Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה "הרכבים האלו"? הכוונה לפוקוס באופן ספציפי או לרכבי ליסינג באופן כללי?

 

רכבי ליסינג או השכרה באופן כללי, ברגע שקנית רכב מהשכרה או מליסינג כשתרצה למכור אותו המחיר יחתך בכמעט חצי במקרה של הפוקוס ולכן תצטרך לחזור שוב ולקנות רכב מהשכרה/ליסינג כי יהיה לך קושי גדול למכור אותו ותצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להתקדם לרכב פרטי וחדש. כרגע אני מנסה לצאת ממעגל הליסינג הזה שנתקעתי אליו ובנסיון לעשות טרייד אין על הפוקוס שלי מורידים לי מהמחיר לפחות 40 אחוז. 23 מתוכם בגלל שהאוטו היה בהשכרה. אז קח את זה בחשבון לפני שאתה קונה אולי עדיף להשקיע עוד קצת או לרדת בשנה ולקנות רכב מבעלות פרטית שעברו ידוע לך.

פורסם

זה מאוד מוזר. רוב רובם של הרכבים המשפחתיים הסטנדרטיים בישראל מעל מודל 2004 הם יוצאי ליסינג (אני לא בטוח כמה, אך כנראה למעלה מ-70%). מה, אף אחד מהם לא מצליח למכור את הרכב?

פורסם
רכבי ליסינג או השכרה באופן כללי, ברגע שקנית רכב מהשכרה או מליסינג כשתרצה למכור אותו המחיר יחתך בכמעט חצי במקרה של הפוקוס ולכן תצטרך לחזור שוב ולקנות רכב מהשכרה/ליסינג כי יהיה לך קושי גדול למכור אותו ותצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להתקדם לרכב פרטי וחדש. כרגע אני מנסה לצאת ממעגל הליסינג הזה שנתקעתי אליו ובנסיון לעשות טרייד אין על הפוקוס שלי מורידים לי מהמחיר לפחות 40 אחוז. 23 מתוכם בגלל שהאוטו היה בהשכרה. אז קח את זה בחשבון לפני שאתה קונה אולי עדיף להשקיע עוד קצת או לרדת בשנה ולקנות רכב מבעלות פרטית שעברו ידוע לך.

 

 

תרשה לי לתקן אותך תיקון ענק.

זה שאתה קנית רכב מהשכרה שכנראה במצב קטסטרופה - זה שווה הורדה של 40% - 50%.

בעשר שנים האחרונות אני קונה רק מליסינג, והרכבים שלי נמכרים בלי בעיה במחיר מחירון מינוס כמה שקלים.

תבדיל רכב מהשכרה לרכב מליסינג. רכב השכרה שנופל על מאות אנשים - לא מאחל לאף אחד.

רכב מליס - נכון שיכול ליפול גם על על אחד שיקרע את הרכב - באותה מידה יכול ליפול על נהג רגיל שמסתפק בלהגיע הביתה בשלום.

חלק גדול זה אנשי הייטק עם משפחות שלא מחפשים להשתולל עם הרכב.

 

אתה פשוט מצחיק - סליחה כן? יש לך פוקוס מהשכרה שמורידים עליה המון כסף - וגם אתה מנסה למכור לטרייד ששוחט גם אם הרכב פרטי ובמצב טוב, אז מה אתה רוצה?

 

חלק ניכר מהמשפחתומטיות שמסתובב היום על הכבישים הן יוצאות ליסינג. וזה רק הולך וגדל. אני מבטיח לך שאם יש לך רכב שמור ויפה ומטופל, לא תהיה לך בעיה למכור במחירון (פחות כמה אחוזים בודדים).

 

הלנטיס 99 שהיתה לי הוחלפה בפוקוס 2001 , שהוחלפה בתורה בפוקוס 2004 , שהוחלפה בתורה (אחרי שהחזרתי את הליסינג שלי מהעבודה אגב) בפוקוס הנוכחית משנת 2007. המקסימום שהורדתי היה בין 2000 - 3000 ש"ח וגם זה כי רציתי כבר לחתוך.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
חלק ניכר מהמשפחתומטיות שמסתובב היום על הכבישים הן יוצאות ליסינג. וזה רק הולך וגדל.

