Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין בקניית פוקוס 2008 עם 40,000 ק"מ מליסינג

המחירון שלו הוא 79,000

והציעו לי אותו ב- 67,500

הבנתי שהייתה לו פגיעת פח מקדימה והיא תוקנה (הוא נראה בסדר גמור כרגע, אין זכר לפגיעה)

עוד לא לקחתי אותו לבדיקה.

 

רציתי לשאול אם המחיר שמבקשים עליו הוגן? או שנראה לכם שאני יכול להשיג אותו המחיר נמוך יותר משמעותית?

הרכב ימכר בלי אחריות

פורסם

כל מקום סביר,שמכבד את עצמו נותן אחריות למינימום מנוע וגיר למשך שנה.

הנתונים נראים טוב מידי לרכב ליסינג בן 2-3 (אם עלה על הכביש ב-2007 אפילו מצויין).

יחד עם זאת,אני ממליץ לך לבדוק ברצינות את עניין התאונה אצל פחח עוד לפני מכון בדיקה כדי שלא תבזבז זמן,כסף ועצבים מיותרים.

אם הרכב לא עבר תאונה רצינית,יש ספר טיפולים מסודר ואחריות לשנה על מנוע וגיר לא הייתי פוסל קנייה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
רק הבדיקה תאשר אם הפגיעה מקדימה הייתה כל כך שולית.

 

בהצלחה ושבוע טוב.

 

מנסיון לא הייתי ממליץ להתקרב לאוטו מליסינג או השכרה במיוחד לא פוקוס ולא במחיר הזה.

יש ברשותי פוקוס 2006 שהייתה קודם לכן מהשכרה, קניתי אותה לפני שלוש שנים גם בפער כזה מהמחירון וחשבתי שעשיתי עסקה טובה, כרגע אני מנסה להפטר ממנה ואין סיכוי למכור אותה בשוק הפרטי כי השוק מוצף בפוקוסים ובהנחות ענקיות אצל חברות הליסינג, בכל סוכנות שרציתי לעשות בה טרייד אין חתכו לפחות 40 אחוז מהמחיר וזה במקרה הטוב ובלי להסתכל על האוטו בכלל,אין לך מושג מה עבר על האוטו, לי הלך גיר ב100,000 קילומטר, אלה מכוניות שטוחנים אותן ולמרות שמבחוץ הכל נראה טוב ויפה הכל עניין של מזל. אני נכוותי אל תעשה את הטעות הזאת אל תכנס למעגל הזה של הליסינג וההשכרה למרות שזה נראה מפתה. ואם כבר בחרת לקנות רכב מליסינג או מהשכרה עדיף שהוא יהיה שכיר ויחסית מבוקש, אולי I30 או מאזדה 3 שהשוק שלהן קצת יותר נורמלי. ולא התייחסתי בכלל למכונית, נהנתי מהפוקוס הזאת, חדוות נהיגה ונוחות שאין בשום מכונית אחרת בקטגוריה למרות המנוע החלש יחסית, באמת אוטו מעולה אבל לא באבזור המביש שהוא מגיע איתו בארץ ובמצב השוק שלו כיום.

פורסם

אתה קונה ישירות מחברת הליסינג או ממגרש ?

הראו לך את בדיקת השמאי לרכב לאחר התאונה שתוקנה?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

אני קונה את הרכב ישירות מחברת הליסינג (שלמה סיקסט)

כמובן שאני אקח אותו לבדיקה לפני הקניה,

הבדיקה אמורה להגיד לי אם הפגיעה משמעותית, לא?

 

בהנחה שזה היה תיקון זניח האם המחיר שמבקשים סביר?

פורסם

אל תתקרב לליסינג של שלמה סיקסט, בפרט אחרי מה שכתבו לך לפני.

הם לא מטפלים במוסכים מורשים, ומשתמשים בשמנים זולים וחלקים תחליפיים כדי לחסוך בעלויות.

