתנה של כחצי שנה:shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...