Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבקש המלצה למקום במרכז המוכר ברזים איכותיים של מערכות טיהור מים ביתיות, אלא היושבות מתחת לשיש. הברז הוא מהסוג המותקן על השיש וזה כבר השני שדולף. שאר הברזים (הרגילים) בבית אינם דולפים, כך שהחשד הוא שהברזים שהותקנו למערכת הטיהור הם סתם דרעק. אני מחפש מקום שמוכר אותם במחיר הגיוני ובאיכות.

מצורפת תמונה לשם המחשה.

תודה מראש.

ברז.jpg

פורסם

אני החלפתי את הנ"ל בברז כזה. מנגנון כדורי (רבע סיבוב לפתיחה). הרבה יותר נח מהקפיצי - וגם לא נוזל.

 

אם אתה מגיע לאיזור השרון אמלץ לך איפה.

3195095.jpg

:turn-l:
פורסם

אותו סיפור היה פה לפני חודשיים, הברז עם הלחצן הודיע על רצונו לחסוך במים אחרי יותר מ-10 שנים.

תגגל הופ הנדסה בת"א. יש קולקציה, יש מענה אדיב בטלפון, אם צריך איזה הסבר.

ברז לחצן עולה כ-50 ש"ח, מה שהם קוראים מהודר, שעדיף לדעתי, כמו בתמונה שצרף קודמי - 70 שח.

עוד 22 שח משלוח.

בהום סנטר הברז הפשוט עולה כ-200 שח. הגזימו.

הפירוק הוהרכבה די פשוטים, לרוב ניתן ע"י שימוש בידיים בלבד ללא כלים ובלי אקרובטיקה בתוך הארון שלמטה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...