Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?  

130 הצבעות

  1. 1. כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?

    • 1
    • 2 או יותר
    • שמי האמצעי הוא טוטאל לוס
    • השריטות היחידות שעשיתי לאוטו היו בזמן הפוליש


פוסטים מומלצים

פורסם

ביולי 88 יצאתי שבת מהטירונות(שיריון),אחרי 36 שעות בלי שינה,לקחתי את האל-קמינו 79 שהיתה לאבא שלי(היה לה מנוע V 8)ויצאתי לתל אביב עם חברה שלי דאז(אישתי היום)בשדרות הרברט סמואל,לכיוון תל אביב,נרדמתי על ההגה,עליתי על האי תנועה,נסעתי עליו כמעט דקה(על יותר ממאה)ונעצרתי בעמוד תאורה...האוטו נמעך כליל,ואנחנו יצאנו בפגיעות יבשות לא קשות,שותתי דם מרסיסי זכוכית.מאז,טפו..טפו..לא עשיתי שריטה לאף אוטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התאונה הזו עשתה את מה ששום קורס/ לימוד אחר היה יכול לתרום.

:idea:

 

יש משהו נכון במה שאת אומרת,אני לא יודע מה קרה בתאונה ה-3 שלך,לא ידוע לי הפרטים,אבל,אם היית עוברת קורס נהיגה מתקדמת,את טוענת שזה גם לא היה עוזר למנוע את התאונה?! או ש"המסקנות" שהיו לך מהתאונה,בעצם גרמו לך להירגע?!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אומנם שנה שנייה אבל עדיין "נהג חדש".

אני+חבר+ספורטז'\רכב של אבא,

נכנס לכיכר\פונטיאק גרנד פרי מתקרבת לכיכר,

נהג זקן רואה ספורטז'\מסתכל על הנהג (אנוכי) "בלבן של העיין",

רוצה לבלום אבל...לוחץ על דוושת האוץ ואני עף לארץ עוץ :shock: ,

פוגע בכנף אחורית תוך כדיי ניסיון התחמקות שלי,

פגיעה,

הרכב מסתבסב ותופס מהירות עקב מיקום הפגיעה וניסיון ההיחלצות שלי,

שניי גלגלים באוויר מתקרב להיתהפכות אבל...

נבלם בעמוד חשמל ומדרכה (שוב כנף אחורית אבל הפעם השמאלית)

תוצאה:

פגיעת שלדה,

נזק מוערך של 15,000 ש"ח,

וכמובן הגרוע מכל:

לך תסביר לאבא למה ברכב שלו (עם שלט למכירה כבר!!!) יש רק שלושה ג'נטים ושתיי דלתות שימושיות (אני יודע שבתצורה של ג'יפ יש 5 דלתות :oops: )

2=5-3 :idea:

תוצאת תיקון:

הרכב עומד בשיפוע

גלגל אחורי ימני בולט החוצה ואחורי שמאלי...פנימה.

 

תוצאת מכירה:

יום אחד בעיתון (יותר נכון שעה וחצע מצאת העיתון),

מחיר מחירון (+ רווח של תשלום איבוד ערך מחברת הביטוח),

לרכב שנסע 30,000 ק"מ בשנה וטייל גם במעלה זיק המפורסם (מישהו אמר היתעללות?)

 

 

נ.ב:

ייאמר שהספורטאז' זכה אצלי למקום של כבוד בשורת הרכבים הטובים,המהנים,והמוצלחים ביותר עלייהם נסעתי,0 תקלות,ים של אישיות.

פורסם

התאונה הזו עשתה את מה ששום קורס/ לימוד אחר היה יכול לתרום.

:idea:

 

יש משהו נכון במה שאת אומרת,אני לא יודע מה קרה בתאונה ה-3 שלך,לא ידוע לי הפרטים,אבל,אם היית עוברת קורס נהיגה מתקדמת,את טוענת שזה גם לא היה עוזר למנוע את התאונה?! או ש"המסקנות" שהיו לך מהתאונה,בעצם גרמו לך להירגע?!

