Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בבעלותי פיאט אונו שנת 93

הבעיה היא כזאת

פתאום באמצע נסיעה האוטו מאבד תאוצה ומתכבה(לא מגיב לדוושת הגז)

לא מזמן האוטו עבר ניקוי קרבורטור +החלפת כבלי ההצתה..

פתיחה של הפילטר אוויר הראתה שבזמן הלחיצה על דוושת הגז לא מגיע דלק אל הקרבורטור..

עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם יש אפשרות שהמשאבת דלק הלכה..? בהתחשב בעובדה שהאוטו לפעמים עובד ולפעמים לא/בהנעה בדחיפה האוטו מצליח להניע וזורם דלק..

אושיש אפשרות שמשהו אחר הלך..אשמח לתשובה.

בתודה,רועי

פורסם

בדוק שמגיע מתח תקין למשאבה .

יכול להיות שהיא כבר גמורה, או שיש בעיה של מגעים .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

איזה מנוע 1.0 או 1.1 או 1.4?.

במוסך/מכון קרבורטורים ניתן לבדוק בקלות את לחץ משאבת הדלק וכך לדעת אם היא תקינה או לא.

יש לך גם אפשרויות בדיקה עצמיות, פרימיטיביות, רק כבדיקה ראשונית ולא מדויקת:

1. בדוק אם יש ניצוץ למצתים (פלאגים) בזמן נסיון הנעה (בעזרת אדם נוסף).

2. אם יש ניצוץ למצתים והחשד הוא במש' הדלק, שפוך עליה מיים קרים (או מיים רגילים) ואם כעת מתחדשת אספקת הדלק אז כנראה שאכן מש' הדלק פגומה.

בברכה - רפי לין

פורסם
המשאבה מכאנית ולא חשמלית..

 

רוי שלום רב !

אתה אכן צודק, ומשאבת הדלק שלך מכנית.

להבא ציין מה גודל המנוע 1000 או 1400.

במכנית קיים מסנן דלק שקוף בתא המנוע, בדוק אפשרות שהמסנן סתום.

באם המסנן תקין, בדוק לחץ דלק ממשאבת הדלק, בעת שהמנוע מתכבה, או בדוק חשד, למודול הצתה מתחמם ומתקצר, בדגמי מנוע 1000 פייר, או הארקה לקוויה או קונקטור רופף במחשב דיזיפלקס.

מכיוון שהדגשת בעיית חוסר דלק, האפשרות הסבירה שיש להחליף משאבת דלק המכנית לחדשה.

האם ביצעת נקוי קרבורטור בגלל בעיית הכבוי, או בעיית הכבוי הלא סדיר, החלה לאחר נקוי הקרבורטור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכולם על התשובות,החלפתי משאבת דלק וזה פתר את העניין

לגבי הקרבורטור עשיתי ניקוי מכיוון שהאוטו היה חותך..

אגב,למרות הניקוי שעשיתי לקרבורטור בשיא טיפשותי במוסך ולא במכון..הבעיה עדיין נשארה ובנוסף לכך במוסך שברו לי את החלק של הצ'וק..

פורסם
תודה לכולם על התשובות,החלפתי משאבת דלק וזה פתר את העניין

לגבי הקרבורטור עשיתי ניקוי מכיוון שהאוטו היה חותך..

אגב,למרות הניקוי שעשיתי לקרבורטור בשיא טיפשותי במוסך ולא במכון..הבעיה עדיין נשארה ובנוסף לכך במוסך שברו לי את החלק של הצ'וק..

שלום רב !

מכיוון שהתברר שמשאבת הדלק היתה בעייתית מלכתחילה, בסבירות גבוהה, שהא שהטיפול בקרבורטור היה מיותר, שבירת הצוק

היתה מיותרת ולא מקובלת, ונקוי הקרבורטור היה אמור להתבצע במכון קרבורטורים,ולא במוסך, עם כל הכבוד למוסכים, שבעידן הרכבים המוזרקים, הולכים לאיבוד ברכב מיושן, ומחליפים ומטפלים בשיטת מצליח,מי שמשלם את החשבון הוא הלקוח התמים.

יש לבצע סקר מקדים על המוסך, טרם כניסב למוסך חדש, כדי לבדוק אמינות, ומיומנות מקצועית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...