Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

בעת נסיעה בפקק תנועה עצרתי עצירה מוחלטת, כפי שניתן לנחש הוא פגע בי מאחורה ובמזל לא פגעתי ברכב שלפני.

לשנינו שלום פרט למכה קלה שקיבלתי בראש ממשענת הראש.

הנהג היה נחמד ואדיב, הודה, חתם על מסמך שהוא אשם בתאונה, התנצל ושאל אם אני בסדר.

הזזנו את המכוניות למקום בו נוכל להחליף פרטים

רכבו היה רכב ליסינג ורכבי בבעלותי.

כשהסתכלתי על הנזק ראיתי:

כיפוף בטמבון כלפי פנים, דלת אחורית (בגאז') שהתכופפה גם היא וכמובן קושי בסגירתה

פנס של מספר רישוי תלוי על החוט שלו, מחזיר אור רופף וכו.

בנוסף מכסה כרית האויר של הנוסע נפל.

 

וכעת לשאלות:

1. האם אני רשאי לבחור היכן יתוקן הרכב? המוסך המרכזי יושב במרחק של חציית כביש ממקום עבודתי כך שזה הרבה יותר נוח לי וכמובן עדיף כי ידיים מקצועיות יעבוד על הרכב

2. האם אני צפוי להתנגדות ול"עיגול" פינות מצד השמאי של חברת הביטוח שלו?

 

ובכלל מהן זכויותיי כאשר מדובר בסיטואציה כזאת?

אני בסה"כ רוצה שהאוטו יחזור להיות בדיוק כפי שהיה לפני האירוע

תודה רבה לעונים!

פורסם

אם הוא חתם לך על מסמך שהוא אשם ,חברת הביטוח תפרק אותו בלי ווזלין.

בפוליסת הביטוח המקיף כתוב שחור על לבן,שגם אם אתה סבור שאתה אשם אל תודה בכך כי חברת הביטוח עלולה להתנער ממך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

1. על מנת לבדוק היכן יתוקן הרכב יש לפנות לחברת הביטוח על מנת שתאשר כי המוסך הקרוב אליך מורשה מטעמה לבצע את התיקון.

2. השמאי ממונה מטעם חברת הביטוח לצורך הערכת שווי התיקון בהתאם לנזק

 

במיד ופנית לקופ"ח או לבי"ח לאחר התאונה הנך זכאי לפיצוי כספי בגין כאב וסבל מביטוח החובה בחברה בה אתה מבוטח.

למרבה הצער רכבך ככל הנראה לא יחזור למה שהיה שכן לעיתים יש ירידת ערך התלויה בסוג הפגיעה

 

בברכה,

ליאור ליברמן, עו"ד

×
×
  • תוכן חדש...