Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה רצינית ברכב חדש , מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , ברשותי איביזה FR 2010 , שנקנתה לפני 3 חודשים בערך , ועברה 5 אלף קילומטר .

שבוע שעבר , לפתע בנסיעה בכביש מהיר , המחשב כיבה את האוטו ולא נתן להניע יותר , בקיצור גרר בלאגנים ...הבאנו את האוטו למוסך של צ'מפיון , יום ראשון התקשרו אמרו שלא יודעים מה הולך עם האוטו , יום שני מתקשרים אומרים שהטורבו נהרס והם מזמינים חדש ונתנו רכב חלופי .

עכשיו השאלה , אם מגיע לי משהו ? פיצויים ? כי תכלס אני חושב שכן .

מה אפשר לעשות?

תודה על העזרה,

דוד.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מה בדיוק אתה רוצה פיצויים?

במיוחד בגלל דברים כאלה אתה מקבל אחריות על רכב חדש, התיקון עליהם ואתה מקבל רכב חלופי.

 

פורסם

מכיר את המשפט shit happens?

בדיוק בשביל זה יש אחריות על רכב חדש. תן להם לשבור את הראש ובתקווה שהמכונאים המוכשרים של צ'מפיון יעלו על התקלה.

איך טורבו הולך אחרי 3 חודשים אין לי מושג. הייתי אומר שאני אף בספק שזו התקלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה מה שהם אמרו , שהם הזמינו טורבו חדש.

על מה פיצויים? על זה שרכב התקלקל לי אחרי 5 אלף קילומטר...

תראו הייתה גם בעיה של שמן , כשהייתה את הבעיה , לא היה שמן , שזאת טעות שלהם , כי כנראה לא שמו מספיק שמו באוטו כשקניתי אותו .מה אתם אומרים..?

פורסם

לא רוצה להוציא לך את האוויר מהפרשים אבל מעבר לשלושה טיפולים במקרה הטוב לא תראה מהם ואני אומר את זה מניסיון.

 

ראשית,

אני מציע לך להירגע ולקוות שהם בכלל יודעים מה התקלה - כי לרוב הם לא.

הם עושים המון ניסוי ותהייה במיוחד במוסך המרכזי שלהם.

 

דבר שני,

אל תשכח שמכונית זה מכונה, ומכונה טבעה להתקלקל - כן גם אם זה אחרי 5000 קילומטרים.

כפי שהזכירו כאן קודמי, זו הסיבה שאתה מקבל אחריות מקיפה על הרכב.

נעים זה בטח לא ,

אבל אין כאן שום הילה לפיצוי.

לא יודע איך זה עובד בסיאט, אבל בפולקסוואגן יש להם קטע שנקרא "רצון טוב",

אם הם רואים לנכון שטורטרת יותר מידי בשל התקלה, כאמור תקבל שניים שלושה טיפולים או משהו שווה ערך לזה.

פשוט תתרכז בתיקון - כדי שהתיקון יהיה איכותי - אין טעם לבזבז אנרגיות על פיצוי כי למען האמת הוא לא מגיע.

אם יתנו לך בסוף, מה טוב.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

שעוד פעם אני לא מבין למה לקנות רכב חדש אם כל בן אדם שני יש לו תקלה כזאת או אחרת ברכב ה"חדש" וכולם פה חכמים גדולים ואומרים תיקנו לך את האוטו ה"חדש" שלך ומה לעשות SHIT HAPPENS אז תחייך ושתרצה למכור את האוטו הערך ירד כי כבר הרכב עבר תיקונים רצינים כמו טורבו חלופי , וכו

 

רכב קונים יד 2 שנה אחרי יציאתו מהמפעל ככה אתה נהנה גם מירידת הערך שסופג היד ראשונה וגם מכל התקלות שעברו כבר תיקונים :wink:

פורסם
שעוד פעם אני לא מבין למה לקנות רכב חדש אם כל בן אדם שני יש לו תקלה כזאת או אחרת ברכב ה"חדש" וכולם פה חכמים גדולים ואומרים תיקנו לך את האוטו ה"חדש" שלך ומה לעשות SHIT HAPPENS אז תחייך ושתרצה למכור את האוטו הערך ירד כי כבר הרכב עבר תיקונים רצינים כמו טורבו חלופי , וכו

 

רכב קונים יד 2 שנה אחרי יציאתו מהמפעל ככה אתה נהנה גם מירידת הערך שסופג היד ראשונה וגם מכל התקלות שעברו כבר תיקונים :wink:

 

לא בדיוק מסכים איתך.

רכב חדש קונים מהמון סיבות.

לא יפה להכנס לאנשים לכיס ולחליט אם שווה או לא שווה לקנות.

חוייה של מכונית חדשה לא קיימת במשומשת נקודה.

אם זה ריח הפלסטיק ועד לעובדה שאתה הראשון שמתפעל אותו - וזה המחיר אין מה לעשות.

