Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אחרי שאני מגיע למוח של האזעקה איזה חוט אני צריך להעביר לאן שצריך?

משהו שצריך לחבר לקומפורט קראתי באחד האשכולות בפורום פעם.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון סופי בעניין אני ממש מיואש ומאוכזב מהאזעקה הזאת ובא לי לפרק אותה ולזרוק אותה לפח.

 

 

הייתי אצל המתקין אזעקה הוא סידר לי ל2 ביפים בפתיחה וביפ 1 בנעילה אבל יש בעייה כאשר פותחים עם המפתח האזעקה בכלל לא מצפצפת, חזרתי אליו שוב הוא החזיר לי את זה שכשנועלים את הרכב 4 ביפים.

הוא אמר לי שאין ממש מה לעשות ושיש בעייה עם התאורת פנים של הרכב (החשמל של התאורת פנים) הוא טוען שיש בעייה עם החשמל ברכב בכל VW וסיאט (יש ברשותי סיאט איביזה 2003 הצורה החדשה), שיש בעייה עם השהיית תאורה משהו כזה לכן האור בפנים הרכב צריך להיות כבוי כל הזמן כי אם משאירים את האורות דלוק קבוע / דלוק כאשר הדלתות נפתחות האזעקה מתחילה לצרוח ומראה לי שיש דלת פתוחה.

 

אני ממש מותש מכל הסיפור הזה מאוכזב וממש לא יודע מה לעשות אני חושב למכור את הרכב ולהעיף את האזעקה קיבינימט.

 

אני מתחנן לכל אחד שמבין עניין לעזור לי בבקשה ולתת ייעוץ או פיתרון לעניין.

 

תודה רבה לעוזרים

 

 

נ.ב

אני חייב לציין שכל הבעייה החלה כאשר החלפתי בטריה בשלט ואיפסתי את השלט.

פורסם

אין קשר בין החלפת הסוללה בשלט לבעיה שיש לך ברכב.

אני גם שמעתי על בעיה כזו בסיאט אביזיה צורה כמו שלך.

 

נסית לפני דריכת האזעקה לחכות כמה שניות ולתת למערכת השהיית התאורה להיסגר?

ולדעתי? תחליף מתקין, הוא לא יודע לתת לך את הפיתרון כי הוא לא מבין בזה.

פורסם

אתה מכיר מישהו מאיזור הצפון חיפה קריות או מהסביבה שאני יכול לגשת אליו?

ועכשיו אני יורד לבדוק את מה שביקשת עד שאני יחזור בטח אתה תגיב לי

פורסם

אוקיי אז ככה הנה העדכון השארתי את האור דלוק כאשר הדלתות פתוחות חיכיתי שאור בפנים הרכב יכבה ואז דרכתי את האזעקה אני מקבל 4 ביפים (לא 3 כמו שאמרתי) ועוד 1 וזה מציג לי בשלט שיש דלת פתוחה.

פורסם

לזה התכוונתי זה מה שעשיתי איך שהאור כבה דרכתי את האזעקה ואז קיבלתי 4 ביפים ועוד אחד אחרי שנייה ומופיע לי בשלט דלת פתוחה

פורסם

אז לצערי אין לי עוד פיתרונות.

אתה חייב לגשת למתקין, והיה עדיף שהיית נגש למתקין שהתקין לך את האזעקה, אם אין לו פיתרון הוא צריך לחשוב על פיצויי.

פורסם

הייתי אצלו הוא אמר לי שצריך לגשת לחברה שיבדקו את החשמל בתאורת הפנים או משהו כזה והייתי אצל המתקין שהתקין לי את האזעקה

פורסם

פנה למתקין, בקש ממנו שינתק את החוט פיקוד של הלחצנים בדלתות לבדיקה, אם זה מסתדר כשמנתקים אז הבעיה בחשמל של הרכב משהוא בחיווט של הלחצנים, או שהוט לא מחובר למקום הנכון.

אם מנתקים ועדיין יש התראה על דלת פתוחה אז המוח דפוק.


×
×
  • תוכן חדש...