Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. ברשותי סובארו ג'אסטי 1.2 שנת 91'. ברצוני לקנות תוסף דלק למנוע על מנת לנקות ולשפר את ביצועי המנוע.

מחיפוש קצר באינטרנט מצאתי תוסף של WYNN'S שנקרא PETROL TREATMENT שמיועד למנועי קרבורטור.

מישהו מכיר? נחשב טוב? אשמח לקבל עוד שמות של תוספים במידה ויש משהו מוכר ואיכותי.

תודה.

פורסם

לשפר את מה אתה רוצה?

סחיבה?

להוריד פליטת עשן?

לשפר את ההתנעה בבוקר?

צריכת דלק?

כמה הרכב שלך צורך עכשיו? יש לך צריכת שמן מוגברת?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הרכב צורך בממוצע 1 ל-12 ק'מ ואין צריכת שמן גבוהה.. הרכב במצב מצויין וכך אני רוצה לשמור עליו.. אין משו ספציפי שהתכוונתי לשפר אבל אם זה יעשה טוב למערכות אז למה לא... מומלץ?

פורסם
שלום. ברשותי סובארו ג'אסטי 1.2 שנת 91'. ברצוני לקנות תוסף דלק למנוע על מנת לנקות ולשפר את ביצועי המנוע.

מחיפוש קצר באינטרנט מצאתי תוסף של WYNN'S שנקרא PETROL TREATMENT שמיועד למנועי קרבורטור.

מישהו מכיר? נחשב טוב? אשמח לקבל עוד שמות של תוספים במידה ויש משהו מוכר ואיכותי.

תודה.

 

הבנזין עצמו הוא חומר מחטה ומנקה .

 

לגבי שיפור עוצמה ? לא יודע.

 

ג'סאטי 1.2 זה רכב מעולה , בשביל מה הוא זקוק לסטרואידים ?

 

אני נוסע ביום יום בשרייד 993 , חוץ מדלק ומעט שמן לא נוגע בכלום ,כ100 קמ ביום בעיר ובחוץ .

 

הולך לטסט ועובר כמו חלבת טחינה , אז לשם מה ההתגרות ברכב ? אם הוא בסדר.

פורסם
הרכב צורך בממוצע 1 ל-12 ק'מ ואין צריכת שמן גבוהה.. הרכב במצב מצויין וכך אני רוצה לשמור עליו.. אין משו ספציפי שהתכוונתי לשפר אבל אם זה יעשה טוב למערכות אז למה לא... מומלץ?

 

אפרופו צריכת שמן..

מאין השמן נעלם אצלך ?

טפטופי אטמים ?

מובילי שסתומים ?

גומיות קנה שסתומים ? ( יש כאלו בשרייד )

 

או סתם מטבעות בוכנה.

פורסם
עם מכונית ישנה יש כלל ברזל .

אם זה לא שבור את תתקן את זה .

האוטו בסדר , בשיל מה לחפש צרות ולבזבז כסף ?

 

ולגבי מכונית חדשה זה לא תופס ? אותו כלל הברזל ?

פורסם
הרכב צורך בממוצע 1 ל-12 ק'מ ואין צריכת שמן גבוהה.. הרכב במצב מצויין וכך אני רוצה לשמור עליו.. אין משו ספציפי שהתכוונתי לשפר אבל אם זה יעשה טוב למערכות אז למה לא... מומלץ?

שלום רב !

למה אתה מתכוון ממוצע?

האם הצריעה המדוברת, היא בנסיעה עירונית בלבד, משולבת או בין עירונית?

מעדות של לקוחות שלי, הרכב הזה , מגיע בקלות לצריכה של 1:18, בנסיעה ביין עירונית, כנ"ל גם בדגמי שרייד מנוע 1000 ידני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אפרופו צריכת שמן..

מאין השמן נעלם אצלך ?

טפטופי אטמים ?

מובילי שסתומים ?

גומיות קנה שסתומים ? ( יש כאלו בשרייד )

 

או סתם מטבעות בוכנה.

 

הייתה נזילה לא רצינית מהבלוק עצמו ולאחרונה העניין טופל ע''י אטימה. אני מאמין שחוץ מזה לא אמורה להיות צריכת שמן לא נורמלית.

 

שלום רב !

למה אתה מתכוון ממוצע?

האם הצריעה המדוברת, היא בנסיעה עירונית בלבד, משולבת או בין עירונית?

מעדות של לקוחות שלי, הרכב הזה , מגיע בקלות לצריכה של 1:18, בנסיעה ביין עירונית, כנ"ל גם בדגמי שרייד מנוע 1000 ידני.

בברכה

צביקה

 

הצריכה המדוברת היא משולבת, אם כי רוב הנסיעות היו עירוניות. אני לא מאמין שאוכל לאמת את הנתון שדיברת עליו גם אם אסע רק בדרכים בין עירוניות...

 

אל תוסיף כלום,

 

הבנתי. תודה.

פורסם
לשפר את מה אתה רוצה?

סחיבה?

להוריד פליטת עשן?

לשפר את ההתנעה בבוקר?

צריכת דלק?

כמה הרכב שלך צורך עכשיו? יש לך צריכת שמן מוגברת?

 

במחשבה שנייה, הייתי רוצה לשפר את עניין ההנעה, שכן לעיתים קרובות לוקח לרכב קצת זמן להניע. משמע 2 - 3 נסיונות עם המפתח. לאו דווקא כשהרכב קר או בבוקר. במקרה כזה יעזור לי כאן תוסף דלק כלשהוא?

פורסם

שלום רב !

תוסף דלק לא יעזור לך בשום מקרה, אך בוודאי יגדיל את הכנסותיו של היצרן של התוסף .

במנוע קר הצוק האוטומטי אמור להקל על ההתנעה, ברכבך באם קיים הקרבורטור המקורי, קיים צוק אוטומטי, והוא פעיל כל עוד המנוע קר או לאחר מנוחה ארוכה.

תצרוכת הדלק שציינתי, קבילה ונכונה בהחלט בנסיעות בין עירוניות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

תוסף דלק לא יעזור לך בשום מקרה, אך בוודאי יגדיל את הכנסותיו של היצרן של התוסף .

במנוע קר הצוק האוטומטי אמור להקל על ההתנעה, ברכבך באם קיים הקרבורטור המקורי, קיים צוק אוטומטי, והוא פעיל כל עוד המנוע קר או לאחר מנוחה ארוכה.

תצרוכת הדלק שציינתי, קבילה ונכונה בהחלט בנסיעות בין עירוניות.

בברכה

צביקה

 

דיאפרגמת משאבת דלק , האם גם עלולה להיות גורם התנעה קשה ?

 

כמובן כאשר אינה תקינה במאה אחוז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...