Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה רצינית ברכב חדש , מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת הודעה מאפריל 2009

 

 

 

זאת הודעה מאוקטובר 2010

 

 

 

זאת הודעה מדצמבר 2010

 

 

 

התקדמות מטאורית.

 

וסתם להשכלה למה טורבו לא תקין צריך לגרום לכיבוי הרכב?

וצריך יומיים לעלות על הבעיה??

טורבו לא תקין , שמן חסר , חיישנים מתקלקלים ועוד שטויות, אכן רכב אכבר!!

 

או כמו שאמר מרק 10 , אתה אמיתי??

 

טוב טוב טוב , להרגע .

אני יענה לכם על הכללל!

 

דבר ראשון , השירוקו זה של חבר, הוא פירסם ממני.

וכן יש לי FR , והכל אמיתי. למה לא בדקתי שמן? כי אחרי 5K קילומטר, לא אמור להגמר לי השמן , צודק?

 

חיישני לחץ אוויר עושים בעית , למה לא תיקנתי? אני לוחם בצהל, אין לי יותר מדיי זמן לקבוע תור לצ'מפיון מוטורס.

 

אוקיי? אנחנו אנשים בוגרים פה , ולא פורום ילדים תרגעו, לא משעמם לי לפרסם שיש לי FR או שירוקו .

יום טוב,

דוד.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב טוב טוב , להרגע .

אני יענה לכם על הכללל!

 

דבר ראשון , השירוקו זה של חבר, הוא פירסם ממני.

וכן יש לי FR , והכל אמיתי. למה לא בדקתי שמן? כי אחרי 5K קילומטר, לא אמור להגמר לי השמן , צודק?

 

חיישני לחץ אוויר עושים בעית , למה לא תיקנתי? אני לוחם בצהל, אין לי יותר מדיי זמן לקבוע תור לצ'מפיון מוטורס.

 

אוקיי? אנחנו אנשים בוגרים פה , ולא פורום ילדים תרגעו, לא משעמם לי לפרסם שיש לי FR או שירוקו .

יום טוב,

דוד.

 

נכון העסק זה חבר פשוט לא ידעתי את זה !!!


×
×
  • תוכן חדש...