Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אם הכותרת נראית לכם משונה זה אכן כך.

 

אלי לא מפרט את כל השלבים, אבל בסופו של דבר נשארנו עם שתי המתמודדות האלו.

 

נכון, זה לא בדיוק אותה קטגוריה - לא ממש משנה.

 

דרישות מהרכב - נסיעה של 35.000-40.000 אלף קילומטר בשנה, במהלך השבוע רק נהג ברכב, בסופי השבוע - 3-4-5 אנשים.

 

חיסכון בדלק חשוב מאוד.

 

מראה מסוגנן ולא שבלוני - חשוב גם, כמו גם נוחות ומרחב יחסי.

 

שתי המכוניות עם גיר ידני, שתיהן עולות בערך אותו דבר, וגם צריכת הדלק הרשמית קרובה מאוד.

 

אני יודע, שתמחור של הג'אז די בעייתי, אבל בואו נעזוב את זה כרגע.

 

במה הייתם בוחרים ?

 

תודה רבה מגיבים.

 

 

פורסם

C3 - אבל זה רק על סמך נתונים "על הנייר": גם דיזל, גם יותר מרווחת מהג'אז.

 

הג'אז לא תתמודד יפה עם 5 אנשים לנסיעות סופ"ש ארוכות, תא המטען שלה יהיה קטן מדי, ואני גם לא חושב שהיא בנויה לסדרי גודל הקילומטראז' שאתה מדבר עליהם.

 

מה עם ברלינגו דיזל?

פורסם

C3 פיקאסו - מנוע יותר חזק משמעותית תכנון מדליק, יותר מרווחת ותמורה מעולה לכסף.

הג'אז מכונית מצויינת, אך מול הפיקאסו היא נחותה בכמעט כל פרמטר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הייתי בוחר בג'אז,

גם לתווך קצר - בגלל הצפי לירידת ערך יותר קטנה (הונדה ג'אז מול רכב דיזל צרפתי)

וגם לתווך ארוך (ללא טורבו או משאבת הזרקה מסילה משותפת).

אבל כל זה בתנאי שהרכב מתאים מבחינת התדמית (בדיחה פרטית).

 

הונדה ג'אז רכב מוצלח מאוד, יותר מרווח ממה שאתם חושבים, וגם הבגאז' לא קטן ( במשפחה שלי יש ג'אז מהדגם הקודם, 2007).

שלושה נוסעים במושב האחורי בג'אז מרגישים פחות צפוף מאשר במאזדה 3.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אבל כל זה בתנאי שהרכב מתאים מבחינת התדמית (בדיחה פרטית).

 

אתה לא רוצה לדעת איזה כינוי הודבק ל C3 פיקאסו :lol:

 

תאכלס - שתיהן לא מתאימות מבחינת תדמית, כל אחת מכיוון אחר.

 

מה שמתאים מבחינת תדמית עולה 50.000 ש"ח יותר ולא עושה 1 ל 18.

 

אגב, הסתכלתי במחירון של הג'אז והבנתי למה לא רואים אותה, למרות יתרונותיה הרבות.

 

109 אלף זו גירסת הבסיס, שפונה לשוק שכמעט לא קיים. (אותה אחת מבדיחה פרטית לא מחפשת גיר ידני)

 

גירסאות 1.4 אוטומטיות עוברות את ה 130 אלף שקל, וזה כבר באמת מוגזם.

 

 

פורסם

 

גירסאות 1.4 אוטומטיות עוברות את ה 130 אלף שקל, וזה כבר באמת מוגזם.

 

רובוטית, בנוסף לכל הצרות...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הייתי בוחר בג'אז,

גם לתווך קצר - בגלל הצפי לירידת ערך יותר קטנה (הונדה ג'אז מול רכב דיזל צרפתי)

וגם לתווך ארוך (ללא טורבו או משאבת הזרקה מסילה משותפת).

אבל כל זה בתנאי שהרכב מתאים מבחינת התדמית (בדיחה פרטית).

 

הונדה ג'אז רכב מוצלח מאוד, יותר מרווח ממה שאתם חושבים, וגם הבגאז' לא קטן ( במשפחה שלי יש ג'אז מהדגם הקודם, 2007).

שלושה נוסעים במושב האחורי בג'אז מרגישים פחות צפוף מאשר במאזדה 3.

 

בנסועה שנתית של 35-40 אלפי ק"מ היית לוקח גאז עם מנוע בנזין ?

תמוהה עם כל הכבוד כיוון שבכל שיקול כלכלי החיסכון של הדיזל על מנוע בנזין בנסועה הזו הוא מובהק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

+1

 

בתור בעלים של ג'אז (מהדור הקודם אומנם), אני יכול להגיד שהיא רכב מדהים, אבל לצרכים של פותח השרשור היא לדעתי לא מתאימה - גם מבחינת נסועה וגם מבחינת היכולת לסחוב 5 אנשים בסופ"ש באופן תדיר. לא נסעתי בסיטרואן, אבל ישבתי בה באולם התצוגה, והיא מרגישה משמעותית יותר גדולה מהג'אז.

פורסם
בנסועה שנתית של 35-40 אלפי ק"מ היית לוקח גאז עם מנוע בנזין ?

תמוהה עם כל הכבוד כיוון שבכל שיקול כלכלי החיסכון של הדיזל על מנוע בנזין בנסועה הזו הוא מובהק.

 

תודה לכולם על התגובות. בגדול אני מסכים איתכם, למעט התגובה הזו.

 

בנתוני היצרן לגבי צריכת דלק בשתי המכוניות מופיעים פחות או יותר אותם מספרים, למה לדעתך בדיזל אפשר לאמת אותם ובבנזין לא ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...