Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?  

130 הצבעות

  1. 1. כמה תאונות עשית בשנתיים הראשונות בתור נהג?

    • 1
    • 2 או יותר
    • שמי האמצעי הוא טוטאל לוס
    • השריטות היחידות שעשיתי לאוטו היו בזמן הפוליש


פוסטים מומלצים

פורסם
אל תעלב אבל קולט זה לא בדיוק האוטו שצריך להיכנס איתו לסיבובים חזק

במיוחד לא על רטוב...

 

תלמד להבא...

 

:idea:

 

אני לא יודע איזה ניסיון יש לך אם האוטו אם בכלל , אבל אני לא מסכים איתך !

 

אני לא יודע מזה נקרא אצלך סיבוב חזק , אם אתה מתכוון לסחיפות בסיבובים , אז זה באמת לא האוטו .

 

אבל אני לא מדבר על סחיפות , אני מדבר על סיבוב חזק במהירות גבוהה .

אם אתה מכיר את הסיבוב קניון שבעת הכוכבים לכיוון רעננה הייתי בסיבוב על בערך 70-75 קמ"ש - כיף לא נורמלי .

 

אני כמובן מנסה לאט לאט להגיע למגבלות של הרכב אבל נראה לי שאני די רחוק

ואני גם לא מתכוון לעבור רמה מסויימת של סיכון , למה אם כן יקרה אני יהיה זה שישלם .

אפילו אם זה רק השתתפות עצמית לביטוח (זה די יקר למישהו שאין לו הרבה כסף) .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל אני לא מדבר על סחיפות , אני מדבר על סיבוב חזק במהירות גבוהה .

אם אתה מכיר את הסיבוב קניון שבעת הכוכבים לכיוון רעננה הייתי בסיבוב על בערך 70-75 קמ"ש - כיף לא נורמלי .

 

 

ז*ן!!!

 

70-75?!

זה אחד הסיבובים הכי חדים שאני מכיר

אמנם הוא במישור , אבל עדיין - בלתי אפשרי!!!

(ועוד בקולט...)

 

:shock:

וואלק אתתתתה

פורסם

אבל אני לא מדבר על סחיפות , אני מדבר על סיבוב חזק במהירות גבוהה .

אם אתה מכיר את הסיבוב קניון שבעת הכוכבים לכיוון רעננה הייתי בסיבוב על בערך 70-75 קמ"ש - כיף לא נורמלי .

 

 

ז*ן!!!

 

70-75?!

זה אחד הסיבובים הכי חדים שאני מכיר

אמנם הוא במישור , אבל עדיין - בלתי אפשרי!!!

(ועוד בקולט...)

 

:shock:

 

זה היה ברור שתגיב כך ,

אם תרצה אין לי שום בעיה ליסוע איתך לשם ולהוכיח לך , אם אתה רוצה שלח לי ה"פ .

 

דבר שני , למה אתה כל כך מזלזל בקולט , אומנם זה לא 106 ראלי , אבל זה עדין יכול להיות

רכב מאוד מהנה אם היה לו תוספת של עוד כמה כ"ס .

הדבר היחידי שהורס את האוטו זה התיבת הילוכים שלו .

דבר שלישי , אל תהיה כל כך בהלם .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

חבוב , אני אף פעם לא מזלזל באף אחד

אין לי למה לזלזל , אני די מודע למצבי (חצי שנה רישיון , מחוסר רכב משלי , ואני לא כזה נהג טוב...)

 

אבל בכל זאת , הסיבוב הזה ב 70... ממ...

 

 

אה כן ותודה על ההצעה לבוא ואיתך וש"תוכיח" לי , אבל לא תודה. :roll:

וואלק אתתתתה

פורסם
חבוב , אני אף פעם לא מזלזל באף אחד

אין לי למה לזלזל , אני די מודע למצבי (חצי שנה רישיון , מחוסר רכב משלי , ואני לא כזה נהג טוב...)

אבל בכל זאת , הסיבוב הזה ב 70... ממ...

אה כן ותודה על ההצעה לבוא ואיתך וש"תוכיח" לי , אבל לא תודה. :roll:

 

LOL

 

מצחיק אותי השרשור הזה, בתור אחד שמכיר היטב את הסיבוב הזה, ויותר מזה את העמוד שמגיע אחריו... היכרות אינטימית ביותר...