 

 

לידיעתך, עברתי לפני התאונת טוטאל לוס 3 קורסי נהיגה מתקדמת.

 

ברור שזה עזר, אבל כנראה שאני מאלה שלומדים את הלקח בצורה הקשה.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

התאונה הזו עשתה את מה ששום קורס/ לימוד אחר היה יכול לתרום.

:idea:

 

יש משהו נכון במה שאת אומרת,אני לא יודע מה קרה בתאונה ה-3 שלך,לא ידוע לי הפרטים,אבל,אם היית עוברת קורס נהיגה מתקדמת,את טוענת שזה גם לא היה עוזר למנוע את התאונה?! או ש"המסקנות" שהיו לך מהתאונה,בעצם גרמו לך להירגע?!

 

 

לידיעתך, עברתי לפני התאונת טוטאל לוס 3 קורסי נהיגה מתקדמת.

 

ברור שזה עזר, אבל כנראה שאני מאלה שלומדים את הלקח בצורה הקשה.

 

סבבה,לפחות למדת את הלקח. :wink:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

"התאונה" היחידה שהייתה לי בשנה וחצי שיש לי רשיון..

 

נסעתי באיזה רחוב מפוצץ במכוניות חונות מכל הצדדים ופיתאום שמעתי משהו פוגע באוטו שלי אבן או משהו... הסתכלתי אחורה לשניה מחזיר את הראש וקולט מאזדה קופצת לי מאיזה פניה שהייתה חסומה בחלקה עם GMC ואן, בלמתי עד כמה שיכולתי...

ניכנסתי קלות במאזדה - הנזק שיפשוף קל בפגוש מקדימה.

 

חוץ מזה אין תאונות טפו טפו טפו!!

 

TM

פורסם
לא שאלתי מי אשם . אני בטוח שבחלק מהתאונות היו אשמים (לפחות עיקריים) אחרים .

השאלה הייתה מי היה מעורב בתאונה - לא משנה איזו ולמה.

 

לבקשת הקהל - תקופת ה"מבחן" מוארכת לשנתיים... :lol:

 

אז מה זה משנה הסקר? לא רבים הסיכויים שבנאדם, צעיר או מבוגר, לא יהיה מעורב בתאונת דרכים בתקופה של שנתיים...

 

הראל.

 

תגיד, אתה מסטול????

נראה לך הגיוני שכל בנאדם יהיה מעורב בממוצע בתאונה כל שנתיים?.

הסטטיסטיקה אומרת שכל תושב ישראל יהיה מעורב בתאונה פעם אחת בחייו בממוצע (או אולי אני מתבלבל והכוונה היתה לתאונה עם נפגעים?).

אז אם בשבילך תאונה בשנתיים זה נורמאלי, תבדוק את עצמך.

 

מצד שני, נראה לי שבממוצע גם אני עברתי תאונה כל שנתיים - אם מחשיבים גם את כל הדברים הקטנים.

 

בשנתיים הראשונות שלי עם רשיון לאוטו:

1. ביציאה לרונדו, עומדים בשיירה בירידה, דיברתי עם החברה' שבאוטו מאחורה והרגל קצת השתחררה מהברקס והאוטו הדרדר עד שנעצר על האוטו שלפני. הנזק - בקליט איתות שבור, ולרכב השני פגיעה קלה בדלת. אין ספק שזו "תאונה" שרק נהג חדש יכול לעשות.

2. גולש לאט בתוך מגרש חניה לחפש מקום פנוי, ופתאום מישהו יוצא ברברס ישר לתוך הדלת האחורית שלי. מתברר שזה היה מישהו מהשכבה שלי, שהיה בערך האחרון בשכבה שקיבל רשיון, הוא היה נהג מאוד חסר בטחון, והבחורה שאיתו עוד עמדה וכיוונה אותו כשהוא נכנס בי!!

 

ב שנים שאחרי היו לי עוד 3 תאונות, שדווקא אלה היו יותר באשמתי.