 

עם המיסים על השימוש בליסינג שיעלו בקרוב, דווקא יש סיכוי לא רע שחלקן של חברות ליסינג בשוק יקטן.

פורסם
תרשה לי לתקן אותך תיקון ענק.

זה שאתה קנית רכב מהשכרה שכנראה במצב קטסטרופה - זה שווה הורדה של 40% - 50%.

בעשר שנים האחרונות אני קונה רק מליסינג, והרכבים שלי נמכרים בלי בעיה במחיר מחירון מינוס כמה שקלים.

תבדיל רכב מהשכרה לרכב מליסינג. רכב השכרה שנופל על מאות אנשים - לא מאחל לאף אחד.

רכב מליס - נכון שיכול ליפול גם על על אחד שיקרע את הרכב - באותה מידה יכול ליפול על נהג רגיל שמסתפק בלהגיע הביתה בשלום.

חלק גדול זה אנשי הייטק עם משפחות שלא מחפשים להשתולל עם הרכב.

 

אתה פשוט מצחיק - סליחה כן? יש לך פוקוס מהשכרה שמורידים עליה המון כסף - וגם אתה מנסה למכור לטרייד ששוחט גם אם הרכב פרטי ובמצב טוב, אז מה אתה רוצה?

 

חלק ניכר מהמשפחתומטיות שמסתובב היום על הכבישים הן יוצאות ליסינג. וזה רק הולך וגדל. אני מבטיח לך שאם יש לך רכב שמור ויפה ומטופל, לא תהיה לך בעיה למכור במחירון (פחות כמה אחוזים בודדים).

 

הלנטיס 99 שהיתה לי הוחלפה בפוקוס 2001 , שהוחלפה בתורה בפוקוס 2004 , שהוחלפה בתורה (אחרי שהחזרתי את הליסינג שלי מהעבודה אגב) בפוקוס הנוכחית משנת 2007. המקסימום שהורדתי היה בין 2000 - 3000 ש"ח וגם זה כי רציתי כבר לחתוך.

 

בהחלט יש הבדל בין מכוניות מהשכרה לליסינג אך במצב כיום השוק פשוט מוצף במכוניות כאלה ובהרבה פוקוסים שנמכרות בהנחות של כמעט 30 אחוז על ידי חברות הליסינג עצמן כך שמאוד קשה למכור באופן פרטי. היום רכשתי סקודה פביה ידנית בטרייד על הפוקוס, קיבלתי על הפוקוס את מחיר המחירון שלה אחרי כל ההורדות המתבקשות פחות 1000 שקל של שטויות שהתגלו בבדיקה אז יצאו איתי פיריים, הבעיה היא כשאתה קונה את הרכב אתה קונה אותו 5 אחוז פחות מהמחירון וכשאתה מוכר זה 20.

פורסם
בהחלט יש הבדל בין מכוניות מהשכרה לליסינג אך במצב כיום השוק פשוט מוצף במכוניות כאלה ובהרבה פוקוסים שנמכרות בהנחות של כמעט 30 אחוז על ידי חברות הליסינג עצמן כך שמאוד קשה למכור באופן פרטי. .

 

על מה בדיוק אתה מתבסס?

 

1. מבדיקה שקיימתי בשבוע האחרון עבור חבר, בחברות הליסנג נותנים לא יותר מ-20% הנחה (ואף פחות מזה!) על מחיר המחירון לרכבים עם ק"מ די מכובד (מעל 80K). ואני כן יודע להתמקח....

 

2. מלאי 2007 בחברות הליסנג כמעט אזל, אז לכל מי שרוצה למכור 2007 ומטה אין את התחרות של מגרשי הליסינג. בכלל, המלאי של מגרשי הליסינג מתחדש כל הזמן אז למי שמוכר רכב בן 3-4 ומעלה אין את התחרות של המגרשים.

פורסם
על מה בדיוק אתה מתבסס?

 

1. מבדיקה שקיימתי בשבוע האחרון עבור חבר, בחברות הליסנג נותנים לא יותר מ-20% הנחה (ואף פחות מזה!) על מחיר המחירון לרכבים עם ק"מ די מכובד (מעל 80K). ואני כן יודע להתמקח....

