Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לחבר יש רנו מגאן, 1600 אוטומטית 5 דלתות 2004.

מהיום שהוא רכש את הרכב (שנתיים) יש לו ריח רע בחגורות הבטיחות הקדמיות והגנעו למסקנה שזה כנראה ריח של עובש.

בנוסף, בחורף של שנה שעברה הוא מצא "אגם" בתא המסמכים שבדלת הנהג על אף שהדלתות והחלונות היו סגורים. עשינו אחד ועוד אחד והגענו למסקנה שמים כנראה חודרים לרכב, אבל לא הצלחנו להבין מאיפה. ניסינו לדמות גשם עם צינור מכל הצדדים והכיוונים - נאדה. השנה ירד גשם - לא מצאנו שריד למים בתוך הרכב.

העניין הוא ששתי החגורות הקדמיות מסריחות, מה שהופך את העניין ליותר מוזר :?

 

האם מישהו מכיר \ התנסה \ יש לו רעיון מאיפה נכנסים המים או מאין מגיע ריח העובש? בחיפוש בפורום נראה שלעוד מישהו הייתה את הבעייה הזו, אך השרשור לא התקדם לשום מקום.

 

הכיוון היחיד שחשבתי עליו הוא פתחי ניקוז סתומים בדלתות (שזה יכול, אולי, להסביר את המים בתא בדלת), אבל אני לא מבין מה הקשר לחגורות הבטיחות.

 

על כל השערה או בעייה ידועה בדגם הזה אשמח לשמוע.

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם לי יש את בעיית הריח מהחגורה ואחת לכמה זמן אני מנגב

אותה עם מטלית, בנוסף, גם ראיתי בעבר שירשור עלכך בפורום.

 

לגבי בעיית המים- עוד לא נתקלתי.

אהההההההה אהההההה.

פורסם

ניגוב ואפילו כביסה לחגורה לא עזרו. הריח נשאר.

צריך לפתור את הבעייה מהשורש, להבין מאיפה נכנסת הרטיבות.

אם לעוד מישהו יש רעיון או מכיר את התופעה אשמח לשמוע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, תשובות לשתי שאלותיך:

 

ראשית, מדובר בשתי בעיות נפרדות ואין קשר ישיר בין המים שחדרו לרכב לריח הנודף מחגורות הבטיחות.

 

1. מקור המים הוא מהחיפוי הפנימי של הרמקול המותקן בדלת.

מדובר בחיפוי שמתיקיני סטריאו רבים חתכו / ניסרו / שברו, כדי להתקין רמקול בעל מידת עומק גדולה יותר.

או לחלופין נגדם כתוצאה מהתקנת רמקול לקויה, היוצרת פתח לניקוז מים לכיוון שגוי.

התוצאה- מים שחודרים לתאי האיחסון שבדלת הרכב.

הפתרון: יש להסיר לחלוטין את חיפוי הדופן הפנימית של הדלת ולאטום את בית הרמקול לכניסת מים עם סיליקון.

 

2. הריח הנודף מחגורות הבטיחות נובע מלכלוך שנאסף לבית החגורה.

שים לב שברכב זה החגורה נגללת לחולטין פנימה (לא רואים את החלק ש"חוזר" למטה, כמו למשל בוולוו), כלומר, היא אטומה לחלוטין וללא שום אוורור - מה שמעודד את הריח להתפתח בתוך קורת הרכב הסגורה.

התופעה מוכרת ברכב זה.

הפתרון - משיכת החגורה החוצה עד לסופה וניקוי עם מטלית לחה ומעט סבון.

להשאיר החגורה במצב זה עד לייבוש מלא - אחרת גלילה פנימה עם לחות תגרום לריח לא נעים בהמשך (התפתחות עובש וכו').

לא תאמין איזה לכלוך יוסר מהחגורה.

 

שיהיה בהצלחה

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

הריח הרע נובע מפטריות ובקטריות.

לכן יש להשתמש במי סבון אנטי בקטריאלי.

אפשר גם להשתמש באקונומיקה מדוללת (מבושמת,ללא ריח).

לא להשתמש באקונומיקה רגילה כי הריח שלה ישאר עד שהרכב יגיע לגיל גריטה.

פורסם

אפי תודה רבה על ההתייחסות!

לגבי הדלת והרמקולים - אני בספק שאי פעם התעסקו איתם. חברי רכש את הרכב מאדם מבוגר (שהוא היה היד הראשונה) ואני בספק שהתקינו רמקולים חלופיים. בכל מקרה אני אנסה לפרק אותה ולראות מה הולך שם. יש לך אולי לינק שמסביר איך לפרק את הדלת? זה יעזור לי.

 

לגבי החגורות, זה באמת היה נראה לי תמוהה שמים יגיעו אליהן. אני אייעץ לחבר שלי לנקות אותן בייסודיות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכול להיות שהאיטום של הדלתות לא תקין ומים נכנסים לתוך קורת ה-B ונקווים למטה בבית הגלגלת של החגורה.

או שחברך חוגר את החגורה מתחת לבית השחי:lol:

×
×
  • תוכן חדש...