 

עכשיו בקשר לרכב של הבחור שכתב כאן, למה להכניס לו סתם גוקים לראש?!

ירידת ערך?

על מה ?

על טורבו שהוחלף - ועוד מקורי של החברה?

סתם אתה מלחיץ את הבנאדם.

 

זה כמו שתגיד לי שהוא החליף מגבים וירד הערך של האוטו - נו באמת.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

קורה שיש תקלות, זה לא אשמת היבואן שהרכב הגיע תקול מהמפעל, מה שחשוב זה שהעניין מטופל.

עוגמת נפש מאוד תלויה בהסתכלות של אדם על הדברים.

אני מסכים שזה מתסכל ולא נעים אבל עדיין לא חושב שיש מקום "לפיצוי רציני", בדיוק עבור מקרים כאלו נועדה האחריות, והיבואן לא התנער אלא הזמין חלק על מנת לבצע את ההחלפה.

 

מה שכן, אתה יכול לבקש אולי פיצוי סמלי על ירידת ערך עתידית בדמות שני בדמות טיפולים ראשונים חינם לדוגמה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אתה באמת השוואתה עכשיו טורבו למגבים ? אתה רוצה להתקשר למוסך צמפיון ולשאול אותם כמה עולה לקנות מהם טורבו ?

 

הדבר היחידי שהייתי עומד עליו בכל דרך אפשרית זה : שאת הטורבו שאתה מקבל , אתה רוצה לראות במו עינייך שזה הטורבו שמתקינים בפס היצור של מפעלי סיאט , ולא טורבו תחליפי שיש פה לג.ג.ג. לתת לאנשים שאחרי 5 שנים הלך להם הטורבו ,

 

 

אתה רוצה מקורי מהחברה אותו טורבו שמתקינים היום בפסי יצור של המפעל ולא פיפס אחד אחר !

פורסם

אתה כבר משנה עכשיו את התאור שלך וזה באמת נכון.

לכן בתגובה הראשונה שכתבתי לבחור אמרתי לו להשקיע אנרגיות באיכות התיקון ולא בפיצוי.

 

מצד שני קשה לי להאמין שבמסגרת אחריות לרכב בן כמה חודשים יתקינו טורבו חליפי.

אני מניח שהמוסך שאתה מדבר עליו (אגב, הוא מורשה ולא מרכזי) מחזיק חלק תחליפי עבור אלה שלא מעניין אותם איזה טורבו יש באוטו העיקר שיסע.

תתפלא יש גם כאלה - או בעבור רכבים ישנים שלא שווה להם להשקיע את הכסף בעבור הרכיב המקורי.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
תראו הייתה גם בעיה של שמן , כשהייתה את הבעיה , לא היה שמן , שזאת טעות שלהם , כי כנראה לא שמו מספיק שמו באוטו כשקניתי אותו .מה אתם אומרים..?

 

שאם נסעת הרבה בלי שמן, הטורבו זה לא הדבר היחיד שסבל במנוע שלך.

אם תוכל לתת את כל העובדות, בעברית פשוטה, לפי סדר נכון, אולי נוכל לייעץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דבר ראשון תודה על העזרה.

דבר שני , בקשר לקניית רכב חדש , מה לעשות אין לי 120 K במוזמן , אז נוח לי לקנות רכב חדש , עם תשלומים נוחים .

 

דבר שלישי , אני באמת מקווה שהכל ילך כמו שצריך , ויתקינו לי מה שצריך להתקין , וזה לא יקרה שוב ...כי זה ממש מתסכל , לא יודע אם חוויתם את זה , מרכב חדש אתה מצפה שיהיה מושלם , והיו לה כמה תקלות של חיישנים וכל מיני שטויות.

 

חוץ מזה ? רכב מעולה , חווית נהיגה ממש טובה !

 

תודה!

 

עריכה: דיברתי עם שמאי , ועורך דין , ואמרו שלא תיהיה שום ירידת ערך .

פורסם
רכב קונים יד 2 שנה אחרי יציאתו מהמפעל ככה אתה נהנה גם מירידת הערך שסופג היד ראשונה וגם מכל התקלות שעברו כבר תיקונים :wink:

 

אם ננקוט בגישה שלך, לאף אחד לא יהיה רכב בכלל.

הרי אף אחד לא יקנה רכב חדש, כי זה מפחיד/יקר/וכו', ואז לא יהיה מה לקנות בתור יד שניה.

!AWDSOME

פורסם

אני קניתי רכב חדש לפני למעלה משנתיים, עד עכשיו 0 תקלות. מבחינת קוסמטיקה התקלף הציפוי של כפתור ידית בלם יד - החליפו את כל הידית...

 

היתה לי הרגשה שמגדשי הטורבו וגירי ה- DSG7 יסבלו מבעיות.


×
×
  • תוכן חדש...