1. פקק ברמת השרון. גשם. תנועה מתקדמת לאט. אני מכוון את הרדיו, בודק את התדר, מרים את הראש והפאסאט שלפני נעצרה. בום. הפאסאט נסע לשלום, אני נשארתי עם נזק של 7000 ש"ח על פגוש, גריל, רדיאטור, פנסים ועוד....

2. 4 בבוקר בדרך חזרה מבילוי בחיפה לבית של ידידה בנצרת עילית. חצי קילומטר מהכניסה לנצרת עילית ואני נרדם על ההגה תוך כדי שאני שר לעצמי בקול רם כדי לא להרדם. כניסה בזוית רדודה לגדר הבטיחות בצד שמאל וגירוד של כל הפנלים בצד שמאל.

3. צומת כפר שמריהו, יום אחרי פתיחת המחלף החדש. רכב עוצר ביציאה ימינה צפונה לכביש החוף ואני אחריו. הוא מתחיל לנסוע ואני אחריו, מביט מעבר לכתף שמאל לבדוק שאין תנועה מדרום, מחזיר מבט והאוטו שלפני נעצר במקום!! ניסיתי לשבור הגה אבל נכנסתי בו פינה לפינה. מסתבר שהנהגת ראתה את הרמזור האדום לבאים מדרום וחשבה שזה נועד עבורה, ונעצרה במקום. כעבור שבוע הזיזו את עמוד הרמזור לצד שמאל של הנתיב לאחר שמספר נהגים נוספים עשו תאונות זהות.

 

מזה 6 שנים לפחות לא הייתי מעורב בתאונה עם האוטו (ספין נחשב?)

 

מכיוון שמדברים כאן על נהגים חדשים, נראה לי שהשנתיים הראשונות שלי על אופנוע גם רלוונטיות:

1. דיזנגוף, פיאג'יו סי. פקק ארוך בנתיב שמאל, פקק קצר בנתיב ימין. אני בוחר בנתיב ימין. רכב משמאל מחליט לחתוך לנתיב ימין בדיוק כשאני מגיע. יורד חזק מדי על הבלם הקדמי, קדמי ננעל, זורק אותי מעל הכידון, מתגלגל על הפירות של הפיקוסים ונוגע בקלילות עם הקסדה בפגוש של הרכב (שהואיל לעצור כשקלט שיש בעיה.... כדי שאוכל להכנס בו חזק יותר כנראה).

הנזק - ג'ינס קרוע וחבלה בברך.

2. שבעת הכוכבים, כשעוד היה ככר ליד המשטרה ולא היה גשר. אני חולף את הפקק של הנתיבים הצרים ברכיבה על המדשאה באמצע הכביש כי היו אוטובוסים בשני הנתיבים. במסילה יש רכבת. המחסום עולה, אני מזנק, משכיב את האופנוע (ג'אווה) לתוך הככר, דופן הצמיג עדיין רטוב מהטל על הדשא, ואני מוצא את עצמי על הכביש.

הנזק - פאדיחה גדולה להתגלגל על הכביש מול פקק שלם של מכוניות שלפני רגע ראו אותי עוקף אותם על הדשא....

3. אזה"ת הרצליה. מערבל בטון נוסע 30 קמ"ש ואחריו טנדר. אני יוצא לעקוף. בדיוק באותו רגע הטנדר פונה שמאלה לאתר בניה. לא היו אורות ברקס כי הוא כבר נסע לאט, והוא לא אותת. אני שובר שמאלה כדי לנסות לעקוף אותו, מגיע לחול בכניסה לאתר הבניה ומחליק.

הנזק - סדקים בשורש כף היד.

 

כל התאונות האלה בוודאות לא היו מתרחשות אם היה לי אז את הנסיון ברכיבה שיש לי היום.

