Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?  

130 הצבעות

  1. 1. כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?

    • 1
    • 2 או יותר
    • שמי האמצעי הוא טוטאל לוס
    • השריטות היחידות שעשיתי לאוטו היו בזמן הפוליש


פוסטים מומלצים

פורסם

שנתיים וחצי:

אין תאונות,מה לעשות כשאתה נוהג על לאנטיס,אין טעם להשתולל או לעשות שוויץ.

 

טפו טפו טפו,שימשיך ככה.

 

נראה לי שאני אצא מהצבא ויהיה לי אוטו משלי אני......

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שנה אחרי שקיבלתי רישיון כמעט שעשתי טוטאל לוס לאוטו, למרות שזאת לא היתה אשמתי...

 

פשוט מאוד חציתי צומת באור ירוק, ומישהי ( כן, אישה!!!) החליטה שגם מהכיוון שלה היה ירוק וחצתה את הצומת בלי להסתכל... נכנסתי בה בצד, בתאונה שהיתה יכולה להיות הרבה יותר קשה אם לא הייתי מסובב את ההגה ברגע האחרון ובולם... פגעתי בה בצד מאחורה, והרכב שלה הסתובב כמה פעמים...

 

אצלי ברככ אף אחד לא נפגע, ואצלה שתי הבנות שלה פונו לבית חולים, אבל נראה לי סתם הן היו בהלם...

 

חוץ מזה ( :roll: ) העבר נקי!!! 8)

מגאן 265

פורסם

רשיון כמעט 3 שנים

1. בשנה הראשונה- שפשוף בחנייה אחרי שהתעסקתי עם הרדיודיסק ולא שמתי לב.

2. שנה שנייה-זקן נכנס בי בצומת לאחר שלא ציית לתמרור תן זכות קדימה! לא אשמתי ולא יכלתי להתחמק.

אז בעקרון שפשוף קטן בחנייה זו התאונה היחידה שלי שנגרמה על ידי. :roll: טפו טפו טפו

פורסם

לא שאלתי מי אשם . אני בטוח שבחלק מהתאונות היו אשמים (לפחות עיקריים) אחרים .

השאלה הייתה מי היה מעורב בתאונה - לא משנה איזו ולמה.

 

לבקשת הקהל - תקופת ה"מבחן" מוארכת לשנתיים... :lol:

פורסם
לא שאלתי מי אשם . אני בטוח שבחלק מהתאונות היו אשמים (לפחות עיקריים) אחרים .

השאלה הייתה מי היה מעורב בתאונה - לא משנה איזו ולמה.

 

לבקשת הקהל - תקופת ה"מבחן" מוארכת לשנתיים... :lol:

 

אז מה זה משנה הסקר? לא רבים הסיכויים שבנאדם, צעיר או מבוגר, לא יהיה מעורב בתאונת דרכים בתקופה של שנתיים...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני הייתי טיפש מספיק בשביל לנסוע בכביש של 60 קמ"ש במהירות של **1 קמ"ש.....

 

מיותר לצין כמה רק אני אגיד שזה כ]ליים ויותר....

 

בקיצור למדתי את הטעות שלי! אוטו זה כלי רצח! רישיון=רישיון לנשק!!!

וזה ממש ככה! מזל שלא קרה כלום לחבר שישב לידי

 

 

 

בקיצור נהגים חדשים אל תשתוללו! זה לא שווה את זה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

א. נהג חדש, ביצעתי תאונה עם המגאן (חדשה) בשברולט, עקב סטייתו לנתיב שלי , נזק בלתי נראה למגאן לשברולט... דלת עקומה.

 

ב. לפני כחצי שנה התהפכות עם פיאט פונטו HGT ז"ל :(... כביש, ישר, ריק מרכבים , 4 וחצי לפנות בוקר , אחרי מסיבה עם 2 חברים נוספים ברכב, טסים על XXX מהירות והופ מתהפכים עם הרכב. סיוט שלא ישכח אף פעם! - נשמע כמו תסריט של סרט רע ואכן זה מה שהיה.

 

לא לדבר על זה שלחבר שלי יש עדיין סיוטים מהעניין ויש לו בעיה לעלות על רכבים של אנשים ולנסוע במהירות גבוהה.

 

ג. שיפשוף כנף שמאל אחורית ע"י רכב שסטה לנתיב שלי בלי להסתכל במראות. חפיף.

 

 

סעיפים ב ו ג הם בערך כ... 4 שנים אחרי שאני על הכביש.

ת'כלס סעיף א. רק עונה על השאלה הנ"ל אבל הרגשתי צורך לרשום הכל.

 

עד כה אני 4 וחצי שנים על הכביש :)

3 pix.JPG

פורסם

עליות וירידות כל הכביש, אחרי כל עליה שרכב קפץ להנאתו :).

 

אחרי אחת העליות הכביש היה מחוסה חול (בדיוק בתחילת הירידה מהעליה) אשר היה גם רטוב מהטל שהיה. עכשיו תחשוב לבד...

 

חול + רטוב + קפיצה של רכב במהירות של XXX = איבוד שליטה מוחלט

 

כל החיים רצים מול הפנים בעניין של שניות, סרט רע. בדיוק כמו שמדברים על זה, אז תדע שזה יותר גרוע!.

לא מומלץ בכלל.

פורסם

כל החיים רצים מול הפנים בעניין של שניות, סרט רע. בדיוק כמו שמדברים על זה, אז תדע שזה יותר גרוע!.

לא מומלץ בכלל.