את התוצאה אתה תרגיש אחרי כמה שנים בארנק ובזמן יקר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני מבין את מה שאתם אומרים אבל נראה שספציפית הרכב הזה במצב די טוב

האם לא לקנות אותו בכל מחיר או שיש מחיר הגיוני שבו שווה לקנות את הרכב הזה?

פורסם

זה רכב שמישהו ממקום העבודה שלי החזיר לליסינג בסוף החוזה שלו

לפי דבריו הרכב לא עבר תאונה (אין לו אינטרס לשקר לי)

כמובן שאקח אותו לבדיקה בכל מקרה אבל מהתגובות פה

אני מבין שיחסית לקילומטרז' המחיר סביר.

פורסם

כמה נתונים לשם השוואה:

 

1. לפני כחצי שנה רכשתי פוקוס 2007 מליסינג עם 57K ק"מ ב-68K ש"ח וזה היה מחיר טוב לזמנו (משום מה המחירון של הרכב הזה ירד ב-12% בחצי השנה האחרונה...).

 

2. ממש היום, חבר שלי סגר על עסקה עם חברת ליסינג ידועה בנוגע לפוקוס 2008 עם 95K ק"מ עבור 62K ש"ח. לדעתי הק"מ והעובדה שאתה מכיר את הרכב שווים את ההפרש.

פורסם

היי,

הפוקוס רכב מצויין וזו אחת הסיבות שהיה אהוב כ"כ בחברות הליס.

כאחד שקצת מכיר את השוק אני חייב לציין כי זאת הנחה מפתיעה מאד במידה ואכן הרכב במצב מצויין והמכה היא שטחית.

בניגוד למה שחושבים, אף אחד לא יוריד לך עשרות אחוזים על רכב יוצא ליס אם הוא במצב מעולה. ימכרו אותו בכמה גרושים פחות ממחירון.

 

אתה אומר שאתה מכיר את הרכב באופן אישי. יתכן שמורידים לך עוד כמה אחוזים במידה ותיקח אותו ישר והרכב לא יכנס למגרש לביצוע "השבחה".

במקרה כזה אתה לוקח את הרכב AS IS בלי אחריות ובלי לתקן פגמים קלים. זה שווה לחברה עוד הנחה קטנה שהיא נותנת לך ו"שוכחת" מהרכב.

כאילו קנית מפרטי (מבחינת אחריות). תבדוק את זה.

איבוד מחירון? אין רכב שלא מאבד. אתה יכול לחפש קורולה או 3 , לשלם לפחות עוד כמה אלפים "טובים" על אותו שנתון.

 

בהצלחה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אם אכן זו פגיעה שולית ומסדרים את הריג'קטים שיוצאים בבדיקה- חושב שהמחיר בסה"כ בסדר. ביחוד

אם אתה מכיר את הבעלים הראשון.

מצד שני, אם יש פגיעה מקדימה, איך מסביר אותה הבעלים הראשון? הרי רשמת שאמר שאין תאונות ברכב?

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
זה רכב שמישהו ממקום העבודה שלי החזיר לליסינג בסוף החוזה שלו

לפי דבריו הרכב לא עבר תאונה (אין לו אינטרס לשקר לי)

כמובן שאקח אותו לבדיקה בכל מקרה אבל מהתגובות פה

אני מבין שיחסית לקילומטרז' המחיר סביר.

 

אם אתה מכיר את הנהג, אתה יודע מה ההסטוריה של הרכב.

אתה יודע אם קרעו אותו או הק"מ סביר.

מה שלא ברור הוא הנזק של התאונה אותו יש לבדוק מול מכון בדיקה או פחח.

קח בחשבון שהרכבים האלו הם באמת חתונה קתולית אח"כ תתקשה מאוד להפרד מהם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
קח בחשבון שהרכבים האלו הם באמת חתונה קתולית אח"כ תתקשה מאוד להפרד מהם.

 

מה זה "הרכבים האלו"? הכוונה לפוקוס באופן ספציפי או לרכבי ליסינג באופן כללי?

×
×
  • תוכן חדש...