 

אני יכול להגיד שאפשר לקחת את הסיבוב הזה ב-70 בלי בעיה, אבל לא עם קולט :lol:

 

אה, ועל כביש חלק אחרי גשם ראשון עם צמיגים גרועים ברטוב לא מומלץ לקחת אותו גם על 50-55 :wink:

 

אז קחו עצה ממישהו ש"חטף" - תרגעו בסיבוב הזה. הוא מאוד מאוד חלק, ואמנם זה כיף גדול על יבש, אבל אם אחד התנאים משתנה לרעתך (צמיגים גרועים, כביש רטוב וכולי) - זה יכול להגמר לא נעים (אני לא מתכוון "רע", סתם לא נעים - המהירות שם לא מאפשרת לאף אחד לחטוף יותר מכרית אוויר לפרצוף)

 

ול-3000GT - זה לא האוטו לסחיפות, אבל כן לסיבובים חזקים במהירות גבוהה? אה? הדבר היחיד שאפשר לנפק מהסיבוב בקניון שבעת הכוכבים הוא סחיפה. וזה בוודאי לא סיבוב חזק במהירות גבוהה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אבל אני לא מדבר על סחיפות , אני מדבר על סיבוב חזק במהירות גבוהה .

אם אתה מכיר את הסיבוב קניון שבעת הכוכבים לכיוון רעננה הייתי בסיבוב על בערך 70-75 קמ"ש - כיף לא נורמלי .

 

 

ז*ן!!!

 

70-75?!

זה אחד הסיבובים הכי חדים שאני מכיר

אמנם הוא במישור , אבל עדיין - בלתי אפשרי!!!

(ועוד בקולט...)

 

:shock:

 

זה היה ברור שתגיב כך ,

אם תרצה אין לי שום בעיה ליסוע איתך לשם ולהוכיח לך , אם אתה רוצה שלח לי ה"פ .

 

דבר שני , למה אתה כל כך מזלזל בקולט , אומנם זה לא 106 ראלי , אבל זה עדין יכול להיות

רכב מאוד מהנה אם היה לו תוספת של עוד כמה כ"ס .

הדבר היחידי שהורס את האוטו זה התיבת הילוכים שלו .

דבר שלישי , אל תהיה כל כך בהלם .

כן , גם אני לא הפסקתי ליצחוק מזה.

איזה אוטו לסיבובים?

זה סופר לאנסר עם פלאסטיקה שונה. למה אתה קורא סיבוב חזק במהירות גבוהה? לזה?

 

ואני לא מסכים איתך רוני ידידי האשכנזי , אם הלאנטיס לקחה את הסיבוב הזה ב70 , אני מאמין שבתנאים נכונים עם רוח גבית טובה וחוסר פחד של הנהג אפשר, ואכן זה מקום מאוד מאוד לא בריא לבדוק ........

 

ובקשר לתאונות

שנתיים ראשונות ... טוב נו

1. יום ראשון בלי מלווה , עזבתי את הברקס , רכב התדרדר ואני לא רגיל לאוטומט = סדיקת פגוש קדמי בלנטיס ... אך כמה כאב לי הלב.

2. חצי שנה רישיון , אני נוהג כמו חמור ברעננה ומתקרב לכיכר מסוימת שאפשר לחתוך דרך הכיכר , הבחור מולי מאותת ימינה ונראה כאילו הוא פונה , ואז מחליף כיוון ופונה שמאלה , מיותר לציין שהקורה בין הדלתות שלו והפגוש שלי נפגשו :\

3. כ9 חודשים עם רישיון , רוורס על וו גרירה של גיפ , מהצד , סריטה על הלאנטיס.

ובנתיים טפו טפו טפו , זהו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
חבוב , אני אף פעם לא מזלזל באף אחד

אין לי למה לזלזל , אני די מודע למצבי (חצי שנה רישיון , מחוסר רכב משלי , ואני לא כזה נהג טוב...)

 

אבל בכל זאת , הסיבוב הזה ב 70... ממ...

 

 

אה כן ותודה על ההצעה לבוא ואיתך וש"תוכיח" לי , אבל לא תודה. :roll:

עם הC3 עשיתי ת'סיבוב הזה ב80 קמ"ש וזה לא סיפור גדול ...

 

תאונות-1-(קטנוע )ארוקס דנדשה חודשיים על הכביש, יצאתי לעקיפת מכונית בחניה של מקום עבודתי הקודם(חברת חשמל) החטיאר אותת ימינה ופנה שמאלה עלי ,עפתי מהקטנוע על רכב חונה וניתליתי לו על הגג :p יצאתי בלי שריטה .

