Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?  

130 הצבעות

  1. 1. כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?

    • 1
    • 2 או יותר
    • שמי האמצעי הוא טוטאל לוס
    • השריטות היחידות שעשיתי לאוטו היו בזמן הפוליש


פוסטים מומלצים

פורסם
עם הC3 עשיתי ת'סיבוב הזה ב80 קמ"ש וזה לא סיפור גדול ...

 

 

בהנחה ואתה מתכוון לאותו סיבוב, ומדבר על 80 קמ"ש בחלק הכי איטי של הסיבוב (כלומר - מהירות מינימלית לאורך הסיבוב 80 קמ"ש) - אני אשמח לראות אותך עושה את זה עם C3.

 

מזכיר לי שרזמל אמר לי פעם שהוא עשה את הסיבוב של היציאה מרעננה לכיוון גהה דרומה על 80 קמ"ש עם טווינגו. מאז בכל פעם שאני יוצא אני מנסה... :lol:

 

רוני

 

אני מיתכוון לחלק החד של הסיבוב .

הC3אוהבת כביש רטוב, קשה מאוד ליגרום לה ליזרוק

אני מוכן להדגים בכיף..

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

אני מיתכוון לחלק החד של הסיבוב .

הC3אוהבת כביש רטוב, כמעט בלתי אפשרי ליגרום לה ליזרוק

אני מוכן להדגים בכיף..

 

אתה נהג חדש? כי אם כן - ההדגמה שלך תסתיים כנראה בהוספה של קול לסקר תחת "שמי האמצעי הוא טוטאלוס" :p

 

מצחיק אותי שאתה אומר שה-C3 אוהבת כביש רטוב וכמעט בלתי אפשרי לגרום לה לזרוק. אם אתה אומר את זה, אני מוכן להתערב ש-80 אתה תראה בסיבוב הזה רק כמה מטרים טובים אחרי היציאה ממנו.

 

ולהראל - אי אפשר להסביר מעל גבי הפורום כמובן. יש מאה ואחת דרכים לקחת את הסיבוב, זה לא שחור ולבן כמו שאתה מציג את זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב, עכשיו תורי ...

הייתה לי רק פאשלה אחת וזה היה עם האומגה. האומגה היה הרכב הראשון שלי, 180 כ"ס, הנעה אחורית, מתכון מאוד גרוע לנהג חדש שחושב שהוא יודע לנהוג.

פעם אחת (שאני לא מחשיב) נכנסתי לסיבוב מבן גוריון לאבא הילל (לכיוון הקניון). עם הקורולה אני הצלחתי כבר לעשות את הסיבוב הזה ב-90 קמ"ש אבל אז עם האומגה הכביש היה רטוב ולא הכרתי את הרכב מספיק טוב. למזלי לא הייתי במהירות מטורפת וגם הבלמים של האומגה היו ממש חזקים אז לחצתי על הברקס הכי חזק שאני יכול, תת היגוי מטורף, ממשיך ישר לכיוון הגדר שמפרידה בין הנתיבים, עולה טיפה על ההפרדה ומסיים מילימטר מהגדר, לא נגרם נזק למזלי (חוץ מאגו פגוע).

התאונה שכן החשבתי הייתה בסיבוב ליד הבית שלי (מבן גוריון לשדרות ירושלים), פעם הסיבוב הזה היה חלק, היום הוא מלא גבשושיות ואני מפחד לקחת אותו מהר עם הקורולה שלא תתהפך לי באמצע. התאמנתי על הסיבוב הזה מלא פעמים עם האומגה, החלטתי שאני כבר יודע לנהוג, ביטלתי את בקרת האחיזה. את הסיבוב דווקא צלחתי יפה אבל מה שבא אחריו לא היה טוב, הזנב התחיל להשתולל וסיימתי עם 2 גלגלים קדמיים על המידרכה. שבוע לאחר מכן ההורים שלי אמרו לי שהם שומעים רעש מוזר מכיוון הגלגלים הקדמיים, הרכב הוכנס למוסך מרכזי והחליפו איזה לאגרים מקדימה במסגרת האחריות.

עד היום יש לי פחד מרכבים עם הנעה אחורית בגלל המקרה הזה, ברגע שאני מקבל את המנטה שלי (שהיא הנעה אחורית) אני ישר הולך לעשות קורס כי אני לא רגיל לרכב הנעה אחורית וגם אני לא רגיל לרכב בלי ABS ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רוני :

 

אני יכול להגיד שאפשר לקחת את הסיבוב הזה ב-70 בלי בעיה, אבל לא עם קולט

 

רוני עם כל הכבוד לך ולידע שלך , תספיק לחשוב שמכוניות "הספורטיביות" היחידות בכביש הן צרפתיות .

למרות שקולט הוא לא רכב "ספורטיבי" הוא רכב עם יציבות מאוד טובה על הכביש .

אני לא יודע כמה ניסיון יש לך עם הרכב הזה אבל אני לפחות שתור נהג חדש שאוהב לנסות דברים

(בגבול הטעם הטוב) עשיתי קצת שטויות , אבל הכל התבצע עם שיקול דעת (מכוניות נוספת בכביש , תנאי הכביש וכו' ... ) .

 

ול-3000GT - זה לא האוטו לסחיפות, אבל כן לסיבובים חזקים במהירות גבוהה? אה? הדבר היחיד שאפשר לנפק מהסיבוב בקניון שבעת הכוכבים הוא סחיפה. וזה בוודאי לא סיבוב חזק במהירות גבוהה.