 

:mm_yeah:

כשהמשאית באה מולי הבנתי שזה הסוף. בום גדול, לבן בעיניים (כרית אויר), העפה לסלעים שבשוליים... לקח לי כמה שניות להבין שאני חי ולא קרה לי כלום...

 

תאונה זה דבר נורא...

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

תרשו לי להיות מעט חריג.

 

יש לי רשיון ישראלי 25 שנה ואני נוהג מעט יותר שנים. מעולם לא עשיתי תאונה במכונית. אף לא אחת.

ניסיתי להזכר בנזקים אחרים שעשיתי לכלי רכב ונזכרתי שב 1989 עליתי על אבן שפה ועיקמתי ג'נט של סיטרואן ויזה, וכמה שנים לפני זה נפלתי מוספה. לבשתי ג'ינס ובכיס האחורי היה מטבע של לירה. כשישבני החליק על האספלט, נוצר שפשוף עגול ומדויק בכיס האחורי בצורה של המטבע. הוספה היתה חדשה, מודל 1976 , והשריטות על המכסה של המנוע כאבו יותר מהישבן שלי.

במכונית כאמור, מעולם לא עשיתי תאונה. גם בכביש וגם בשטח. כיום אני נוהג 52K ק"מ בשנה ולפני זה בערך 30K. עשיתי עשרות רבות של טיולי שטח עם עבירות קשה. אני לא יודע על מחקר שבדק את זה, אבל ללא ספק יש אנשים שמועדים לתאונות יותר מאחרים. אם זה קשור ליכולת מוטורית, זיהוי מצבי סכנה, מבנה אישיות, או משהו אחר - אני לא יודע.

אני גם לא יודע איך משנים את זה. אין ספק שלימוד מעמיק יותר והבנת תהליכי נהיגה הוא בסיס חשוב, כמו גם נסיון, אבל אני משוכנע שיש גם משהו עמוק יותר שצריך לגלות.

 

נמרוד

פורסם

אני בדיוק הדוגמא הקלאסית ל"למה צריך מלווה" :)

 

הוצאתי רשיון נהיגה לאחר 18 שיעורים בערך וטסט אחד, והרגשתי מלך העולם.

למזלי (הלא כל כך טוב) היתה לי גישה חופשית למדי לאוטו החייתי של אבא - אאודי 80 מודל 1979 עם 1300 סמ"ק אימתניים של כוח מתפרץ...

 

כשקיבלתי את הרישיון הגעתי עם האוטו לביצפר בשביל ס"ד, כמובן, ובדרך הביתה מילאתי 4 טרמפיסטים, ואחרי שבקושי הצלחתי לשלב לראשון (כל הזמן נכנס לי רוורס...) יצאתי בענן עשן ואבק, לא ממש עצרתי בעצור (לחץ חברתי, לחץ חברתי) , ונהגת מסכנה באוטוביאנקי 112 הורידה לי את כל צד ימין הקדמי, עברה בסבסובים את אי התנועה הבנוי לנתיב הנגדי, המשיכה על המדרכה ועל הדשא עד שנפלה לתעלה.

 

למרבה המזל אף אחד לא נפגע כלל, היא נהגה ללא רשיון וללא טסט (אבל כמובן שהאשם הוא אני), למרבה הפלא גם הנזקים למכוניות היו לא נוראים, רק שנאלצתי לשלם הכל מכיסי, וזה כאב מאד ... וכל זה ביום הראשון שלי כנהג - אין ספק שאת השיעור שלי למדתי...

 

חוץ מזה, בערך שנה וחצי אח"כ, אחרי break up עם חברה שלי דאז נסעתי בעצבים לחוף פלמחים, ובסיבוב ימינה 90 מעלות נכנסתי לכזה תת היגוי שפשוט המשכתי ישר לתוך השדה, למזלי לא היו רכבים בסביבה ואיזה טרקטור משך אותי החוצה בלי טמבון קדמי.

 

 

מאז - טפו טפו כבר 10 שנים כמעט, רק נכנסים בי מאחורה ברמזורים 8) , ועם הלאנוס סבסבתי כשניסיתי לראות איפה המגבלות שלה, עכשיו אני לא עושה שטויות (טוב , כמעט שלא)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

היו לי 3 :? תאונות בשנה וקצת הראשונה. שלושתן קרו בתקופה של כחצי שנה.

 

הראשונה הייתה תאונת חזית אחור ברכב שעמד ברמזור (לימד אותי הרבה על שמירת מרחק...).

 

השניה הייתה התנגשות קלה באופנוען עקב חוסר מתן זכות קדימה.

 

השלישית הייתה תאונת הטוטאל לוס הידועה שלי, של איבוד שליטה בפניה והגעה לתעלה.

 

 

חוץ משלושת התאונות הנ"ל, היו לא מעט "כמעטים" ושפשופים למיניהם.

 

 

התאונות נגרמו מפזיזות וביטחון עצמי מופרז בנהיגה.

 

 

עברו כמעט שנתיים מתאונת הטוטאל לוס. התאונה השפיעה עלי ושינתה אותי בצורה דרסטית. התאונה הזו עשתה את מה ששום קורס/ לימוד אחר היה יכול לתרום.

 

 

שלא נדע תאונות. :idea:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
אם מבלבל - סליחה מראש

 

אתה זוכר נכון, אבל זה כבר כלום לעומת השאר.

הכללתי את זה בשפשופים, כי הנזק היה שפשוף...

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006


×
×
  • תוכן חדש...