שלום, אני מתכננת לקנות את הניסאן ג'וק בקרוב, לכן צפיתי בסרטונים המסבירים על הג'וק ביוטיוב וכו'...
ואז, נתקלתי בסרטון שמציג את הניסאן ג'וק עם גג נפתח, תוכלו לראות את הקטע כאן בדקה 4:25:
cs14E1oQHyI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
רציתי לשאול, איך זה שהניסאן הזו עם גג נפתח, יש לה 3 דגמים ולא ראיתי אפילו תת דגם אחד עם גג נפתח.
האם זה מען ייבוא אישי חריג? אם כן, איך אפשר לעשות זאת וכמה זה אמור לעלות?
אשמח לשמוע גם כל ביקורת לטובה או לרעה לגבי הניסאן ג'וק בכדי שזה יוכל לעזור לי בהחלטה האם לקנות ואיזה תת דגם מדויק.