Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפלץ ישנו מגן בודד בצד שמאל בלבד של האופנוע

כניראה במהלך השנים אבד החלק השני, אפשר להזמין ברחבי הרשת

מגנים כאלה החל ממקורי BMW ועד תחליפיים ממגוון מתכות.

ניראה לי קצת אדיוטי לשלם קרוב לאלפיה על דבר שכזה.

השאלה האם יש יצרן בארץ שמתעסק עם מתכות שיוכל להרכיב דבר

דומה?

 

למי שלא מכיר מדובר בצינור שיוצא מכיוון השילדה במקביל לצילנדר

בצורת הצילנדר וחוזר לכיוון השילדה.

 

ואם יש מי מחברי הפרום שמוכן להרים כפפה ולייצר בעצמו

אני מוכן לממן חומרים ועבודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • אחראי פורום
פורסם

יש מצב לתמונה?

אלפייה בשקלים או ירוקים?

לא בטוח שחלק כלשהו בעבודת קאסטום יהיה זול יותר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
היי רן,

 

נסה אצל וולקוביץ : 03-6827368.

 

שלומי

 

למיטב ידיעתי (חבר שבנה מגן ל CX אצל וולקוביץ) המחיר יהיה קרוב מאוד לאלפיה ...

 

הייתי מנסה למצוא משהו מקורי או תחליפי של חברה מוכרת באי ביי גרמניה.

פורסם

ערב טוב.

אני רוכב כבר 15 שנה, כמעט יום יום, ע"ג BMW R51/3 משנת 1952, ובזמנו גם חשבתי לייצר לי כאלה.

אותו מגן מנוע שאתה מתאר, לא בא להגן על המנוע. בעצם, הוא אמור להגן על מכסי השסתומים במנועי בוקסר. הצילינדרים שבולטים החוצה יכולים אכן להיקרע ממקומם (בתאונה חזקה במיוחד, ואז מומלץ במיוחד שאלוהים יעזור לנו, לא הצנרת) אבל אז לא יעזור לך שום מוט ברזל מכופף.

בזמן נפילה/החלקה המיכסים אכן עלולים להמעך או (לרוב) להישרט ואף לאבד עובי, אבל! מחקרים שבוצעו בארה"ב (שם הצנרות האלה היו נפוצים) הראו שלצנרת "ההגנה" יש נטיה חביבה להיתפס בקרקע בזמן החלקה ולמנף את הכלי אל על, ממש כפי שעושה זאת הקופץ במוט. הצינורות הללו לא יגנו עליך!

שים לב לזה שאף יצרן אופנועים לא ממליץ לך להרכיב צינרות "הגנה" שכאלה. כן ממליצים להרכיב כל מה שארסנל ה"קאסטום" שלהם מכיל, כגון פרנזים מעור, תיקי רכיבה ושאר אבוג'ילדות, אבל אף אחד לא ימליץ על הצינורות הללו.

דבר נוסף: בכל תאונה לא עלינו, או בוא נגיד בכל נפילה/החלקה, הצינורות ישאו בנזק.

כל עיקום או שחיקה יחייב בעצם החלפה לצנרת חדשה, לא תוכל ליישר או למלא צינור שהתעקם או נישחק. ההחלפה תהיה הרבה יותר יקרה מהחלפת מכסה שסתומים אחד, ושוב, שלא נדבר על הסיכון בצינורות הללו.

תחשוב על זה.

פורסם
ערב טוב.

אני רוכב כבר 15 שנה, כמעט יום יום, ע"ג BMW R51/3 משנת 1952, ובזמנו גם חשבתי לייצר לי כאלה.

אותו מגן מנוע שאתה מתאר, לא בא להגן על המנוע. בעצם, הוא אמור להגן על מכסי השסתומים במנועי בוקסר. הצילינדרים שבולטים החוצה יכולים אכן להיקרע ממקומם (בתאונה חזקה במיוחד, ואז מומלץ במיוחד שאלוהים יעזור לנו, לא הצנרת) אבל אז לא יעזור לך שום מוט ברזל מכופף.

בזמן נפילה/החלקה המיכסים אכן עלולים להמעך או (לרוב) להישרט ואף לאבד עובי, אבל! מחקרים שבוצעו בארה"ב (שם הצנרות האלה היו נפוצים) הראו שלצנרת "ההגנה" יש נטיה חביבה להיתפס בקרקע בזמן החלקה ולמנף את הכלי אל על, ממש כפי שעושה זאת הקופץ במוט. הצינורות הללו לא יגנו עליך!

