Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה רצינית ברכב חדש , מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז תעשה חיפוש, רק בת'רד הזה יש 3 אנשים עם בעיות, לאחד הלך הטורבו, לשני הרכב לא הפסיק לעשות בעיות עד שהוא הגיע לתקשורת, ולשלישי נדפק הגיר.

 

תתחיל לעקוב יותר, אני לא משקר.

פורסם

אין ספק שהיפניות זה ראש יותר שקט אבל... יפנית בחיים לא תפנק אותך כמו גרמנייה :lol: .

הגרמניות מתעלות באיכות ובנוחות והכי חשוב אין בכל מטר כמו מאזדה 3 או סיריון או כל זבליסינג אחר.

שבת שלום

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

אני רואה וקורא את כל התרדים שקשורים ל TSI ו DSG ולא רק כאן אלא גם בפורומים בינלאומיים

אני בעצמי נוהג על רכב עם TSI.

 

אני בהחלט לא מזלזל בבעיות שיש לאנשים עם המנוע והגיר הנ"ל אבל צריך לשים את הדברים בפרופורציות.

א. יש כאן כמות מאוד גדולה של אנשים חובבי VAG ונוהגים על רכבי VAG.

ב. הרבה מאוד תלונות קשורות לאופי הטבעי של המנועים הללו (רעשים כאלה ואחרים, רעידות כשהמנוע קר) וגם לאופי של הגיר, שגם אם הוא בעל שני מצמדים צריך לזכור שהוא רובוטי.

 

באופן טבעי כשנכנסים לפורום שבו יש כמות גדולה של משתמשים במוצר מסויים, סביר להניח שנשמע הרבה יותר תלונות על המוצר הספציפי הזה ולא לדוגמא על מאזדה 3 או טויוטה.

 

אני באופן אישי מופתע שאנחנו לא שומעים על הרבה יותר בעיות במנועים הללו מתוך הכירות עם הנתונים והמפרטים הטכניים של המנועים הללו שעובדים בטמפרטורות ולחצים מאוד גבוהים.

 

גם מנועים שהלכו כאן בארץ (ובאוסטרליה, סינגפור ומדינות חמות אחרות) נבעו מנקישות עקב איכות דלק מאוד ירודה + לחץ גבוה + טמפרטורה מאוד גבוהה. העניין הזה טופל בתוכנה והמפה שונתה.

כמו גם העניין עם מנועי סקודה שכבו וגם זה נפתר ברמת התוכנה.

 

אין ספק שמדובר בטכנולוגיה מאוד חדשה ומתקדמת ולכן היא מועדת יותר לפורענות אבל בשביל להכריז שמדובר במנוע לא אמין ובגיר לא אמין צריך לעשות סטטיסטיקה עולמית.

פורסם

משה, זה מה שמנסים להכניס לנו לראש - וזה לא תמיד נכון.

אני מעדיף לראות את הרכב שלי בתור רכב ליסינג מאשר בתור מונית:-D

כל אחד והעדפות שלו.

 

דניאל, עד עכשיו אני אישית קיבלתי רושם שמדובר בטכנולוגיה לא אמינה, ולדעתי יקח לה עוד כמה שנים עד שהיא תבשיל.

פורסם

חברה זה לא חדש שיש הרבה בעיות ברכבים מתוצרת VAG.

אפילו הגרמנים כבר לא הכי מרוצים מהרכבים הגרמנים לפי סקר שהתפרסם השבוע והיפנים מתקדים גם שם.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
והבה נזכור שכאן לרוב המשתתפים יש רכבי VW, או לפחות בשיעור שעולה עשרות מונים על רכבים אחרים.

האם יש לך נתונים סטטיסטיים על 75456 חברי פורום?

פורסם

אתה טועה.

 

הגיבו אלה שיש להם VAG והנושא מעניין אותם, כל האחרים (בכלל אני) עייפו מהוויכוחים האין סופיים בדבר האמינות של הגרמניות, לכן אלה לא הגיבו.

פורסם

זה לא סותר את מה שאמרתי.

69% מהאנשים שהגיבו כאן הם בעלי רכבים מקונצרן VAG.

יכול להיות ואף הגיוני שבתרד הזה יהיו יותר אנשים עם VAG.

 

הויכוח פה בכל אופן הוא לא האם מאזדה עדיפה על VAG או ההיפך אלא ההכרזה הזו שסדרה שלמה של רכבים הגיעו עם מנוע לא אמין. זה עושה הרבה נזק ולא מגובה בעובדות.

פורסם

זאת הודעה מאפריל 2009

 

יש לי ניסאן סאני אם זה משנה, מאחורה יש שתי רמקולים של פאיוניר, לא יודע פרטים עליו

ומקדימה רמקולים מובנים כנראה.