 

שעשיתי את הסיבוב , הרכב לא "זרק תחת" .

 

Liviur :

 

זה סופר לאנסר עם פלאסטיקה שונה

 

תאמין שאם הלנטיס שלך עשתה את הסיבוב על 70 קמ"ש , תסמוך על זה שהקולט תעשה את זה על יותר .

 

 

אתם רוצים להאמין , אתם לא רוצים להאמין - החלטה שלכם .

פשוט אמרו פה לרשום מקרים בתור נהג חדש וזה מה שעשיתי , להתווכח איתכם נראה לי מיותר .

 

ומספיק עם הזלזול שמכוניות של אחרים .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

סימנתי ללא תאונות,

 

אבל רק עכשיו נזכרתי שהיתה לי תאונה קטנה בשנתיים הראשונות. אני מנסה להכנס לחנייה ברחוב משולב שיש לו 2 כניסות. באחת מהכניסות ג'יפ עומד וחוסם את הכביש. אני מסתובב ונכנס מצד שני, אבל שם עומדת איזה טנדר גדול חונה קילומטר מהמדרכה ודי חוסם את הדרך.

 

אני מסתכל על האוטו שלי, על המרווח, עוד פעם על האוטו שלי - ויאללה מנסה לעבור. מה שלא לקחתי בחשבון, לאוטו (וולבו 240) יש עוד 7-8 סנטימטר פגוש מכל צד. אז אני נוסע לאט לאט עד שאני שומע קול חריקה.

 

ואז, אידיוט שכמוני, אני משלב לרוורס ונוסע אחורה תוך כדי עיקום הפגוש שלו (במקום לשבור הצידה קצת ואז אחורה). הנזק = 900 ש"ח.

 

אחרי השנתיים הראשונות, הייתי מעורב בעוד 4 תאונות, אף אחת מהן לא באשמתי.

3 פעמים נכנסו בי מאחורה, פעמיים ברמזור, פעם אחת כאשר רכב לפני בלם בחדות, והפוסטמה מאחור לא שמרה מרחק.

 

תאונה רביעית היתה באשדוד, איזה מישהו בפונטיאק יוצא ברוורס לכביש ראשי שאני נוסע בו להנאתי, תוך כדי שהוא מדבר בפלאפון. ראיתי עם מי יש לי עסק :screwy:, אז עצרתי מיד באמצע הכביש. הוא יוצא ברוורס לאט לאט לאט... ומתקרב אלי יותר ויתר, ואז אני חושב לעצמי: "הוא לא הולך ל..." בוום.

כנף קדמית עקומה.

 

מזמן (מעל שנתיים) לא הייתי בתאונה, אבל בזמן האחרון אני נוסע יותר מדי מהר לטעמי. כלומר, לא מחוץ למגבלות הרכב, אבל יש עוד מכוניות על הכביש, ואם אחת מהן עושה שטות, כמו מעבר נתיב בלי בסיבוב של וולפסון לכוון דרום כשאני שועט בשמאלי ב150 קמ"ש, אני אסיים בתוך הקיר. קרה לא פעם, אומנם במהירויות קצת יותר נמוכות (120-130) שאפשרו לתמרן קצת, אבל את הלקח עוד לא הפנמתי :roll:

פורסם
עם הC3 עשיתי ת'סיבוב הזה ב80 קמ"ש וזה לא סיפור גדול ...

 

 

בהנחה ואתה מתכוון לאותו סיבוב, ומדבר על 80 קמ"ש בחלק הכי איטי של הסיבוב (כלומר - מהירות מינימלית לאורך הסיבוב 80 קמ"ש) - אני אשמח לראות אותך עושה את זה עם C3.

 

מזכיר לי שרזמל אמר לי פעם שהוא עשה את הסיבוב של היציאה מרעננה לכיוון גהה דרומה על 80 קמ"ש עם טווינגו. מאז בכל פעם שאני יוצא אני מנסה... :lol:

 

רוני

 

לא יודע מה איתכם, אני מכיר את הסיבוב הזה די טוב.

מהירות מינימלית של 75-80 בסיבוב מסוג זה נשמע לי פחות או יותר כמו התאבדות, גם ברכב ספורטיבי, על גבול אובדן שליטה.

בהונדה אקורד (שאמנם אינו רכב ספוטיבי), אם אני ממש רוצה להתחרע, אני לוקח אותו ב-50 קמ"ש. קראו לי פחדן, זה לא מקום שאיני רוצה לזרוק בו זנב בצורה פראית.

 

אפרופו, אנקדוטה קטנה:

כ-200-300 מטרים לאחר הסיבוב יש צומת שמצטלבת עם רח' ז'בוטינסקי.

לפני מספר חודשים ראיתי נהגת שכנראה באה לפנות שמאלה (מנסיעה צפונה בז'בוטינסקי, לכיוון הקניון) ונכנסה *איכשהו* לנתיב הנגדי...

למי שלא מכיר - יש גדר בין הנתיבים הנגדיים!

היא נסעה כמה מאות מטרים, עד שכמעט הגיעה לסיבוב, ואז הבינה שהיא בנתיב הנגדי! במזל, נהג לפני הסיבוב איכשהו קלט אותה (לא יודע איך!), והספיק לבלום.

ממש סכנה - הסיטואציה, וגם הנהגת. עוד סיבה להיזהר בסיבוב הזה :shock:

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

יאללה אנשים תמשיכו לספר מה קרה לכם ואיך...........זה שירשור מעניין וניתן ללמוד מטעויות של אחרים

אהלן מה נישמע???.


×
×
  • תוכן חדש...