Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

ברשות בני רשיון קצת יותר מ3 שנים.

במהלכן הוא הורשע במספר עברות, כמו נהיגה ללא מלווה, עבירת מהירות, קנס על חגורה וקנס על עיכוב תנועה, וקנס על ישיבה מאחור בלי לחגור.

 

אשמח לדעת כמה הנקודות על עבירות הללו, אך עיקר שאלתי היא האם הנקודות באמת מוכנסות למאגר המחשב?

בפעם האחרונה שבדק, על העבירות של מלווה, חגורה, ועיכוב התנועה כלל לא הצטברו לו נקודות, חוץ מ2 נקודות אשר התווספו על החגורה מאחור.

 

גם אני כנהג מאוד וותיק, לא תמיד הצטברו לי הנקודות, לא אכשיו ולא בשיטה הישנה.

 

עבירת המהירות שלו הייתה 86 במקום 50 בעיר, שמחייבת נקודות מן הסתם.

 

ומתי הוא יהיה אמור לעבור קורס בעקבות הצטברות הנקודות?

תודה רבה!

פורסם

הנקודות נצברות כשהנהג מורשע בעבירה. אם הוא נניח ממתין למשפט על עבירה כלשהי - הנקודות עדיין לא נצברות כי הוא עוד לא הורשע.

 

לגבי ניקוד, אני לא זוכר במדויק אבל שיהיה לך מושג בערך:

35 קמ"ש מעל המותר בשטח עירוני: 10 נקודות.

עבירות שונות שקשורות לחגורת בטיחות: 2 נקודות כ"א.

לא יודע כמה על "עיכוב תנועה", על איזה סעיף כתוב הדו"ח?

 

הוא יקבל זימון לקורס אם וכשיהיו לו 12 נקודות, אולי כבר יש וזה פשוט עניין של זמן עד שהמאגר יתעדכן.

 

אני במקומך לא הייתי שקט כל כך אם הבן שלי היה מצליח לעבור על כל ספר חוקי התנועה תוך 3 שנים.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

עיכוב תנועה - 500 ש"ח + 4 נק'.

36 קמ"ש מעל המותר בדרך של 50 - הזמנה לדין + 10 נק'(במידה ויורשע).

ללא מלווה - הזמנה לדין - 0 נק'.

נהג לא חגור - 250 ש"ח - 6 נק'.

נוסע לא חגור - 250 ש"ח - 2 נק'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...