Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה חברה אתם נמצאים?

כמה פעמים בשנת 2010 פניתם לקבלת שירות?

האם אתם מרוצים מהשירות?

 

אני כרגע בסלקום, פניתי לקבל שירות 4 פעמים, פעם אחרונה באתי עם מכשיר שהייתה בו תקלה של קצר כנראה, כשאני מחבר את המטען ומחזיק הוא מטעין וברגע שמניח על השולחן הוא מפסיק.

באתי אליהם עם המכשיר והם שלחו אותו למעבדה.

כעבור יומיים הגעתי לקבל אותו הביאו לי אותו בשני חלקים, טענו שהמכשיר מושבת ולא ניתן להטעינו ועוד צחקו לי בפנים תקנה הרבה סוללות שתוכל להחליף ביניהם.

שאלתי מה עושים איתו, הם אמרו שניתן להחליף בעלות השתתפות עצמית של 900ש"ח כמובן שלא הסכמתי.

הגעתי הביתה והתקשרתי לשירות לקוחות, ענו לי אחרי 15 דק' ואחרי שיכנועים העבירו אותי לקשרי לקוחות.

אחרי שיחה עם 10 נציגים בשירות +קשרי לקוחות כאשר אני נאלץ כל פעם לספר את הסיפור מחדש וכל נציג אומר לי תשכח מכל מה שאמרו לך לפני תקשיב רק לי, 3 שעות כמעט שיחה בטלפון עשו לי טובה והורידו לי השתתפות עצמית ל 450ש"ח חד פעמי ובתנאי שאני מחזיר את המכשיר הישן.

 

אחרי שבדקתי מחיר מכשירים בחנויות פרטיות הלכתי על זה.

 

כשעבור כמה שבועות, אתמול באתי בטענה שהמסך במכשיר לי מעט שקוע פנימה, יצא טכנאי שטוען שהוא 'מומחה טכני' ואומר שהכל תקין וכלום לא שקוע, הראתי לו מקרוב שזה שקוע והוא אומר לי זה הכל בסדר, שוחחתי עם מנהל המנהל חזר רק על משפט אחד הוא מומחה טכני מה שהוא אמר ככה יהיה!

 

קם והלך!

 

ביקשתי מהנציג שיבדוק כמה הקנס שלי עפ"י החוק החדש הוא הסתכל ואמר 2200 ש"ח, שאלתי איך זה יכול להיות?

 

ההתחייבות נגמת עוד שבוע ובנוסף 8% מהחשבונית כפול מספר חודשים שנשאר.

הוא טוען שע"י החוק זה מהעסקה הגדולה האחרונה שזה קניית מכשיר לפני שנה וחצי!

 

ביקשתי שוב מנהל הוא אמר מנהל דיבר איתך זהו סיימנו! אתה רוצה מנהל? קח מספר חדש!

 

בסוף הוא הביא מנהל המנהל זרק משפט של מה לא ברור? זה הקנס וזה מה יש!

בזה זה הסתיים.

 

מצטער על האורך, תודה למי שקרא והגיב.

פורסם

מבין את הכעס, אתה לא היחיד.

 

האם סיימת לשלם על מכשיר?

 

אם אתה מעוניין לעזוב את החברה, תחשב לבד באופן רגוע (ולא במרכז שירות הומה אדם), כמה אתה חייב לחברה ותעשה חשבון אם שווה לך לעזוב או לא.

 

גם לי הייתה בעיה כלשהי ו"טכנאי מומחה" בא לבדוק וטען משהו אחד, כאשר היה קיים משהו אחר. צריך לקחת בחשבון שדברים כאלו קורים וגם ייקרו.

פורסם

לפעמים צריך לדעת איך להתנהל מולם.

 

המכשיר של אשתי טבע לפני שבועיים ובסלקום רצו השתתפות עצמית על התיקון. אני אמרתי לה שתעזוב תיקון ושתגיד לי כמה יעלה לשדרג.

 

מחיר השדרוג לSE HAZEL (לא סובלת מסכי מגע. רציתי לקחת לה 996 אבל כבר אין) יצא 4 שקלים נטו אחרי זיכוי זמן אויר ובגלל שהחזרתי את הפגר של המכשיר הקודם קיבלתי עוד זיכוי של 5 שקלים כך שבמקום לקבל מכשיר ישן משוקם קיבלתי מכשיר מודרני יותר ועוד עודף.

 

כעיקרון במילה טובה ודרישה עניינית ורגועה אפשר לקבל הרבה. רק צריך לדעת איך להפעיל את האדם שמולך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

Night Driver, אל תשכח שההחזרים שהניו על המכשיר הישן נעלמו והתחלת לשלם עליו מחיר מלא,

על המכשיר החדש תקבל החזרים.

פורסם
Night Driver, אל תשכח שההחזרים שהניו על המכשיר הישן נעלמו והתחלת לשלם עליו מחיר מלא,

על המכשיר החדש תקבל החזרים.

 

סיימתי אותם מזמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחרי שנכוויתי עשרות פעמים עם כל החברות למדתי שאסור לקנות ולהתחייב לכלום.

במיוחד היום כשאין יותר התחייבויות אין סיבה להתחייב למכשיר חדש.

זה אומנם נראה לכם הגיוני במעמד הקניה לשלם על מכשיר חדש 36 חודשים ולקבל "החזר" עלק אבל אחרי חצי שנה אתם מבינים שזה טעות. עדיף לקנות את המכשיר לבד בחנות פרטית אמינה וזהו.

קחו חבילה טובה, ללא התחייבות וסעו לשלום. אף אחד לא חייב כלום.

פורסם

מאוד תלוי בקצב חיסול המכשירים. לי עדיין יותר כדאי לקחת מהמפעילות אבל אני מסיים את התשלום הרבה לפני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בתור אחד שעבר מסלקום לאורנג' אני יכול להעיד שהמצב בסלקום הרבה יותר טוב.

באורנג' גם היו צוחקים לך בפרצוף.

פורסם

לי יש נוקיה 2730, ברשת סלקום.

יש לו כפתור אחד ירוק לענות לשיחות, ואחד אדום- לסיים שיחות.

 

אנשים הפכו את הסלולרי למהות חייהם, מתעסקים חצי מהחיים שלהם במכשיר הזה, שבסך הכל נועד לדיבורים. אח"כ הם מתלוננים למה זה עולה להם בבריאות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...