Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה רצינית ברכב חדש , מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קניתי רכב חדש לפני למעלה משנתיים, עד עכשיו 0 תקלות. מבחינת קוסמטיקה התקלף הציפוי של כפתור ידית בלם יד - החליפו את כל הידית...

 

היתה לי הרגשה שמגדשי הטורבו וגירי ה- DSG7 יסבלו מבעיות.

 

 

כל כך צודק:roll:

לא רציתי להיות הראשון לציין את זה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר כתבתי את העצה הזאת למישהו והיו כאלו שהתנגדו. אתה יודע, תפקידי הוא להציע :)

מהרשמים שקיבלתי על צ'מפיון הבנתי שהם ממש לא מקצועיים ברוב המוסכים שלהם. במקומך הייתי קופץ למוסך רון שיבדוקו לך את הרכב ויגידו לך מה הבעיה. כמובן תצטרך לסגור איתו על תשלום, אני לא יודע כמה זה עולה אצלו.

אחרי שייאבחנו אצל רון את הבעיה - חזור לצ'מפיון ותגיד להם מה היא ואיך פותרים אותה. הם כבר יעשו את הבדיקות שלהם ויחליפו לך את החלק.

 

- אני לא הייתי סומך על צ'מפיון עם אבחון הבעיה.

- אכן בדוק את הרכיב החדש ב-7 עיניים כמו שכבר ייעצו לך פה.

Bimmer

פורסם

גיא, אתה סתם מגזים. דברים קורים (בעיקר בארץ :roll:) אבל זה לא משקף על הכל.

 

פותח הת'רד, אני מבין את העצבים והכעסים - עברתי דבר דומה עם שני רכבים (אחד מהם היה איביזה 1.6, אי שם ב-08).

העצה הטובה ביותר שיש לי אליך היא להפסיק ולנסות לחפש הבנה מצד צ'מפיון, הם לא מכירים את המושג הזה וינסו לסובב הכל כנגדך, הרי אין להם מושג מה הבעיה וכיצד לפתור אותה כראוי.

 

יש "נשק" מעולה כנגד יבואנים שכאלה - עיתונאי רכב. במקרה הזה, אך ורק בני ברק מ"ידיעות".

בני מחפש סיפורים שכאלה ומשתדל לעזור ככל האפשר, למרות שלעיתים הנכתב בעיתון מעט שונה מההליך והדברים שבוצעו בפועל.

פנה אליו, הסבר לו את הבעיה וכנראה שהוא יצליח לעורר את צ'מפיון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
היתה לי הרגשה שמגדשי הטורבו וגירי ה- DSG7 יסבלו מבעיות.

 

:mm_yeah:

הטכנולוגיה הזו עדיין בחיתולים ונכון לעכשיו היא לא מפגינה אמינות, אפילו ביחס לצרפתיה ממוצעת.

אני ממש לא מקנא במי שקונה רכב כזה ללא אחריות(בעוד שנתיים כמשומשת):?

 

 

מאחל לפותח הת'רד בהצלחה עם צ'מפיון.

פורסם

זהו שקפצו כמה הודעות של אנשים שמשום מה כולם סבלו מהיבואנית של צמפיון , חבר שלי אמר לי אותו דבר כמו שחלקכם ציינתם , גם לו יש סזוקי סוויפט 2008 שקנו אותה חדשה והיא לא עשתה שום בעיות , אל תבינו אותי לא נכון אני לא אומר שכל רכב חדש יש לו בעיות , זה טיפשי להגיד דבר כזה ,

 

 

אבל שאתה שומע פתאום זה קנה אוטו חדש החלונות לא עובדים או זה קנה אוטו חדש ובכלל האוטו אחרי תיקון,

 

אז בן אדם שאין לו הרבה כסף והוא סוף סוף יכול לקנות אוטו חדש (אני לא מדבר על אנשים מהעשירון העליון) וואלה זה כואב הלב שאתה מוציא את כל כספך על רכב חדש ובסוף יש לו תקלה כמו טורבו פגום (ולא מגבים דפוקים )

 

ומי יקנה אז רכבים חדשים ? העשירים שגם ככה מחליפים כל שנה אוטו :lol:

פורסם
:mm_yeah:

הטכנולוגיה הזו עדיין בחיתולים ונכון לעכשיו היא לא מפגינה אמינות, אפילו ביחס לצרפתיה ממוצעת.

אני ממש לא מקנא במי שקונה רכב כזה ללא אחריות(בעוד שנתיים כמשומשת):?

 

 

מאחל לפותח הת'רד בהצלחה עם צ'מפיון.

פה הצלחת להשמיץ חצי אירופה-גם את VW וגם רכבים צרפתיים כולם כאחד אצלך.

מאיר תהנה מהמאזדה שלך אבל תפסיק כבר להשמיץ את כל העולם חוץ ממאזדה!.

שבת שלום.

פורסם
:mm_yeah:

הטכנולוגיה הזו עדיין בחיתולים ונכון לעכשיו היא לא מפגינה אמינות, אפילו ביחס לצרפתיה ממוצעת.

אני ממש לא מקנא במי שקונה רכב כזה ללא אחריות(בעוד שנתיים כמשומשת):?

 

 

מאחל לפותח הת'רד בהצלחה עם צ'מפיון.

 

יש לך סטטיסטיקה?