אני רוצה לקנות רק מערכת, יש לי תקציב של עד 450 ש"ח,חשוב שיהיה חיבור לאייפוד, חיבור איכותי,MP3 ,ואם יש בלוטוטו(אני יגדיל את התקציב בשביל הבלוטוט')

תודה על העזרה מראש,

דוד.

 

זאת הודעה מאוקטובר 2010

 

שלום,

ברשותי שירוקו 2.0T 2009 , לבנה.

עכשיו אני מחפש כבר כמה זמן מקום שיכול להוסיף לי את הפס האדום מקדימה כמו הGTI וב R .

איפה אני יכול לעשות את זה ?

 

mtm-scirocco-r.jpg

תודה,

דוד.

 

זאת הודעה מדצמבר 2010

 

אהלן , ברשותי איביזה FR 2010 , שנקנתה לפני 3 חודשים בערך , ועברה 5 אלף קילומטר .

שבוע שעבר , לפתע בנסיעה בכביש מהיר , המחשב כיבה את האוטו ולא נתן להניע יותר , בקיצור גרר בלאגנים ...הבאנו את האוטו למוסך של צ'מפיון , יום ראשון התקשרו אמרו שלא יודעים מה הולך עם האוטו , יום שני מתקשרים אומרים שהטורבו נהרס והם מזמינים חדש ונתנו רכב חלופי .

עכשיו השאלה , אם מגיע לי משהו ? פיצויים ? כי תכלס אני חושב שכן .

מה אפשר לעשות?

תודה על העזרה,

דוד.

 

התקדמות מטאורית.

 

וסתם להשכלה למה טורבו לא תקין צריך לגרום לכיבוי הרכב?

וצריך יומיים לעלות על הבעיה??

טורבו לא תקין , שמן חסר , חיישנים מתקלקלים ועוד שטויות, אכן רכב אכבר!!

 

או כמו שאמר מרק 10 , אתה אמיתי??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עם שם משתמש כמו Fiction, אני בספק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שעוד פעם אני לא מבין למה לקנות רכב חדש אם כל בן אדם שני יש לו תקלה כזאת או אחרת ברכב ה"חדש" וכולם פה חכמים גדולים ואומרים תיקנו לך את האוטו ה"חדש"

רכב קונים יד 2 שנה אחרי יציאתו מהמפעל ככה אתה נהנה גם מירידת הערך שסופג היד ראשונה וגם מכל התקלות שעברו כבר תיקונים :wink:

 

צודק, רכבים משומשים לא מתקלקלים.

 

:roll:

 

אני קניתי רכב חדש לפני למעלה משנתיים, עד עכשיו 0 תקלות. מבחינת קוסמטיקה התקלף הציפוי של כפתור ידית בלם יד - החליפו את כל הידית...

 

היתה לי הרגשה שמגדשי הטורבו וגירי ה- DSG7 יסבלו מבעיות.

 

באמת לא מבין את כל נבואות ה"זעם" האלה, אני מאמין שמהנדסי VAG חשבו קדימה איזה צעד או שתיים מעבר למה שמשתתפי קארזפורום חשבו ברמת המכאניקה, אם יש בעיות איכות דלק ושאר משפיעים מזיקים אחרים במדינה מסויימת (ומאוד מאוד מאוד קטנה, נניח ישראל) זה לא ממש בתחום האחריות שלהם, למרות שהם כמובן יידרשו לטפל בבעיות האלה ולפתור אותם ספציפית בכל שוק מטרה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זאת הודעה מאפריל 2009

 

 

 

זאת הודעה מאוקטובר 2010

 

 

 

זאת הודעה מדצמבר 2010

 

 

 

התקדמות מטאורית.

 

וסתם להשכלה למה טורבו לא תקין צריך לגרום לכיבוי הרכב?

וצריך יומיים לעלות על הבעיה??

טורבו לא תקין , שמן חסר , חיישנים מתקלקלים ועוד שטויות, אכן רכב אכבר!!

 

או כמו שאמר מרק 10 , אתה אמיתי??

 

ישה, אני לא עשיתי בדיקה מקיפה בעניין המשתמש הפוטנציאלי 8) אבל אני מודה לך מקרב לב על המידע.

 

כאחד שחיי ונושם רכבי קונצרן VAG ומכיר יחסית דיי טוב את הרכבים הסיפור הזה לא מריח שאורמה בלאפה.

 

ברוב הרכבים החדשים של קונצרן VAG בנוסף למנורת לחץ שמן נמוך קיימת גם מנורת אזהרה+אזהרה קולית על מפלס שמן מנוע נמוך המתריעים הרבה לפני שעלול להיגרם נזק כולשהו למנוע לכן נראה לי תמוה העניין.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...