Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן D:

אני מעוניין לשדרג את המגבר שלי מסדרת Cerwin vega 300.4

זה הדגם החדש שלו .

אני לא סגור על זה על כמה הוא מוציא אבל אני חשוב 60X4

אני רוצה לשדרג למגבר אחר

שאני ארגיש בהבדל בין המגברים .

אני סה"כ נורא מרוצה מהמערכת שלי .

הרמקולים שהמגבר מגביר זה Rainbow 265

ו morel temp 6.5 .

תקציב של עד 1500 ש'ח .

פורסם

המגבר שלך מוציא 50X4.

אתה פשוט צריך מגבר קצת יותר חזק, שיתן קצת עוד, כדוגמת המגבר הזה

 

באותו חברה cervin vega 400.4 הוא זה שמוציא 60X4

לפרטים על המגבר

 

יש לך גם את המגבר הזה שהוא מעל מה שאתה צריך וזול יותר מהסרווין ויגה

JBL - GTO1004E

לפרטים על המגבר

פורסם

אם אני מתקדם אני לא אתקדם למגבר

שיתן לי עוד 10MRMS על כול ערוץ ..

ולא אני לא "מתקדם" ל JBL

JBL זה של בני דודינו מידי לטעמי . [ בלי לפגוע באפחד ]

פורסם
אם אתה מרוצה ,אז מה הבעיה.?

 

 

ממ אני חושב שאני יכול להוציא יותר מהסט שלי ..

אתה יודע, מתקדמים עם הזמן ..

ואני רוצה להתקדם

אבל אני לא סגור אם הסט שלי באמת יכול ליותר מזה ..

האם יש פה בחור בפורום שמגביר קומפוננט של RainBOw?

פורסם

מה הדגם של הקומפוננט שלך.?

אם מדובר בסט רמת כניסה לא הייתי טורח.

שידרוג ב-1800 שח לסט קומפוננט איכותי כמו SLC265 על המגבר הקיים יהיה הרבה יותר מורגש ואיכותי

מלהחליף מגבר טוב יותר על ציוד ברמת כניסה.

פורסם

מממ קומפוננט קידמי של:

Rainbow SLX 265

זה נחשב רמת כניסה ?

אתה חושב שהמגבר שלי יחזיק אותו את מה שהצעת ?

Cerwin vega 300.4

אני נורא מרוצה מהצליל ש Rainbow מפיק .

אתה חושב שאני אהיה מרוצה מהסט שהצעת לי ?

ושאני ארגיש בהבדל ?

פורסם

כן ,זה רמת כניסה אני מניח שיש לך את הדגם הרגיל עם הקרוס אובר IN LINE ולא את דגם הדלוקס

עם הקרוס אובר המשופר,הייתי ממליץ לך בחום על ה-SLC265 כסט קדמי ואת ה-SLX265 שלך תתקין כסט אחורי

במקום המורל טמפו,ה-SLC265 הוא סט מעולה ב-2 רמות מעל מה שיש לך כעת.

×
×
  • תוכן חדש...