פורסם
היתה לי הרגשה שמגדשי הטורבו וגירי ה- DSG7 יסבלו מבעיות.

 

או שאתה מהנדס רכב, או שאתה נביא. אז מה אתה?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
דבר ראשון תודה על העזרה.

דבר שני , בקשר לקניית רכב חדש , מה לעשות אין לי 120 K במוזמן , אז נוח לי לקנות רכב חדש , עם תשלומים נוחים .

 

דבר שלישי , אני באמת מקווה שהכל ילך כמו שצריך , ויתקינו לי מה שצריך להתקין , וזה לא יקרה שוב ...כי זה ממש מתסכל , לא יודע אם חוויתם את זה , מרכב חדש אתה מצפה שיהיה מושלם , והיו לה כמה תקלות של חיישנים וכל מיני שטויות.

 

חוץ מזה ? רכב מעולה , חווית נהיגה ממש טובה !

 

תודה!

 

עריכה: דיברתי עם שמאי , ועורך דין , ואמרו שלא תיהיה שום ירידת ערך .

 

כול הסיפור שלך נראה לי אישית קצת מוזר. בתחילה דיברת על חוסר שמן (שזו אחריות שלך לבדוק באופן ייזום שמן מנוע) עכשיו אתה מזכיר בעיות חיישנים וכול מיני שטויות.

 

זה אמיתי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אף אחד לא משמיץ, רק עיוור לא ישים לב לכמות האנשים שמתלוננים כאן על הבעיות עם הרכבים החדשים בעלי מנוע הTSI וגיר הDSG.

 

וזה עוד כשהרכבים חדשים, מה יהיה בעוד שנתיים שתגמר האחריות? ידוע שהחלפה של טורבו או תיקון של גיר DSG זה עניין לא זול.

 

ורון, תפסיק למשוך לי בשיער על כל הודעה, אני לא בקטע.

 

שבת שלום.

פורסם
אף אחד לא משמיץ, רק עיוור לא ישים לב לכמות האנשים שמתלוננים כאן על הבעיות עם הרכבים החדשים בעלי מנוע הTSI וגיר הDSG.

 

וזה עוד כשהרכבים חדשים, מה יהיה בעוד שנתיים שתגמר האחריות? ידוע שהחלפה של טורבו או תיקון של גיר DSG זה עניין לא זול.

 

ורון, תפסיק למשוך לי בשיער על כל הודעה, אני לא בקטע.

 

שבת שלום.

 

ומה אחוז האנשים כאן שיש להם רכב מקונצרן VAG?

פורסם
אף אחד לא משמיץ, רק עיוור לא ישים לב לכמות האנשים שמתלוננים כאן על הבעיות עם הרכבים החדשים בעלי מנוע הTSI וגיר הDSG.

 

וזה עוד כשהרכבים חדשים, מה יהיה בעוד שנתיים שתגמר האחריות? ידוע שהחלפה של טורבו או תיקון של גיר DSG זה עניין לא זול.

 

ורון, תפסיק למשוך לי בשיער על כל הודעה, אני לא בקטע.

 

שבת שלום.

מאיר ביקשתי יפה הרבה פעמים כי זה לא לעניין,תפסיק להשמיץ כל מה שהוא לא מזדה,די להשמיץ!!!!!!!!!!

אתה רואה ששאר המגיבים להודעות שלך אומרים לך בדיוק את מה שאני אומר לך!.

פורסם

מאיר, אני לא מכיר שם תקלה בטורבו, או במנועים עצמם. אתה מכיר? היתה בעיה של איכות הדלק בארץ, והיא נפתרה.

לגבי DSG7, אכן היו פה דיווחים (כולל שלי) על בעיות. אני לא מכיר מישהו שהבעיה חזרה לו, והבה נזכור שכאן לרוב המשתתפים יש רכבי VW, או לפחות בשיעור שעולה עשרות מונים על רכבים אחרים. כשהיתה לי מזדה, הלך לי מותחן כבל קלאצ', מחשב ABS, חיבור כ"א, ופלאג היה קופץ מהמקום. לא הסקתי מזה שכל המזדות "שופכות" מחשבים בגלל זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אם התקלה חוזרת, או כל תקלה אחרת, תיכנס למתקפה כי אחרת לא תצא מהסרט הזה.

 

שילמת כסף , מגיע לך רכב וללא תקלות שכאלה.

 

זה לא נורה שנשרפת.

 

בהצלחה.

 

מסכים איתך במאה אחוז,

 

אם לא תסגור תעניין הזה מעכשיו תאכל מהאוטו הזה הרבה בעיות בזמן הקרוב .

שילמת כסף, צריך לקבל תמורה .

בהצלחה .

פורסם

בר, אני מאמין שאם אתה גולש קבוע כאן וחובב VAG, כן שמעת על אנשים עם בעיות בטורבו.

ראיתי את הת'רד שלך על הגיר, לא עבר הרבה זמן כדי שתגיד שזה לא חוזר(ומכל הלב מאחל לך שזה לא יחזור)

אגב, עם יד על הלב - אתה תהיה מוכן להחזיק רכב כזה שנגמרה לו האחריות?

 

דניאל, יש כאן המון חובבי VAG, מי שגולש כאן קבוע בפורום יודע על מה אני מדבר ועל איזה תקלות מדובר.

 

רון, כל טוב - אין לי כח שוב לדיון כזה.


×
×
  • תוכן חדש...