נזק לקטנוע 4 אלף

-2- אחרי שנה

שוב ארוקס. בת****&^%##$ החליטה לנעול בלמים ב90 קמ"ש כי נפל לה האודם

ניכנסתי בה מאחורה,הקטנוע נתקע בתוך הטמבון האחורי של הרכב ,אני נימרחתי על השמשה האחורית של הרכב,נזק גדול לבייצים ..לקטנוע החלפת טלסקופ קידמי ומסכה קידמית .

-3-טייפון 125 ,מרדף 2 ניידות של בילוש מאחורי לא רגועים בעליל ,מנסים לדרוס אותי הצלחתי איכשהו להיכנס לגן(אורות כבויים) הרמתי תקסדה היסתכלתי אחורה לראות איפה הם ובוםםםםם ניכנסתי באיגלודה מבטון ב60 קמ"ש בערך ,עפתי מהקטנוע לקיבינימט ונעצרתי ע"י קיר ..נזק לקטנוע טלסקופ קידמי שבור ג'נט מרוסק לאלפי חלקיקים ,פרינג חזית שבור ,נזק לקסדה סדקים על כולה ,נשברו לי 3 אצבעות ...

כל זה היה בשנה הראשונה שלי על הכביש מאז עברו שנתיים ולא עשיתי תאונות ...

פורסם

יש לי וידוי...

 

בסקר רשמתי שלא היו לי תאונות כנהג חדש, אבל היתה לי אחת שהדחקתי, אפילו תאונה עם נפגעים.

 

זה היה בנסיון להיכנס לחניה עם האוטו של ההורים. מדובר, כמובן, בחניה מתחת לבנין, עם שני עמודים בכניסה. ואני, כמובן, לא מעוניין לשפשף את האוטו, אבל אני די ממהר באותו רגע...

 

**** פאוזה ****

 

ברגע זה צפים ועולים באוזני קולותיהם של שמואל הרשקוביץ ושל ניצב יעקב רז השרים בקולותיהם הערבים את הדואט הידוע "ולס לתרבות המהירות".

 

**** סוף פאוזה ****

 

באותו רגע מר ונמהר החלטתי להוציא את ראשי מהחלון כדי להסתכל אחורה. עקב הלחץ עשיתי זאת במהירות ובלי לבדוק קודם.

 

ואז זה קרה...

 

החלון לא היה פתוח לגמרי....

 

חתכתי את השפה...

 

סירנות האמבולנסים נשמעו למרחוק. פוניתי לקפלן, ועשיתי מליונים מהביטוח.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

כמעט חצי שנה על הכביש, כולל תקופה המלווה שבה נהגתי די הרבה.

תאמת, אפילו שריטה לא עשיתי. כמובן שהיו כמה מקרים בהם נגעתי בפגושים של מכוניות, אבל לא עד כדי שריטה או פגיעה שנראית לעין.

חוצמזה, אני די מקפיד על זהירות ועירנות, כך שלא נראה לי שהסיכויים שלי לעשות תאונה הם גבוהים.

 

יש לשבח את פגושי הברלינגו השחורים, שספגו מכה מעמוד..

חניתי בחניון של "מגה" בכפ"ס, ויש שם עמודים שאי אפשר לראות אותם מבעד לחלונות האחוריים של הברלינגו.

הייתי בטוח שהפגוש נפל, אבל אפילו שריטה לא נגרמה. 8)

172

פורסם
עם הC3 עשיתי ת'סיבוב הזה ב80 קמ"ש וזה לא סיפור גדול ...

 

 

בהנחה ואתה מתכוון לאותו סיבוב, ומדבר על 80 קמ"ש בחלק הכי איטי של הסיבוב (כלומר - מהירות מינימלית לאורך הסיבוב 80 קמ"ש) - אני אשמח לראות אותך עושה את זה עם C3.

 

מזכיר לי שרזמל אמר לי פעם שהוא עשה את הסיבוב של היציאה מרעננה לכיוון גהה דרומה על 80 קמ"ש עם טווינגו. מאז בכל פעם שאני יוצא אני מנסה... :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חייב להבין משהו אחד

לכל המגיבים שאומרים שזה אפשרי , איך בדיוק?!

אם אתה נכנס אליו מהר עם גז ועל שמונים אתה פשוט נכנס בעמוד/אי תנועה וכו'

אם אתה נכנס על 90 עם ברקס ויורד במהירות אז התחת שלך נכנס באי תנועה/עמוד וכו'

 

איך?! :shock:

וואלק אתתתתה

פורסם
באותו רגע מר ונמהר החלטתי להוציא את ראשי מהחלון כדי להסתכל אחורה. עקב הלחץ עשיתי זאת במהירות ובלי לבדוק קודם.