 

בשנים הבאות היתה לי עוד תאונה על דו גלגלי (אני לא מחשיב נפילות בשטח) שכבר סיפרתי עליה איפשהו בפורום (כנראה פורום אופנועים בתפוז) ואני לא אספר עכשיו כי אני מתעצבן כל פעם מחדש.

 

מזה 3 שנים לפחות לא הייתי מעורב בתאונה עם האופנוע

 

סעו בזהירות!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בקצת פחות משנה שיש לי רשיון טפו טפו טפו , לא היו תאונות רציניות , אם אפשר לקרוא לזה תאונות .

 

1)קרה לי (גם להורים קורה הרבה) לא פעם אחת שאני חונה בחניה בבית אני עולה איזה ס"מ על המדרכה עם הטמבון הקידמי , נזק לא רואים ,

אפשר רק להרגיש אם מעבירים יד בטמבון הקידמי מלמטה .

2)לפי חודשיים בערך בת"א שרטו את האוטו שריטה "קטנה" 3-3.5 ס"מ טמבון האחורי ליד הגלגל האחורי הימני - אפילו פקטים לא השאיר נבלה .

3)בל"ג בעומר האחרון לקחתי פנייה על 55-60 קמ"ש פנייה 70 מעלות בערך ודי ארוכה רק שהממטרות שהשקו את הדשא ליד הרטיבו את הכביש ,

נכנס לסיבוב מאבד שליטה , ההגה לא מגיב , לחיצה על הגז ואני יוצא מזה , זה היה כל כך ברור שזה יקרה שאני פשוט מפגר ועוד אני אומר

לחבר שיש לידי "אני יחליק אתה תראה , אני מחליק אני מחליק" , מצב די מפחיד (אני מניח שקורס נהיגה היה מועיל ביותר ברגע הזה) .

 

וזהו ואני מקווה שזה ישאר ככה , טפו טפו טפו מלח מים שום בצל , יהיה בסדר .

 

סעו בזהירות . :p

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
בקצת פחות משנה שיש לי רשיון טפו טפו טפו , לא היו תאונות רציניות , אם אפשר לקרוא לזה תאונות .

 

1)קרה לי (גם להורים קורה הרבה) לא פעם אחת שאני חונה בחניה בבית אני עולה איזה ס"מ על המדרכה עם הטמבון הקידמי , נזק לא רואים ,

אפשר רק להרגיש אם מעבירים יד בטמבון הקידמי מלמטה .

2)לפי חודשיים בערך בת"א שרטו את האוטו שריטה "קטנה" 3-3.5 ס"מ טמבון האחורי ליד הגלגל האחורי הימני - אפילו פקטים לא השאיר נבלה .

3)בל"ג בעומר האחרון לקחתי פנייה על 55-60 קמ"ש פנייה 70 מעלות בערך ודי ארוכה רק שהממטרות שהשקו את הדשא ליד הרטיבו את הכביש ,

נכנס לסיבוב מאבד שליטה , ההגה לא מגיב , לחיצה על הגז ואני יוצא מזה , זה היה כל כך ברור שזה יקרה שאני פשוט מפגר ועוד אני אומר

לחבר שיש לידי "אני יחליק אתה תראה , אני מחליק אני מחליק" , מצב די מפחיד (אני מניח שקורס נהיגה היה מועיל ביותר ברגע הזה) .

 

וזהו ואני מקווה שזה ישאר ככה , טפו טפו טפו מלח מים שום בצל , יהיה בסדר .

 

סעו בזהירות . :p

 

1)יצאת מזה

2)אם ידעת שאתה נכנס למצב הזה? למה נכנסת לסיבוב ככה?

(קורס נהיגה בטוח לא היה עוזר לך במצב הנ"ל רק קצת שכל :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם

מוזר...על איזה אוטו אתה נוהג ?

דווקא ההיגוי אומר שזה רק יחמיר את המצב, במצב כזה עדיף לתת ברקס חלש ועדין כדי "להושיב" את הפרונט טוב יותר, ובכך להחזיר את ההיגוי....

פורסם

first year as a driver, ford escort erica, driving reverse in a parking,

hit concrete pole.

damage to the trunk door + lock.