 

2. מלאי 2007 בחברות הליסנג כמעט אזל, אז לכל מי שרוצה למכור 2007 ומטה אין את התחרות של מגרשי הליסינג. בכלל, המלאי של מגרשי הליסינג מתחדש כל הזמן אז למי שמוכר רכב בן 3-4 ומעלה אין את התחרות של המגרשים.

 

בקשר לסעיף 2- קח בחשבון שגם אם אין 2006-7 כמעט בליסינג, זה עדיין משפיע.

מדוע? כיוון שבנאדם מחפש רכב בשנתונים אלו לפי המחיר שלהם, ואז רואה שיש דגם 2008 באותו מחיר כמעט ישירות דרך הליסינג.

עושה את החישוב שיש פה יד פחות, אחריות כזו או אחרת ותשלומים וכו' וכך מחליט על רכישה.

מה שזה גורם בסופו של דבר גם לשנתונים נמוכים יותר להתיישר (להתרסק..) לפי מבצעי הליסינג הרצים באותו זמן, גם אם זה על שנתונים חדישים יותר.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
בקשר לסעיף 2- קח בחשבון שגם אם אין 2006-7 כמעט בליסינג, זה עדיין משפיע.

מדוע? כיוון שבנאדם מחפש רכב בשנתונים אלו לפי המחיר שלהם, ואז רואה שיש דגם 2008 באותו מחיר כמעט ישירות דרך הליסינג.

עושה את החישוב שיש פה יד פחות, אחריות כזו או אחרת ותשלומים וכו' וכך מחליט על רכישה.

מה שזה גורם בסופו של דבר גם לשנתונים נמוכים יותר להתיישר (להתרסק..) לפי מבצעי הליסינג הרצים באותו זמן, גם אם זה על שנתונים חדישים יותר.

 

לא יכלתי לנסח את זה יותר טוב ממך הוצאת לי את המילים מהפה.

פורסם
בקשר לסעיף 2- קח בחשבון שגם אם אין 2006-7 כמעט בליסינג, זה עדיין משפיע.

מדוע? כיוון שבנאדם מחפש רכב בשנתונים אלו לפי המחיר שלהם, ואז רואה שיש דגם 2008 באותו מחיר כמעט ישירות דרך הליסינג.

עושה את החישוב שיש פה יד פחות, אחריות כזו או אחרת ותשלומים וכו' וכך מחליט על רכישה.

מה שזה גורם בסופו של דבר גם לשנתונים נמוכים יותר להתיישר (להתרסק..) לפי מבצעי הליסינג הרצים באותו זמן, גם אם זה על שנתונים חדישים יותר.

באופן כללי זה די מדויק, ובאופן פחות כללי, יש הרבה אנשים (ובכלל זה גם אני) שלא מוכנים לקנות רכב שהוא לא מיד פרטית, גם במחיר של עוד כמה אלפים, אבל לדעת שהרכב לא עבר התעללות ובסבירות גבוהה עבר טיפולים בזמן עם חלקים מקוריים ושמנים איכותיים.

אז זה נכון שאם הליסינג נפתר עכשיו מדגמי 2008 ומוריד מהמחיר 7000 - 8000 ש"ח, זה יוצא כאילו שילמת על שנתון 2007 וקיבלת 2008, יש כאלה שיעדיפו לקנות 2007 מיד פרטית במחיר הזה, ויש כאלה שילכו למגרשי הליסינג כדי לקבל את ההנחה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
רציתי לעדכן שקניתי את האוטו בסוף

אחרי שבבדיקה התברר שהוא לא עבר תאונות ושהוא במצב טוב.

 

 

תתחדש ותהנה!

קנית רכב עם נתונים טובים וכנראה גם במצב טוב+מחיר נוח.

תיסע כמה שנים עד שתצטרך לחשוב על המכירה וכל הירקות שקצצו לך כאן.

רכב מרווח, בטיחותי ונח.

אם זה מה שחיפשת, ביצעת קניה מוצלחת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רציתי לעדכן שקניתי את האוטו בסוף

אחרי שבבדיקה התברר שהוא לא עבר תאונות ושהוא במצב טוב.

 

גם אני לפני קניית פוקוס 2008.

אפשר לדעת בכמה קנית ואיפה? (אפשר גם במסר פרטי)

קנית את הפוקוס החדשה? זו שעברה שינוי צורה?

 

 

אשמח לשמוע את התרשמותך מהרכב.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...