 

ואז זה קרה...

 

החלון לא היה פתוח לגמרי....

 

חתכתי את השפה...

 

סירנות האמבולנסים נשמעו למרחוק. פוניתי לקפלן, ועשיתי מליונים מהביטוח.

 

:lol::lol::lol: טוב!

 

התאונות שלי רק נעשו מטעויות וביטחון יתר:

1. חצי שנה ראשונה מקבלת הרישיון, מסיע חבר אחרי שירד גשם כל היום. החבר אמר לי לעצור בתחנת האוטובוס ואני בגלל מהירות מופרזת לוחץ על הבלמים עד הסוף , הגלגלים ננעלו ונכנסתי במדרכה (תיקון של אלפיים שקל של הגשר מקדימה בשביל שאבא לא יגלה)

2. נוסע על רנו-אקספרס אחרי מסיבה עם חבר ו-3 בנות מאחורה. נכנס לסיבוב בשכונה יותר מידי מהר, הרכב נעמד על 2 גלגלים (רכב עם קבינה די גבוה), אני שובר קצת את ההגה, האוטו נעמד על 2 הגלגלים מהצד השני ומתיישר. האנשים באוטו בהלם של כמה דקות. למזלי לא קרה שום דבר והאוטו בסדר.

3. נוסע מחבר הביתה במיצובישי סופר-לנסר. בגלל ריב משפחתי ואיחור מאד מאד גדול ולא צפוי אני נוסע יותר מידי מהר הביתה. נעמד ברמזור ורואה VR6, לא הייתה לי כוונה להתחרות איתו רק יצאתי מהר מהרמזור להגיע הביתה. הנהג בגולף גם יצא מהר מאד ועקף אותי, אנחנו מגיעים לפנייה די רחבה, הוא בחלק החיצוני ואני בפנימי. אני רואה אותו לוקח את הפנייה ב-160 ואני גם לקחתי את הפנייה. למרות שאני יודע את מגבלות הרכב שלי, אמרתי לעצמי אם הוא לוקח פנייה גם אני אקח (טיפש שכמותי), גם מכיוון שהייתי בחלק הפנימי התחלתי להחליק ניסיתי לשבור הגה אבל האוטו נכנס לספין. התנגשתי בעמוד שסיבב אותי איכשהו ובלם אותי (העמוד הציל אותי מקיר הבטון שהיה מאחוריו). התוצה בגאז' מעוך ונזק של 20 שקל. את הלקח שלי למדתי: VR6 לוקח פנייה יותר טוב!

פורסם
התנגשתי בעמוד שסיבב אותי איכשהו ובלם אותי (העמוד הציל אותי מקיר הבטון שהיה מאחוריו). התוצה בגאז' מעוך ונזק של 20 שקל. את הלקח שלי למדתי: VR6 לוקח פנייה יותר טוב!

 

אתה בן אדם חכם במיוחד

פורסם
עם הC3 עשיתי ת'סיבוב הזה ב80 קמ"ש וזה לא סיפור גדול ...

 

 

בהנחה ואתה מתכוון לאותו סיבוב, ומדבר על 80 קמ"ש בחלק הכי איטי של הסיבוב (כלומר - מהירות מינימלית לאורך הסיבוב 80 קמ"ש) - אני אשמח לראות אותך עושה את זה עם C3.

 

מזכיר לי שרזמל אמר לי פעם שהוא עשה את הסיבוב של היציאה מרעננה לכיוון גהה דרומה על 80 קמ"ש עם טווינגו. מאז בכל פעם שאני יוצא אני מנסה... :lol:

 

רוני

 

אני מיתכוון לחלק החד של הסיבוב .

הC3אוהבת כביש רטוב, קשה מאוד ליגרום לה לזרוק .

אני מוכן להדגים בכיף..

פורסם

זה היה בצחוק! את הלקח שלי באמת למדתי. צריך להכיר את המגבלות של האוטו שלך ולא להפריז. מהירות מופרזת מאד מסוכנת, ואפילו שהאוטו מגיע למהירות כזאת, הוא לא מצליח להתמודד איתה חוץ מאשר בקו ישר, שלא לדבר על סיבובים.

כרגע אני נוסע בזהירות, ולומד כל יום מחדש.


×
×
  • תוכן חדש...