Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

האם המבצע שהיה בחודשיים האחרונים של הליאון עדין בתוקף?

ואם כן מה המחירים (בערך) לגרסאות השונות של הליאון? ואיזה עוד הטבות קיימות במבצע?

 

 

תודה.

פורסם

במוסף הרכב של ידיעות אחרונות מיום ד' האחרון(29.12), המבצע עדיין פורסם, בצירוף הערת 'מערכת מולטימדיה ל-100 הרוכשים הראשונים'. המכוניות מצוידות היטב עם חישוקי "16, בקרת שיוט, דמוי דיפ' מוגבל החלקה(XDS) ועוד כמה תוספות.

 

הבא רק בחשבון שהדגם נמצא בשנתו האחרונה. יורשת הליאון אמורה להיות מוצגת כבר במארס הקרוב, בתערוכת ז'נבה.

 

ברמה האישית, מחירה המפתה של ה-1.8 טורבו הידנית(120K ש"ח) משך אותי לכיוון נסיעת מבחן, מתוך שיקול של החלפת מכוניתי בת השבע לחדשה בעלות סבירה מאד. לאחר נסיעת המבחן היה לי ברור שזה לא הולך לקרות...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ברמה האישית, מחירה המפתה של ה-1.8 טורבו הידנית(120K ש"ח) משך אותי לכיוון נסיעת מבחן, מתוך שיקול של החלפת מכוניתי בת השבע לחדשה בעלות סבירה מאד. לאחר נסיעת המבחן היה לי ברור שזה לא הולך לקרות...

 

 

מה הפריע לך ברכב הזה?

והאם קיימת גרסא של 1.4ל' עם DSG? או רק 1.8 קיים עם DSG?

פורסם

שיטה מעולה למכור משפחתית ידנית.

 

מנוע 1800 מוגדש במחיר מאזדה 3, ומנוע 1200 מוגדש במחיר של סופר מיני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מה הפריע לך ברכב הזה?

 

הוא היה די סתמי לנהיגה. נוחות נסיעה בינונית מינוס, התנהגות והיגוי בסדר אבל לא מעבר לכך. הביצועים, כצפוי, טובים, אלא שהחיים הם לא רק אפס למאה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
במוסף הרכב של ידיעות אחרונות מיום ד' האחרון(29.12), המבצע עדיין פורסם, בצירוף הערת 'מערכת מולטימדיה ל-100 הרוכשים הראשונים'. המכוניות מצוידות היטב עם חישוקי "16, בקרת שיוט, דמוי דיפ' מוגבל החלקה(XDS) ועוד כמה תוספות.

 

הבא רק בחשבון שהדגם נמצא בשנתו האחרונה. יורשת הליאון אמורה להיות מוצגת כבר במארס הקרוב, בתערוכת ז'נבה.

 

ברמה האישית, מחירה המפתה של ה-1.8 טורבו הידנית(120K ש"ח) משך אותי לכיוון נסיעת מבחן, מתוך שיקול של החלפת מכוניתי בת השבע לחדשה בעלות סבירה מאד. לאחר נסיעת המבחן היה לי ברור שזה לא הולך לקרות...

 

באיזה רכב אתה נוהג ?

 

הלאון החדשה תוצג במארס תימכר ב2012 , יהיו גם עוד הרבה חידושים, ומכוניות שיוחלפו מה הקשר לזה שכדאי או לכדאי לקנות , הרי אין סוף לזה , כל שנתיים יוצא דגם חדש.

פורסם

גרסת 1.2T עולה 108000 , גרסת 1.4T עולה 114900 - אך ורק גיר רגיל .

גרסת 1.8T גיר רגיל 119900 ו גרסת ה DSG עולה 129900

קחו בחשבון ש המחיר לא כולל מס עליה לכביש , שינוי צבע ומיגון .

בקשר למערכת המולטימדיה אתה יכול לנסות להוציא את זה מהם - אני עשיתי אותו דבר :evil:

אגב הלאון מגיעה עם איבזור מלא !! בקרת שיוט , קישוטי 16" , בקרת אקלים אלקטרונית , פנסי ערפל , מחשב דרך ו מערכת XDS !

יש HILL HOLD בגיר רגיל .

כל שמבחינת איבזור הרכב מלא , ביצועים אין מה לדבר .

במחיר שאתה מקבל לא נראה לי יש מתחרים

auto emocion

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...