שים לב לזה שאף יצרן אופנועים לא ממליץ לך להרכיב צינרות "הגנה" שכאלה. כן ממליצים להרכיב כל מה שארסנל ה"קאסטום" שלהם מכיל, כגון פרנזים מעור, תיקי רכיבה ושאר אבוג'ילדות, אבל אף אחד לא ימליץ על הצינורות הללו.

דבר נוסף: בכל תאונה לא עלינו, או בוא נגיד בכל נפילה/החלקה, הצינורות ישאו בנזק.

כל עיקום או שחיקה יחייב בעצם החלפה לצנרת חדשה, לא תוכל ליישר או למלא צינור שהתעקם או נישחק. ההחלפה תהיה הרבה יותר יקרה מהחלפת מכסה שסתומים אחד, ושוב, שלא נדבר על הסיכון בצינורות הללו.

תחשוב על זה.

 

מיכה זה נכון ולא נכון, לפעמם בהחלקה מינהלית או נפילה מהג'ק, דווקא מגן המנוע יציל אותך מנזק במנוע.

בתמונות של הדגם שלי מרחבי העולם יש כאלה שמרכיבים ויש כאלה שלא. אני עוד אצטרך לחשוב על מה שאמרת

ולהחליט מה לעשות, אשמח לראות את ה-BMW שלך אני מאד אוהב את הכלים האלה - תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מיכה שלום

אני גם חובב BMW ישנים תוכל לספר קצת על האופנוע שלך ולהעלות תמונות שלו?

בתודה,חן.

היי חן.

תמונות אין לי, באמת הגיע הזמן לתעד אותו. בהזדמנות הקרובה אצלם.

אבל אם תירצה לדעת איך הוא ניראה, אני בטוח שתדע למצוא תמונות ב- גוגל. שלי זה הדגם הישן, עם חצי נאבה (תוף בלם) קדמית. שום דבר מיוחד.

מה אתה רוצה לדעת?

פורסם
היי חן.

תמונות אין לי, באמת הגיע הזמן לתעד אותו. בהזדמנות הקרובה אצלם.

אבל אם תירצה לדעת איך הוא ניראה, אני בטוח שתדע למצוא תמונות ב- גוגל. שלי זה הדגם הישן, עם חצי נאבה (תוף בלם) קדמית. שום דבר מיוחד.

מה אתה רוצה לדעת?

קצת על ההיסטוריה שלו ,כמה שנים אתה מחזיק בו?

המודל שלך הראשון לדעתי יפה יותר מהדגם של 52 והלאה.האם היתה לו סירה בעבר?

חן.

פורסם

בוקר טוב חן,

אני מחזיק בו מתחילת שנות התישעים, מעולם לא שיפצתי אותו: כל פעם שהתקלקל משהו תיקנתי/החלפתי.

מעולם לא היה במוסך - רק אני נוגע בו. סירה לא היית וגם אין לי אבל הכנות יש, כי זה הסטנדרט בסוג הזה (הכוונה לאוזניים ע"ג השילדה, לצורך עיגון מוטות הסירה). אין לי גם כוונות להרכיב אחת.

מערכת החשמל שודרגה ל- 12 וולט ע"י ערכת אלטרנטור שנרכשה מ- PowerDynamo בגרמניה. עקרונית ניתן לנסוע ללא מצבר - יש די מתח לכל הפנסים והצופר (שאגב נישאר 6 וולט).

מערכת ההצתה נשארה מקורית והמגנטו שופץ כאן בארץ. סה"כ האופנוע מניע תמיד במכה ראשונה ונוסע טוב, שיוט ב- 100 קמ"ש לא בעיה בכלל. מהירות מירבית אי שם באיזור ה- 130 קמ"ש, אם אני לא טועה (אבל לא הייתי רוצה להיות שם כשזה קורה).

אם יש לך גם כאלה כלים ואתה צריך עזרה מכל סוג שהוא - בבקשה אל תהסס לשאול, אולי כבר עברתי את הבעיה הזאת ואשמח לעזור.

יום יפה.

×
×
  • תוכן חדש...