 

fourth year of driving -

3 accidents:

1 - hit a driving student during a lesson in the back of his car.

my fault, looking on a KUSIT, driving the lane next to me to the oposite direction. all this during a traffic jam inside RAMAT-GAN

2 - driving out of paralel parking, a JEEP came fast in a curve when i was allready 3/4 car in the road (and out of the parking) and he hit me in the front left wing.

3 - PARSA in the middle of the night, a little tired,

another car came and hit me on the side. 2/3 of the impact was on the back left door, 1/3 was on my door.

lucky, i only bit my toung. the car was ¨global wrack¨.

4 - one mothe ago, some one hit my car from the back when i was standing in a red traffic light.

 

bad statistic for me but only 1 hit in the 2 first years of driving.

פורסם
בקצת פחות משנה שיש לי רשיון טפו טפו טפו , לא היו תאונות רציניות , אם אפשר לקרוא לזה תאונות .

 

1)קרה לי (גם להורים קורה הרבה) לא פעם אחת שאני חונה בחניה בבית אני עולה איזה ס"מ על המדרכה עם הטמבון הקידמי , נזק לא רואים ,

אפשר רק להרגיש אם מעבירים יד בטמבון הקידמי מלמטה .

2)לפי חודשיים בערך בת"א שרטו את האוטו שריטה "קטנה" 3-3.5 ס"מ טמבון האחורי ליד הגלגל האחורי הימני - אפילו פקטים לא השאיר נבלה .

3)בל"ג בעומר האחרון לקחתי פנייה על 55-60 קמ"ש פנייה 70 מעלות בערך ודי ארוכה רק שהממטרות שהשקו את הדשא ליד הרטיבו את הכביש ,

נכנס לסיבוב מאבד שליטה , ההגה לא מגיב , לחיצה על הגז ואני יוצא מזה , זה היה כל כך ברור שזה יקרה שאני פשוט מפגר ועוד אני אומר

לחבר שיש לידי "אני יחליק אתה תראה , אני מחליק אני מחליק" , מצב די מפחיד (אני מניח שקורס נהיגה היה מועיל ביותר ברגע הזה) .

 

וזהו ואני מקווה שזה ישאר ככה , טפו טפו טפו מלח מים שום בצל , יהיה בסדר .

 

סעו בזהירות . :p

 

1)יצאת מזה

2)אם ידעת שאתה נכנס למצב הזה? למה נכנסת לסיבוב ככה?

(קורס נהיגה בטוח לא היה עוזר לך במצב הנ"ל רק קצת שכל :wink: )

 

למה נכנסתי ?

כי אם הייתי בולם באותה רגע שידעתי הייתי מחליק ופוגע במדרכה .

אני לא מדבר איתך על בלימת חירום , אלא אפילו על בלימה חלשה , למה 10 מטר מהמקום עשו מדורות והרבה

זמן לא ירד גשם ופתאום הממטרות עבדו והכביש היה חלק מאוד , ד"א זאת פנייה שאפשר בקלות לבצע אותה על 60

ואפילו יותר , פשוט הכביש היה מאוד חלק .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
מוזר...על איזה אוטו אתה נוהג ?

דווקא ההיגוי אומר שזה רק יחמיר את המצב, במצב כזה עדיף לתת ברקס חלש ועדין כדי "להושיב" את הפרונט טוב יותר, ובכך להחזיר את ההיגוי....

 

מיצובישי קולט .

אין לי מושג למה נכנסתי , פשוט ההגה לא הגיב , נתתי לחיצה חלשה על הגז וההיגוי חזר .

ד"א אם ההגה לא מגיב אז זה היגוי יתר או תת היגוי אני תמיד מתבלבל ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אל תעלב אבל קולט זה לא בדיוק האוטו שצריך להיכנס איתו לסיבובים חזק

במיוחד לא על רטוב...

 

תלמד להבא...

 

:idea:


×
×
  • תוכן חדש...